Welkomst e-mail over Toon terwijl ik al 3 jaar Toon heb | Eneco Community
vraag

Welkomst e-mail over Toon terwijl ik al 3 jaar Toon heb

Toon eerste bericht
Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

33 Reacties

@ Energiek,

als het goed is kun je begin volgende week de afspraak in laten plannen bij het EIB
hier duurde het ook 5-7 werkdagen na de mail eer ik het in het systeem stond
gewoon blijven proberen.

Hoi Jan,

Ik denk hij reageert op @energiek.............
Ik terug bladeren, maar je bedoelt gewoon m'n naamgenoot Ton als avatar/forumlid, toch............
Reputatie 7
Badge +7
ik zit weer te slapen Ton,
ik bedoel je naam genoot @ Ton 🙂
Badge
Denk het ook dat hij mij bedoelt. Ben gematigd sarcastisch.
Alleen door het feit dat zo'n persoon aan de telefoon zegt dat een termijn van 2 tot 3 weken gehanteerd wordt voor aanmelding en terugkoppeling terwijl de bevestigingsmail aangeeft 'binnen een week' en als je daarover begint dat deze persoon dat niet eens weet en voorts zegt 'dan moet U maar een week wachten, er zit niets anders op'....tja, dat geeft mij niet het gevoel dat een klant die wil investeren in een product ook echt serieus wordt genomen. Ik word liever serieus genomen door mijn vrouw. Of is dat een andere klemTOON?
Reputatie 4
Badge +4
@Ton,

Wat jammer dat je nog geen afspraak kon maken. Ik begrijp dat je wil dat de uitbreiding voor Toon Zon snel bij je wordt geplaatst. We doen ons best om alles zo spoedig mogelijk in orde te maken. Ik zie dat je de aanvraag gister hebt gedaan, de order wordt nu binnen enkele dagen doorgezet naar ons installatiebedrijf. Als je na 23-06 opnieuw contact opneemt via het telefoonnummer 030 - 635 8877, kan je een afspraak maken.
Denk het ook dat hij mij bedoelt. Ben gematigd sarcastisch.
Alleen door het feit dat zo'n persoon aan de telefoon zegt dat een termijn van 2 tot 3 weken gehanteerd wordt voor aanmelding en terugkoppeling terwijl de bevestigingsmail aangeeft 'binnen een week' en als je daarover begint dat deze persoon dat niet eens weet en voorts zegt 'dan moet U maar een week wachten, er zit niets anders op'....tja, dat geeft mij niet het gevoel dat een klant die wil investeren in een product ook echt serieus wordt genomen. Ik word liever serieus genomen door mijn vrouw. Of is dat een andere klemTOON?

Hoi Ton,

Tja helemaal begrijpelijk jouw vervelende kennismaking met het Eneco Installatie bureau.
Maar gelukkig heb je hier op het forum een paar die het klappen van de zweep kennen en wij nemen je wel serieus hoor.......

Overigens wil ik door m'n vrouw EN ieder ander waar ik serieus contact mee hebt serieus genomen worden hoor......

Leuk die woordspeling "klemToon............."
Badge
@Eva

ik ga na de 23e nog een poging wagen. Hoop dan dat ik iemand aan de telefoon krijg die wel 'normaal' kan communiceren. Vond de opmerking niet zo professioneel (als ik het zo voorzichtig mag uitdrukken!)

@Ton

Als ik door heel het forum serieus word genomen dan weet ik niet of ik dan nog wel in staat ben naar de TOON te lopen om te kijken wat straks de panelen gaan doen.
Badge
Bedenkt me achteraf dat hierom TOON op afstand en de TOON op Tablet is ontworpen 😉

@Ton

Als ik door heel het forum serieus word genomen dan weet ik niet of ik dan nog wel in staat ben naar de TOON te lopen om te kijken wat straks de panelen gaan doen.

Precies je hebt het al hersteld, daar hebben we uiteraard de mobile oplossingen voor.
Maar dat hebbende, kijk ik toch veelvuldig naar Toon en straks nog meer als Toon Zon daarop draait.
Het heeft even geduurd maar dan ben ik over de content Toon behoorlijk tevreden.

En als dat alles straks binnen enkele weken op Toon versie 3.0 draait dan wordt het plezier in de eigen aanpassing van de schermen en de snelheid van Toon alleen maar groter.
Vlak daarna komt er ook een nieuwe Toon op tablet uit.

P.s heel het forum is lastig natuurlijk............Ik en vele andere medeforumleden doen in ieder geval flink ons best om zo serieus mogelijk zaken aan te pakken en hulp te verlenen c.q. info te verstrekken.