Wanneer kan ik het ingeschat verbruik verwachten? | Eneco Community

Wanneer kan ik het ingeschat verbruik verwachten?

• 13 januari 2018
  • 8 reacties
  • 268 Bekeken

Reputatie 1
Badge +3
Hallo,

Ik heb toon nu een maand of 3 draaien en ben tevreden over het product.
Echter heb ik de volgende vraag, namelijk hoe lang duurt het voordat ik het ingeschat verbruik kan zien? Er staat dat het een paar dagen kan duren, maar na 3 maanden staat het er nog steeds zie bijlage.

Ben benieuwd naar de reacties.

Groet Remco.

8 Reacties

Badge +2
Hi Remco,

Heb het zelfde probleem. Iedere maand staat er in het scherm dat de informatie beschikbaar komt op de 2de van de volgende maand. Echter als de 2de van de volgende maand is bereikt is het bericht veranderd naar de 2de van de daarop volgende maand.

Ben ook erg benieuwd hoeveel maanden het gaat duren voordat deze functionaliteit gaat werken.

Met vriendelijke groet,

Ronald
Het zou maximaal maar een maandje mogen duren.
Dus as maandag zal een moderator het e.e.a. moeten nakijken en de prijzen en geschatte jaarverbruik opnieuw naar je Toon moeten pushen.
Reputatie 1
Badge +3
Het zou maximaal maar een maandje mogen duren.
Dus as maandag zal een moderator het e.e.a. moeten nakijken en de prijzen en geschatte jaarverbruik opnieuw naar je Toon moeten pushen.

Bedankt voor je reactie!

Ben benieuwd naar het resultaat maandag.

Groet,
Remco
Graag gedaan!
Komt vast goed.
Reputatie 7
Badge +5
Dag @remco100000,

Ik heb een aanpassing gedaan in Toon voor je, hierdoor is het ingeschat verbruik of al direct zichtbaar of vanaf volgende maand. Sorry voor het lange wachten!

Groet, Denise
Reputatie 1
Badge +3
Dag @remco100000,

Ik heb een aanpassing gedaan in Toon voor je, hierdoor is het ingeschat verbruik of al direct zichtbaar of vanaf volgende maand. Sorry voor het lange wachten!

Groet, Denise

Beste Denise,

We zijn ondertussen aan een nieuwe maand begonnen, maar helaas is het ingeschat verbruik nog niet zichtbaar. Heb je enig idee wat het kn zijn en wanneer ik van deze functie gebruik kan maken?

Mvg,
Remco
Reputatie 7
Badge +6
@remco100000

Ik heb de gegevens opnieuw gestuurd naar je Toon. Dit zou je binnen een kwartier moeten kunnen zien. Ik hoor graag van je of dat ook zo is.
Reputatie 1
Badge +3
@remco100000

Ik heb de gegevens opnieuw gestuurd naar je Toon. Dit zou je binnen een kwartier moeten kunnen zien. Ik hoor graag van je of dat ook zo is.

Dag Folkert,

Bedankt, de functie is nu actief!

Grt,

Reageer