Winnaars prijsvraag Toon nieuwsbrief | Eneco Community
beantwoord

Winnaars prijsvraag Toon nieuwsbrief

Reputatie 3
Badge +4
In de laatste nieuwsbrief stond een vraag waarmee je een slimme stekker kunt winnen.
De uitslag zal 31 juli zijn. Plaatsen jullie de winnaars hier op het forum ?
icon

Beste antwoord door Danielle 31 juli 2014, 15:39

@PieterMary,

De winnaars zijn bekend en hebben inmiddels een e-mail ontvangen.

Zie onderstaand de vraag met het goede antwoord.
Prijsvraag: Hoeveel euro bespaart een Toon-gebruiker gemiddeld (per huishouden) in één jaar?
Antwoord: € 130 per jaar

Besparing dankzij Toon
Toon geeft inzicht in uw energieverbruik en kosten, zodat u ontdekt waar u kunt besparen. Het inzicht helpt u bewuster om te gaan met uw energieverbruik. Ervaring leert dat u door inzicht in uw verbruik 10% op uw energiekosten kunt besparen. Voor een gemiddeld huishouden betekent dit een besparing op de energiekosten van € 130 per jaar. Een gemiddeld huishouden verbruikt 3100 kWh stroom en 1400 m3 gas per jaar.

Wat hebben jullie voor bedrag ingevuld?
Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

26 Reacties

Volgens mij ben je nog te vroeg!

Maar goed dat je de oproep doet, want we zijn met z'n allen wel nieuwsgierig, toch............
De sluitingstermijn was 25 juli geloof ik?

Ik heb 'm in ieder geval (nog) niet gewonnen.
Reputatie 7
Badge +6
@PieterMary,

Prijsvraag: Hoeveel euro bespaart een Toon-gebruiker gemiddeld (per huishouden) in één jaar?

Besparing dankzij Toon
Toon geeft inzicht in uw energieverbruik en kosten, zodat u ontdekt waar u kunt besparen. Het inzicht helpt u bewuster om te gaan met uw energieverbruik. Ervaring leert dat u door inzicht in uw verbruik 10% op uw energiekosten kunt besparen. Voor een gemiddeld huishouden betekent dit een besparing op de energiekosten van € 130 per jaar. Een gemiddeld huishouden verbruikt 3100 kWh stroom en 1400 m3 gas per jaar.

Reputatie 4
Badge
Ik had het goede antwoord, (:D ) maar heb geen nieuwsbrief ontvangen terwijl ik dat wel wil.
@PieterMary,

Besparing dankzij Toon

Hoi Danielle,

Ik had 153 euries ingevuld, dus dan ook geen winnaars Email ontvangen.
En Danielle,

Beginnen jullie nu snel met het uitrollen van de mogelijkheid om een Slimme Meter (eventueel tegen gereduceerde prijs) te kopen?
Reputatie 4
Badge
@ Danielle, ik heb al een paar keer aangegeven dat ik de nieuwsbrief wil ontvangen, bij mij staat voor zo ver ik weet alles goed ingesteld en ik dacht dat Mike daar wel eens naar gekeken had.
Maar toch gaat er ergens wat fout.
Reputatie 7
Badge +6
@Brandje,

Binnen ongeveer 3 weken krijgen alle klanten die zich aan hebben aangemeld voor de Toon®️ Slimme Stekkers vanuit de nieuwsbrief of op www.eneco.nl/toonsupport een e-mail met een verwijzing naar onze vernieuwde webshop.
Reputatie 7
Badge +6
@Toontjelager,

We zijn aan het uitzoeken wat er mis is gegaan.
Reputatie 4
Badge
Okee bedankt.
Badge +5
Ik heb me deze week aangemeld als de heer (xxxxx) en kreeg een bevestiging van de nieuwsbrief gericht aan mevrouw (xxxxx) Bovendien was de sluitingsdatum voorbij.
Kreeg gisteren dan toch de nieuwsbrief binnen. De volgende prijsvraag ga ik niet missen, da's zeker!
Reputatie 3
Badge +4
Ik had 125,00 euro ingevuld. Helaas net 5,00 te weinig. Jammer.
Reputatie 4
Badge +4
@Toontjelager,

We zijn aan het uitzoeken wat er mis is gegaan.

Kun je dat bij dan ook doen. Ook in mijn klantgegevens bij contact voorkeuren staat bij Eneco digitale brief JA ingevuld, echter ik krijg bij mijn weten geen nieuwsbrief, dus van het bestaan van een prijsvraag lees ik in dit forum. Zie verder het screenshot.

