Witte informatie balk aan/uit zetten poll | Eneco Community
vraag

Witte informatie balk aan/uit zetten poll

Ikzelf had graag gezien dat ik de witte informatie balk uit kan vinken, de wifi staat hier vaker uit dan aan. Dus die witte balk is prominent aanwezig hier op het Toon scherm.
Zojn er meerdere mensen die vinden dat de balk aan of uit gevinkt moet kunnen worden door de gebruiker.

Antwoord Denise:
Denise wrote:

Dag @Ikbenmallehenkieniet,

Op het moment zijn er nog geen plannen om de functie van de notificatiebalk aan/uit te laten zetten door Toon gebruikers. Mochten wij inderdaad lezen/horen/zien dat veel gebruikers dit wel willen, dan kunnen we dit uiteraard bespreken tijdens de ontwikkeling van de verdere updates.

Groet, Denise

Alvast bedankt voor het invullen.

4 Reacties

Reputatie 7
Badge +8
Ik ga niet stemmen, wel om de volgende reden:

Accepteer Eneco/Quby's keuze indeze.. De wens ervoor is bekend, maar wanneer dit word uitgebracht is onbekend. 😉
Badge +5
Ik heb “Ja” gestemd, ik hoef en wil nl niet naar de pijpen van Eneco of Quby dansen.
Ik kies en accepteer wat ik zelf wil, desnoods een andere Leverancier.
Houdt dit topic maar goed in de lucht @Ikbenmallehenkieniet
Reputatie 5
Badge +1
Ben het eens met de vrager. De balk is nutteloos voor mensen die geen gebruik maken van de nieuwe functies.
Het bijverschijnsel dat het ook nog vaak optreedt bij WiFi storingen versterkt mijn mening.
Heb dus ja gestemd en ben niet afhankelijk van Quby
Reputatie 1
Badge
Ja, gestemd
Dat balkje is super irritant, vooral s`nachts wanneer je naar bed gaat. Dat ding geeft toch een bak licht dat ik in de woon/slaapkamer haast een krant kan gaan lezen. Hier gaat namelijk in de nachtelijke uren ook de wifi op uit omdat ik met de wifi aan in mijn studio niet kan slapen.
Dus graag optie aan/uit ❗ ❗ ❗

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen