Wachtwoord/username niet oke? | Eneco Community
beantwoord

Wachtwoord/username niet oke?

• 16 juni 2017
  • 2 reacties
  • 296 Bekeken

Badge
  • Komt hier vaker (level 8)
  • 56 reacties
Ls,
Ik probeer op de nieuwe site van Toon in te loggen met het username en password wat op dit forum juist is en wat ik ook gebruik op de mijn Eneco app.
Maar kan niet inloggen bij de nieuwe Toon forum site.
Jaren geleden was het username/password voor mijn eneco en forum een ander als bij dit forum.
Op verzoek is dat toen rechtgetrokke/gelijk gemaakt bij mijn Eneco en het forum
Maar nu kom ik niet binnen op het nieuwe forum.
Is er een mogelijkheid dat ook daar dezelfde gegevens geliijk gemaakt worden bij het nieuwe forum als bij dit forum en mijn Eneco ? Want nu kom ik bij het Toon forum niet binnen.
Bijvoorbaad dank.
icon

Beste antwoord door DeniseMR 16 juni 2017, 12:07

Beste kbijl,

Goed dat je dit aankaart! Voor de nieuwe Toon community maak je namelijk niet gebruik van je huidige inloggegevens maar maak je een heel nieuw account aan. Je kan dit ook doen via je Facebookaccount, als je dit gemakkelijker vindt. Bovenaan de inlogpagina vind je de mogelijkheid om een account aan te maken. Ik hoop je daar straks terug te zien!

Groet,
Denise
Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

2 Reacties

Reputatie 7
Badge +5
Beste kbijl,

Goed dat je dit aankaart! Voor de nieuwe Toon community maak je namelijk niet gebruik van je huidige inloggegevens maar maak je een heel nieuw account aan. Je kan dit ook doen via je Facebookaccount, als je dit gemakkelijker vindt. Bovenaan de inlogpagina vind je de mogelijkheid om een account aan te maken. Ik hoop je daar straks terug te zien!

Groet,
Denise
Badge
Bedankt voor het antwoord, kan me niet herrineren dat ik dit ergens had kunnen lezen maar ala inmiddels account aangemaakt(zelfde gegevens als die van mijneneco), want anders komen er wel heeeeeeeeeeelll veel username en password om de hoek kijken voor dezelfde fa/forum.