Wanneer zie je op je Toon dat je het termijnbedrag hebt veranderd? | Eneco Community

Wanneer zie je op je Toon dat je het termijnbedrag hebt veranderd?

Toon eerste bericht
Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

58 Reacties

Reputatie 7
Badge +6
Beste I. Hoekstra,

Welkom! Ik heb nieuwe verbruiken naar je Toon gestuurd.

Groet,

Folkert
Onze Toon staat nu op geschat verbruik 0. Termijnbedrag is onlangs aangepast. Zouden jullie dit naar Toon kunnen sturen? Dank!!
Ik heb een aantal weken geleden mijn termijnbedrag ook aangepast. Kan dit worden verwerkt in Toon?

En kan iemand me daarnaast uitleggen hoe ik (vlg Toon) halverwege de 5e dag van de maand al meer kan hebben verbruikt dan voor deze maand is ingeschat??
Ook mijn geschat verbruik staat voor januari op 0, terwijl ik mijn termijnbedrag zelf niet gewijzigd heb. Hierdoor heb ook ik op de 6e al 30 euro meer verbruikt dan ingeschat. Is er een storing vanwege het nieuwe jaar?
Ook mijn geschat verbruik staat voor januari op 0, terwijl ik mijn termijnbedrag zelf niet gewijzigd heb. Hierdoor heb ook ik op de 6e al 30 euro meer verbruikt dan ingeschat. Is er een storing vanwege het nieuwe jaar?

Kijk eens in de andere topic's.
Dan zie je hoe het wordt opgelost!

Bv deze:

https://forum.eneco.nl/stel-vraag-61/ingeschat-verbruik-januari-0-euro-13174

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen