Wat vinden jullie van het design van de Slimme Stekker? | Eneco Community
beantwoord

Wat vinden jullie van het design van de Slimme Stekker?

• 22 augustus 2014
  • 8 reacties
  • 278 Bekeken

Afgelopen donderdag zoals velen heb ik ook mijn slimme stekker ontvangen!
Wat mij het meeste opvalt is het supermooie design en het kleine formaat. Ook de praktische verlichte led-rand kan ik wel waarderen.

Helaas geen super kleine prijs, maar voor de techniek die in dit kleine apparaatje is verstopt begrijp ik het wel.

Omdat ik het verbruik van mijn laptop niet wist heb ik dat eens gecontroleerd.
Als de accu vol is en de laptop staat standby is het verbruik slechts 2 watt.
icon

Beste antwoord door Yobotje 22 augustus 2014, 17:33

Het is een supermooi ontwerp en lekker klein waardoor hij niet in "de weg" zit voor andere stekkers om het zo maar te zeggen.
Vanmorgen eens gekeken wat de printer in stand-by gebruikt, een switch en een repeater met en zonder Wifi.
De printer gebruikt slechts 6 Watt in rust en dat valt me reuze mee, de repeater 2 of 3 Watt.
Is wel heel aantrekkelijken op dit concept voort te borduren. Ik ben er blij mee!
Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

8 Reacties

Badge +5
Het is een supermooi ontwerp en lekker klein waardoor hij niet in "de weg" zit voor andere stekkers om het zo maar te zeggen.
Vanmorgen eens gekeken wat de printer in stand-by gebruikt, een switch en een repeater met en zonder Wifi.
De printer gebruikt slechts 6 Watt in rust en dat valt me reuze mee, de repeater 2 of 3 Watt.
Is wel heel aantrekkelijken op dit concept voort te borduren. Ik ben er blij mee!
Hoi Theo,

Nou dat kan je wel zeggen Als de stekker van de oplader van de laptop in de slimme stekker zit, valt het bijna niet op. Laat staan dus in de weg zitten.

Ook ik ben er erg blij mee!:D

En Theo wat vind jij van de led-rand erom heen?
Badge
Ben het helemaal met je eens Ton. Ziet er goed uit. Had van Apple kunnen zijn.. Geen grote stekker maar een mooie strakke design stekker.. Alleen jammer van de prijs.. Maar dat begrijp ik ook wel. 39,- was net even wat aantrekkelijker geweest..

Jammer vind ik wel dat de verbruiksgegevens alleen op een tablet zijn af te lezen en niet op de TOON zelf..
Hoi Marco,

Dat je het vergelijkt met Apple vind ik een goeie.
Daarom vind ik het natuurlijk ook zo mooi.
Ook de afwerking met glimmende witte lak. Schitterend.

Overigens kan ik op Toon gewoon het verbruik via de stekker aflezen.
En Marco,

Ik heb een fotootje naar je emailadres verzonden.
Badge +5
Hoi Theo,

Nou dat kan je wel zeggen Als de stekker van de oplader van de laptop in de slimme stekker zit, valt het bijna niet op. Laat staan dus in de weg zitten.

Ook ik ben er erg blij mee!:D

En Theo wat vind jij van de led-rand erom heen?

Normaal gesproken probeer ik zoveel mogelijk de stekkers in huis uit zicht te houden maar nu heb ik daar last van met de Audio-TV opstelling en de computer. Die ring mag best wel gezien worden! Dat verdient hij.
Precies vind ik ook.
Hij zit nu bij mij achter de laptop en af en toe spiek ik effe wat de kleur is.

Z'n definitieve plek wordt bij mij de Audio/Video hoek.
Reputatie 6
Badge +1
De stekker is idd een mooi design stekker. Ook de lichtjes die veranderen naarmate je meer verbruikt, is leuk gevonden. Echter ben ik misschien iets te kritisch, want meestal zit de stekker niet in het zicht en zie je de kleur niet.

Hij is wel compact en daardoor kun je in een dubbel stopcontact ook 2 stikkers plaatsen. Met de gangbare stekkers is dat nu net een pijn punt, die fibaro dus oplost.