Wat is jullie sluipverbruik? | Eneco Community

Wat is jullie sluipverbruik?

Badge +1
Hallo allen,

Vandaag is toon geplaatst, waar ik erg nieuwschierig naar was is het sluipverbruik.
na alles uitgezet te hebben en gecontroleerd of de koelkast, vriezer en de pomp van de vloerverwarming niet draaide had ik nog een verbeuik van 70 watt.
das best veel voor een tv en kpn digitale tvkastje instandby, uiteraard komt hier de router nog bij en 2 telefoons in een lader.
hoeveel is dit bij jullie!

Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

6 Reacties

Reputatie 3
Badge
50 ongeveer, schommelt een beetje. Laagste verbuik kan je natuurlijk zien via de toon.

https://forum.eneco.nl/thermostaat-toon-106/jullie-laagste-verbruik-4269/ zullen we hier verder gaan. 😉
Reputatie 3
Badge +1
Ongeveer 60Watt, wat redelijk is gezien al de stekkers aan apparaten die gewoon niet uit kunnen zoals CV pomp,router,tv box,satelliet receiver,wekkers en magnetron menu.

Met Energieke groet,

Stansat
Badge +1
Ongeveer 60Watt, wat redelijk is gezien al de stekkers aan apparaten die gewoon niet uit kunnen zoals CV pomp,router,tv box,satelliet receiver,wekkers en magnetron menu.

Met Energieke groet,

Stans

Valt i.d mee ik was ook nog de ventilatiebox vergeten, 
dit is ook een redelijk zware gebruiker.
leuk dat dit met toon zo inzichtelijk gemaakt kan worden.
ik ben er wel content mee.
Reputatie 3
Badge +4
Wij zitten rond de 92watt snachts staat de wasmachine en de vaatwasser standby omdat ie snachts draaid iedere nacht .
Reputatie 3
Badge +1
Wij zitten rond de 92watt snachts staat de wasmachine en de vaatwasser standby omdat ie snachts draaid iedere nacht .

Ga even hier verder:  https://forum.eneco.nl/thermostaat-toon-106/jullie-laagste-verbruik-4269/
Reputatie 7
Badge +6
@Allen

Ik sluit dit topic, zodat we verder kunnen gaan in het topic dat Jeroen en Stansat gelinked hebben. Goed opgemerkt!

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen