Wat gebeurt er als ik een Toon heb besteld? | Eneco Community
beantwoord

Wat gebeurt er als ik een Toon heb besteld?

  • 1 juli 2019
  • 1 reactie
  • 216 Bekeken

Badge +1
Wat gebeurt er als ik een Toon heb besteld?
icon

Beste antwoord door StéphanL 1 juli 2019, 14:51

Nadat je Toon hebt besteld sturen we je een e-mail met je besteloverzicht en de voorwaarden. Krijg je Toon bij je energiecontract? Dan krijg je daar ook gelijk een bevestiging van.

Als je bestelling eenmaal verwerkt is, sturen we nog een welkomstbericht. Daarin staat een activatiecode die de monteur nodig heeft bij de installatie van je Toon, bewaar die dus goed.

We maken een afspraak

Binnen een week neemt onze installatiepartner contact met je op om een afspraak voor de installatie van Toon te maken. Dit gebeurt telefonisch of per e-mail. We sturen je per e-mail een bevestiging van de afspraak. Wil je de afspraak nog wijzigen? In de bevestigingsmail staat hoe je dat kunt doen.
Bekijk origineel

1 Reactie

Reputatie 4
Badge +3
Nadat je Toon hebt besteld sturen we je een e-mail met je besteloverzicht en de voorwaarden. Krijg je Toon bij je energiecontract? Dan krijg je daar ook gelijk een bevestiging van.

Als je bestelling eenmaal verwerkt is, sturen we nog een welkomstbericht. Daarin staat een activatiecode die de monteur nodig heeft bij de installatie van je Toon, bewaar die dus goed.

We maken een afspraak

Binnen een week neemt onze installatiepartner contact met je op om een afspraak voor de installatie van Toon te maken. Dit gebeurt telefonisch of per e-mail. We sturen je per e-mail een bevestiging van de afspraak. Wil je de afspraak nog wijzigen? In de bevestigingsmail staat hoe je dat kunt doen.

Reageer