Welkomstkado camcorder wordt Toon? | Eneco Community
vraag

Welkomstkado camcorder wordt Toon?

• 24 december 2013
  • 5 reacties
  • 274 Bekeken

Badge
  • Komt hier vaker (level 8)
  • 61 reacties
Ik kies zojuist als welkomstkado een Philips camcorder, krijg ik als bevestiging: 

Cadeaukeuze: ........... (dus niks ingevuld)

Wat zijn de vervolgstappen?
• U ontvangt binnen 5 werkdagen ons informatiepakket Toon®️ met bijbehorende tarieven en voorwaarden op het bovenstaande leveringsadres.
• Vervolgens wordt u binnen 4 tot 6 weken gebeld door Eneco voor het maken van een installatieafspraak.

Gelukkig printscreens gemaakt dat ik de camcorder wilde. Of is die Toon (waar ik helemaal niet op zit te wachten) verplicht als je een welkomstkado kiest? (Dit staat overigens niet vermeld in de brief of op de site.)

Iemand die licht in de Eneco duisternis:-) kan brengen?

Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

5 Reacties

Is dit wat je bedoelt?
Deze actie liep 30 sept 2012 af!!

http://thuis.eneco.nl/~/media/EOL/PDF/Tarieven%202012/actieq3/ActievoorwaardenGroenVast3jrQ32012C1000.ashx
Badge
Hoi Brandje, 
Bedankt voor je reactie. Ik heb net een 1-jarig contract afgesloten en kreeg gister een brief binnen dat ik kon kiezen tussen de camcorder of 30,- euro retour. Ik heb dus gekozen voor de camcorder. Nergens in de brief wordt gesproken over Toon. 

Lijkt er nu op dat Eneco je op deze manier Toon probeert aan te smeren. Lijkt mij nl heel wat logischer om, als de camcorder niet meer leverbaar is, je dan de andere optie aan te bieden, nl 30,- euro retour aan eind van het jaar.
Zoals jij het schetst krijg je dus op de dite de Toon aanbieding, maar via de briefwisseling is het wel goed gegaan. 
Ik zou dus op vrijdag na de Kerst even via dit forum de reactie van een moderator afwachten. Want je miet toch even duidelijkheid krijgen; straks staat er een monteur met Toon voor de deur en dat is niet de bedoeling. 
Reputatie 4
Badge +1
Hallo Carola,

Dank voor je bericht. Ik zie dat we de keuze voor camcorder juist hebben ontvangen. Dat je toch een bevestiging ontvangt over Toon, is natuurlijk erg vervelend. Ik bied je hiervoor onze excuses aan. Het is niet onze intentie geweest voor verwarring te zorgen of om je het gevoel te geven dat we je Toon willen "aansmeren".

Ik heb ook nog even met de leverancier gesproken en ook daar is bekend dat je hebt gekozen voor de camcorder. Je ontvangt dus geen Toon maar een camcorder :)

Groet,
Mike
Badge
Hallo Carola,

Dank voor je bericht. Ik zie dat we de keuze voor camcorder juist hebben ontvangen. Dat je toch een bevestiging ontvangt over Toon, is natuurlijk erg vervelend. Ik bied je hiervoor onze excuses aan. Het is niet onze intentie geweest voor verwarring te zorgen of om je het gevoel te geven dat we je Toon willen "aansmeren".

Ik heb ook nog even met de leverancier gesproken en ook daar is bekend dat je hebt gekozen voor de camcorder. Je ontvangt dus geen Toon maar een camcorder :)

Groet,
Mike

Hallo Mike,

Bedankt voor checken en de opheldering.