Weergave statusverbruik | Eneco Community
vraag

Weergave statusverbruik

• 9 april 2017
  • 5 reacties
  • 211 Bekeken

Toon geeft, na een update, aan wat je minder hebt verbruikt dan ingeschat door Eneco. Er is echter niet te zien wat het huidige verbruik is. Dit kun je wel berekenen door het ingeschatte verbruik minus de besparing te doen, maar je ziet niet meer in een oogopslag wat je huidige verbruik is. Dit was voorheen wel zo, kan dit weer worden aangepast/weergegeven?

Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

5 Reacties

Reputatie 5
Badge +3
Bedankt voor de toelichting en print screen!
Ik begrijp nu wat je bedoelt. Inderdaad is de weergave van het totaal verbruik in dit scherm niet meer zichtbaar sinds de update. We hebben vaker de wens ontvangen dit weer terug te brengen.
Dit is ook intern aangegeven, mogelijk wordt dit met een volgende update hersteld. Hier kan ik echter (nog) geen zekerheid overgeven. Tot die tijd dus even blijven rekenen of in de reguliere grafiek kijken voor het actuele verbruik.

Groet, Kelly
Nee, want als je daar op drukt dan geeft die wat algemene uitleg over het ingeschatte verbruik en hoe je kunt besparen etc.

Wat ik bedoel is dat ik niet meer in één oogopslag kan zien wat mijn huidige verbruik is... Oftewel het blauwe balkje... Daar is namelijk geen cijfer meer aan gekoppeld.

Als ik nu mijn huidige verbruik wil weten dan moet ik het ingeschatte verbruik minus de besparing doen. Oftewel 56 - 37 = 19.

Die 19 euro is mijn huidige verbruik (blauwe balkje gaf dit eerder aan)

Ik zou dus graag mijn huidige verbruik weer in één oogopslag willen zien of is dat niet (meer) mogelijk?
Reputatie 7
Badge +6
@A. Enserink

Wanneer je op ''bekijk uitleg'' drukt krijg je meer info, is dat wat je naar op zoek bent?
Het gaat dan dus om het huidige verbruik dus het blauwe balkje.
Reputatie 5
Badge +3
Beste A. Enserink,

Welkom op de community!
Heb je hier een print screen van? Dan zie ik goed wat je bedoelt..