Wat kost Toon? | Eneco Community

Wat kost Toon?

• 4 oktober 2012
  • 7 reacties
  • 8445 Bekeken

Wat is de prijs van thermostaat Toon

Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

7 Reacties

Reputatie 5
Badge +3
Beste Abbdei,
Ik heb je bericht verplaatst naar het forum 'Thermostaat Toon' omdat we die speciaal hebben aangemaakt voor vragen over Toon. Ook heb ik de titel aangepast zodat het voor anderen in één oogopslag duidelijk is waar je vraag over gaat.

Toon kost €120 plus €3,50 per maand voor de Live Updates. Meer informatie lees je in het volgende topic, onder andere over de Live Updates.

Op het forum staan overigens veel berichten over Toon, misschien vindt je hier nog meer nuttige informatie. Als je nog een vraag hebt waar je het antwoord niet op kan vinden, stel die dan gerust!

Groet, Kelly
Reputatie 3
Badge
persoonlijk vind ik dat 120 euro niet duur is voor een thermostaat in vergeleiking met andere thermosstaten. alleen het merk van de thermosstaat met de naam toon is voor mij onbekend dus of het een merk is wat goed bekend staat weet ik niet. succer ermee en indedaad onder het kopje toon in het forum staan meerdere berichten die je kunnen helpen nuttig te zijn.
120 euro is zeker niet duur, de apparatuur die erbij geleverd word kost dit al bijna in de winkel. Echter vind ik de 3,50 voor updates wel een beetje aan de hoge kant, zit normaal bij producten er gratis bij.
Ik hoop wel dat er nog veel ontwikkeling voor toon komt, voor de 42 euro per jaar per persoon.

😉
Ik vindt het belachelijk dat je €3.50 p/m moet betalen. Ik heb de Toon 2 1/2 jaar geleden bij de ketel Remeha genomen ketel is toen aangeschaft bij ENECO en nu zou ik moeten gaan betalen terwijl ik nooit iets van een abonnement heb betaald. Waarvoor deze klacht!! ik kan geen verbinding maken met mijn smartphone omdat ik geen abonnement heb volgens de melding op mijn telefoon.
Reputatie 7
Badge +6
Beste J.C.N. van der Poel,

Je betaalt al anderhalf jaar abonnementskosten voor Toon, je opmerking is mij niet geheel duidelijk. Ook is er op dit moment een storing gaande met het servicecenter zodra deze is opgelost plaatsen we een bericht in dit topic..
Als trouwe afnemer ben ik al vanaf 1976 bij Eneco en wilde eens kijken wat TOON nou kost per maand. Die €1.20,- per maand vind ik redelijk maar om €3.50,- per maand te vragen voor updates vind ik te gortig vooral omdat je al bij Eneco zit. Bij de meeste apps krijg je overal gratis updates dus waarom dat Eneco deze prijs hanteert begrijp ik niet zo. Waar baseert men dat op!! Men heeft het bij Eneco over beparing, nou wanneer ik geen TOON neemt bespaar ik €56.40,- in een jaar. Wanneer men €1.20,- aan huur zou vragen zou ik overstappen naar TOON, dat zou een redelijk bedrag zijn. Jammer Eneco.
Als trouwe afnemer ben ik al vanaf 1976 bij Eneco en wilde eens kijken wat TOON nou kost per maand. Die €1.20,- per maand vind ik redelijk maar om €3.50,- per maand te vragen voor updates vind ik te gortig vooral omdat je al bij Eneco zit. Bij de meeste apps krijg je overal gratis updates dus waarom dat Eneco deze prijs hanteert begrijp ik niet zo. Waar baseert men dat op!! Men heeft het bij Eneco over beparing, nou wanneer ik geen TOON neemt bespaar ik €56.40,- in een jaar. Wanneer men €1.20,- aan huur zou vragen zou ik overstappen naar TOON, dat zou een redelijk bedrag zijn. Jammer Eneco.

Die €1.20,- per maand?????
De abo prijs ad €3,50 is niet alleen voor essentiële updates, maar ook voor bv de App mogelijkheid. Dit is het op afstand draadloos bedienen van je Toon®️.
Overigens is het abo niet verplicht.

Hier kan je het staatje vinden inzake de kosten van het abo:

https://www.eneco.nl/toon-thermostaat/abonnement-toon/

Zo kan je eenvoudig een afweging maken, toch?