vraag

Wanneer zie ik het status verbruik? (Topic gesloten, bezoek ons nieuwe Toon Forum https://forum.toon.nl/)

Na hoeveel dagen na installatie kan je je verbruik in euro,s opvragen
Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

13 Reacties

Info
Reputatie 3
Badge +3
Hallo J. Barendregt,

Welkom op de community!
Leuk dat je ook Toon gebruikt. Je ontvangt het ''status verbruik" per de eerste van de volgende maand na installatie. Dat zou dus per 1 maart zijn.

Groet, Kelly
Reputatie 3
Badge +3
PS: ik heb de titel van je topic aangepast ter verduidelijking en deze in het topic voor Toon vragen geplaatst! Zo houden we de community overzichtelijk.
Hier is de Toon sinds begin december actief, en ik kan nog steeds geen status verbruik zien.
Het ''duimpje of pijltje omhoog'' had toch na 2 maanden zichtbaar moeten worden, rechtsboven in het scherm van Toon?
Ook bij jou zal het geschatte jaarverbruik nog even naar je Toon®️ gepusht moeten worden.

Komt morgen vast goed als een moderator je reactie heeft gelezen.
Dat vermoed ik ook ja.
Heb Toon al sinds 2013, maar eind vorig jaar is het energiecontract op naam gezet van mijn vriendin i.v.m. aanschaf zonnepanelen en het daarbij behorende btw verhaal (ben zzp-er).
Maar dan ga je natuurlijk een nieuw contract aan, en ook met Toon begin je natuurlijk weer opnieuw.
Het viel mij vandaag pas op dat Status verbruik nog niet zichtbaar is.
We wachten het wel af!

Alvast bedankt
Nog geen reactie van een moderator gehad!
Misschien dat ze ook lekker van het zonnetje genieten? 🙂
Jordyk wrote:

Nog geen reactie van een moderator gehad!
Misschien dat ze ook lekker van het zonnetje genieten? :-)

Kan ze geen ongelijk geven.
Heerlijk hier die zon vanmiddag😎😎
Hetmlutp hier op naar 22,4 grd

Maar nog ff serieus, ze hebben dit topic ongetwijfeld over het hoofd gezien.
Even een paar keer levendig houden, zodat het morgen opvalt.
Absoluut heerlijk die zon!
En ook goed voor de opbrengst van de zonnepanelen.

Ik denk ook dat ze hem over het hoofd gezien hebben, vandaar dat ik het weer even wilde aanwakkeren.
Klopt zeker. In het andere topic had ik net vandaag als m'n topdag dit jaar betiteld.
Reputatie 4
Badge +6
@Jordyk

Ik heb je bericht helaas gemist excuses hiervoor! Vandaag komen de verbruiken in je Toon terecht.
Folkert wrote:

@Jordyk

Ik heb je bericht helaas gemist excuses hiervoor! Vandaag komen de verbruiken in je Toon terecht.

Kan gebeuren, geen probleem!
En inderdaad, het is nu zichtbaar geworden.
Bedankt voor de moeite
Reputatie 4
Badge +6
@Jordyk

Goed om te lezen!