Weergave electra niet juist? | Eneco Community
vraag

Weergave electra niet juist?

• 22 april 2014
  • 1 reactie
  • 126 Bekeken

Vanaf mijn vakantieadres check ik af en toe Toon op afstand. Wat me opvalt is dat de eerste keer dat ik dat op een dag doe, het electraverbruik schrikbarend hoog is (2500 - 3200 w) terwijl ik zeker weet dat er in mijn huis geen zware apparaten aan staan tijdens mijn afwezigheid. Wanneer ik later opnieuw een check doe, staat alles normaal (145 - 290 w).
Zou het kunnen dat de app de eerste keer het dagverbruik van de vorige dag weergeeft?

Daarnaast is het jammer dat de optie "vakantie" door de app wordt overruled. Zodra je de temperatuurbutton hebt aangeraakt (per ongeluk) switch de hele zaak terug naar het normale programma en kun je je zuinige instellingen voor je vakantie wel vergeten.
Ik doe het nu handmatig door op "weg" te toetsen, maar vanwege het tijdsverschil (5 uur) lukt dit niet goed.

Hebben de ontwikkelaars van de app hier een antwoord op?

(vanuit een bloedheet Brazilië)

Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

1 Reactie

Reputatie 4
Badge +4
@Creatura,

Het is nu moeilijk te achterhalen waar het elektraverbruik dat je hebt gezien via Toon op afstand vandaan komt, omdat je op vakantie bent en wij op afstand niet mee kunnen kijken. Wanneer je terug bent van vakantie kan je de externe toegang aanzetten en gaan we er verder mee aan de slag.

Wat vervelend dat de vakantie stand nu niet meer ingesteld staat. Het is inderdaad niet handig dat Toon direct terugschakelt naar het normale programma wanneer de temperatuurbutton wordt aangeraakt. Ik ga dit doorgeven aan afdeling die verantwoordelijk is voor de ontwikkeling van Toon zodat dit kan worden aangepast in de toekomst.

Fijne vakantie!