Wel of geen Toon (Topic gesloten, bezoek ons nieuwe Toon Forum https://forum.toon.nl/)

J.M. van Zoelen
ik twijfel of ik toon moet nemen
Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

6 Reacties

Brandje
Reputatie 4
Badge+7
Tja dan zou je je hier op het forum eens moeten inlezen.
En kijken of het aan je wensen voldoet.

Ben je bv zeer geïnteresseerd in het verloop van je energie verbruik of wil je gericht aan besparen denken dan kan Toon je daarbij behulpzaam zijn.

Interesseert je dat allemaal in het geheel niet dan ook niet doen!
J.M. van Zoelen
besparen lijkt mij wel wat,maar als ik een keer geen wifi heb dan kan de verwarming ook niet aan of wel
Brandje
Reputatie 4
Badge+7
Ik weet niet hoe je aan die info komt, maar dat heb je helemaal fout.
Toon als thermostaat doet prima z'n werk zonder WiFi en allerlei andere mogelijkheden die aangesloten kunnen worden, zoals slimme stekkers en rookmelders.
De WiFi koppeling daar zijn vroeger vaak problemen mee geweest; komt nu niet meer voor.
Die koppeling is nodig, zodat Eneco je Toon op afstand je kan helpen bv met storingen en er komen dan extra mogelijkheden van een Spp op je smartphone beschikbaar.

Dus Toon als thermostaat op de plaats van je oude thermostaat zal altijd je CV kunnen bedienen.

De koppeling met je energiemeters gaat op een andere wijze en die laat keurig je verbruik zien.
J.M. van Zoelen
oke dankje voor de info
Brandje
Reputatie 4
Badge+7
Graag gedaan!
Kelly
Reputatie 2
Badge+3
Hoi J.M. van Zoelen,

Mocht je nog meer info zoeken, kijk ook een op het Toon Forum.
Ik heb de titel van je topic hier iets aangepast, ter verduidelijking ook voor de andere leden.

Groet, Kelly