Weergave verbruik op Toon gewijzigd na plaatsing slimme meters | Eneco Community
beantwoord

Weergave verbruik op Toon gewijzigd na plaatsing slimme meters

  • 17 juni 2018
  • 1 reactie
  • 196 Bekeken

Begin deze maand zijn er bij ons via stedin slimme meters geplaatst. Deze maand is inmiddels al voor 2/3 voorbij en onze toon geeft nu aan dat we deze maand voor €141,- minder hebben verbruikt tot op heden. Termijn bedrag is €369,-. Hoe kan dit en mocht dit kloppen heb ik dan in de afgelopen jaren niet veels te veel betaald???
icon

Beste antwoord door Brandje 17 juni 2018, 21:44

Toon®️ is deze maand van slag ivm de omzetting van domme meters naar slimme meters.
Uiteraard wordt je niet op Toon®️ afgerekend dat gebeurt via de verbruiksstanden van je originele meters.
Pas volgende maand zal Toon®️ weer de juiste status aangeven.
Bekijk origineel

1 Reactie

Toon®️ is deze maand van slag ivm de omzetting van domme meters naar slimme meters.
Uiteraard wordt je niet op Toon®️ afgerekend dat gebeurt via de verbruiksstanden van je originele meters.
Pas volgende maand zal Toon®️ weer de juiste status aangeven.

Reageer