Weergave ingeschat en werkelijk verbruik | Eneco Community
beantwoord

Weergave ingeschat en werkelijk verbruik

Toon eerste bericht
Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

39 Reacties

@Karst

Nadat je je jaarnota hebt gehad duurt het 2 kalendermaanden voordat je dit kan zien.

@Aaipad & @Brandje

Als je ongeveer net zoveel vebruikt als je inschatting hoort er te staan 'u verbruikt 0% meer' of 'u verbruikt 0% minder' , zodra er voldoende data is verzameld. Zie je nog steeds niets staan daar Aaipad?

Folkert, ik heb net nog een softreset van Toon gedaan en de 2 zwarte vlakken met Ingeschat en Werkelijk zijn nog steeds leeg!
Reputatie 2
Badge +1
@Aaipad

Zoals gisteravond ook toegelicht klopt het dat er geen tekst staat als het Ingeschat en Werkelijk gelijk zijn.
Hoi @Joep, bedankt voor je bericht. Er zal wel een marge zitten toch in die weergave? Weet je toevallig hoe groot die marge is in %?

Vind ik toch een vernieuwingspuntje waard. Zit je op je streefverbruik, toon dat dan op Toon...
Hoi @Joep, bedankt voor je bericht. Er zal wel een marge zitten toch in die weergave? Weet je toevallig hoe groot die marge is in %?

Vind ik toch een vernieuwingspuntje waard. Zit je op je streefverbruik, toon dat dan op Toon...

Precies Rob! Gister wel een uitleg gehad, maar achteraf gezien, heb ik en jij volgens mij ook het  gevoel dat er iets niet goed zit.
Want juist als je precies goed zit is het toch een stimulans als daar een melding gegeven wordt...........
Hopelijk nemen ze jouw voorstel tot een vernieuwspuntje op op de lijst van gister.
Reputatie 3
Badge
Tot nu toe bij mij alleen rechts een getal in procenten. lnks dus niets. dat was bij andere toch ook anders?
Reputatie 7
Badge +6
@Aaipad & Brandje

Het is doorgegeven als verbeterpunt aan onze ontwikkelafdeling.
Hoi Rob,

Ze pakken het op en dat is een goeie zaak. 
Goeie zaak Folkert. Thnx.
Rest nog de vraag of jullie weten hoe groot de marge is. 
Reputatie 2
Badge +1
@Aaipad

Je vraag over de marge is uitgezet. Excuses voor deze late reactie.
Zodra Folkert of ik een antwoord hebben, laten we je dat weten.
@Aaipad

Je vraag over de marge is uitgezet. Excuses voor deze late reactie.
Zodra Folkert of ik een antwoord hebben, laten we je dat weten.

Dank je. Ik lees het wel.
Reputatie 2
ik heb al maanden een uitroepteken rechtsboven dat ik meer verbruik dan hoort. Ik weet dat nu wel .... hoe moet het uitroepteken verwijderen? Volgens mijn kan dat niet.

Ik heb ook mijn maandbedrag enorm verhoogd, maar ook dat heeft geen effect. Verbruikt blijft hetzelfde aangeven: teveel verbruik ik. Lijkt me niet goed ni ik veel meer betaal per maand. Iemand een idee?
ik heb al maanden een uitroepteken rechtsboven dat ik meer verbruik dan hoort. Ik weet dat nu wel .... hoe moet het uitroepteken verwijderen? Volgens mijn kan dat niet.

Dat uitroep tken komt bij Eneco vandaan.
Wat het betekent dat weet je dus, gewoon niet aan storen, dat hoort er nu eenmaaal bij.
En zelf weghalen is uiteraard uit den boze.

Pas bij de jaarnota zal het verdwijnen.
Misschien een pb sturen naar een moderator; wellicht dat zij een aanpassing kunnen doen............
Reputatie 2
Ok, bedankt.
Ok, bedankt.

@Loesje,
Graag gedaan.
Las ik niet ergens dat een moderator zou proberen je verbruik bij te stellen?
Of was dat een ander forumlid?
Ik was even nieuwsgierig of dat gelukt was................