Gr.

Wim
Reputatie 7
Badge +6
@Toontjelager,

We hebben de nieuwsbrief op 10 juli verstuurd rond 15.07 uur. Kort daarna zien we dat die is geopend.
Reputatie 7
Badge +6
@WvdM,

Kan je ook 10 juli nakijken in je mailbox toen we de nieuwsbrief hebben verstuurd? Of mogelijk is die in je spambox terecht gekomen?
Reputatie 4
Badge +4
Hallo Danielle,

Voor zover ik kan nagaan heb ik op 10 juli geen nieuwsbrief ontvangen. Berichten die ik verwijder (prullenmand) worden door het systeem een maand bewaard. Daar zit ook niets in. Zou het bericht aangemerkt worden als spam dan kan ik dat ook zien in de postbus ongewenste reclame.

Ik krijg wel mails als er bijvoorbeeld een update is van Toon. Verder valt mij op dat ik op topics die ik gemarkeerd heb ook geen mail (meer) ontvang als in de betreffende topic een bericht wordt geplaatst.

Groet,

Wim
Reputatie 7
Badge +6
Hey Wim,

Fijn dat je je mailbox hebt nagekeken. Als ik meer weet stel ik je op de hoogte wat de reden is dat je niks hebt ontvangen.

Groet,
Danielle
Reputatie 4
Badge +4
Bedankt Danielle. Ik wacht af. Prettig weekend.
Reputatie 6
Badge +1
Ik weet niet meer wat ik heb ingevuld, maar ik heb geen mail gehad, dus ik zal wel niet bij de prijswinnaars zitten.
Geachte mevrouw, heer,

Gefeliciteerd! Dankzij uw deelname aan de prijsvraag in de Toon nieuwsbrief van juli heeft u een Toon®️ Slimme Stekker (winkelwaarde: € 64,99) gewonnen! Zie onderstaand de vraag met het goede antwoord.

😃
Reputatie 6
Badge +1
Proficiat Erik Rip
Reputatie 4
Badge
@Toontjelager,

We hebben de nieuwsbrief op 10 juli verstuurd rond 15.07 uur. Kort daarna zien we dat die is geopend.

Niet door mij dan, want ik heb nog geen nieuwsbrief gezien. Ik ben de enige die bij dit emailadres kan komen.
Zou je per pb mij kunnen laten weten welk email-adres dit is?
Geachte mevrouw, heer,

Gefeliciteerd! Dankzij uw deelname aan de prijsvraag in de Toon nieuwsbrief van juli heeft u een Toon®️ Slimme Stekker (winkelwaarde: € 64,99) gewonnen! Zie onderstaand de vraag met het goede antwoord.

:D

Hoi Erik,

Ik was al aan het denken, wie heeft die slimme stekker nou gewonnen.
Leuk dat je het ons verteld!
Heb je 'm al binnen en aangesloten?
Inmiddels heb ik de Slimme stekker binnen. Leuk dingetje hoor!
Onder de motorkap is het de Wall Plug van Fibaro.

Installeren is eenvoudig. Stekker er in, en even koppelen via Toon. De stekker heb ik aangesloten op het Audio/Video stekkerblok. In standby gebruikt alles bij elkaar 11 Watt. Niet meer of minder dan verwacht.

Receiver: 70Watt (zonder muziek)
Receiver: 230 Watt (redelijk hard)
Plasma TV: 190 Watt
Xbox 360: 50 Watt
Blu-ray: 6 Watt
AppleTV: 6 Watt
Mediaspeler: 9 Watt
Totaal (Optelling): 331 Watt
Totaal (Toon): 300 Watt

Via Apps en via https://toonopafstand.eneco.nl is de slimme stekker al te bedienen.

Update: Via http://toon/hdrv_zwave/ is tevens het totale verbruik uit te lezen:
Current Electricity Quantity: 0.69 kWh

Ik ben er blij mee! 😃
Kijk dat zijn blije berichten.
Maar wat gebruikt je TV veel stroom?
Tijd om over gegaan op een led-uitvoering.
Die van mij gebruikt slechts 73 watt in de 46 inch uitvoering.

Toch makkelijk dat je zo alles goed in beeld hebt he?
Reputatie 4
Badge
Een plasma tv gebruikt iets meer, maar het is net wat je wilt hebben. Wel mooi dat je zo'n overzicht krijgt, kan je precies de energie slurpers zien.

Ik ga er 3 bestellen, dus ben benieuwd wat ik hier in huis allemaal tegenkom.