Waarom is het duimpje pas zichtbaar in december | Eneco Community

Waarom is het duimpje pas zichtbaar in december

• 14 september 2013
  • 35 reacties
  • 1115 Bekeken

Toon eerste bericht
Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

35 Reacties

Overigens hoef je hier echt niet boos te reageren, om iets voor elkaar te krijgen hoor..........
Iedere reactie wordt serieus bekeken/behandeld en op gereageerd of door een forumlid of door een moderator.
Ten alle tijden om een oplossing te zoeken; helaas gaat het bij sommige zodanig fout dat herstel wat langer duurt, maar ik neem aan dat je nu niet meer wilt dat Eneco je Toon komt ophalen?
Toon svp gewoon nog wat geduld; hier op het forum wordt er alltijd alles aan gedaan om het probleem(pje) naar tevredenheid op te lossen.
Reputatie 1
Badge +1
Ik zie wel vaker voorbij vliegen dat men kan zien in de toon in welke maand het duimpje moet gaan verschijnen. Waar kan je dat zien in de toon?
Door op het duimpje te klikken.
Tweede scherm in systeem
Dan volgt status verbruik.

En dat kon je zelf in Toon niet vinden................................................:mad:
Reputatie 1
Badge +1

Door op het duimpje te klikken.
Tweede scherm in systeem
Dan volgt status verbruik.

En dat kon je zelf in Toon niet vinden................................................:mad:

Nou, ik kan je met zekerheid zeggen dat er geen maand te vinden is in dat gedeelte.
Je vroeg waar je dat in Toon kan zien.
Vandaar dat ik je daar naar verwees.
Ik zal je laten zien hoe het er normaal uitziet.
Ook kan je daar zien over welke periode je het duimpje ziet; geldt uiteraard nog niet voor jou.
https://[/img]
Hoi Marcel,

Nou nog even geduld en het zou er toch zo uit moeten zien.
Wat een scheve foto had jij gemaakt? Ik kon 'm amper bekijken...................
Of was dat om het reflectielicht weg te krijgen...................
Reputatie 1
Badge +1
ik snap hem nog niet helemaal brandje, als je even mee kijkt naar de ts op zijn eerste post zegt deze "Vanmorgen keek ik op Toon. En nu staat er verbruik zichtbaar in DECEMBER" dus, heeft de ts geen status verbruik maar ziet wel wanneer dit beschikbaar komt? dat bedoelde ik met mijn post 2 hiervoor.

Dan vraag twee n.a.v jouw foto: ik zie in jou statusverbruik van het stroom het hele jaar, maar van gas volgens mij alleen de lopende maand, waarom is gas de lopende maand en van stroom het hele jaar?
Ja dat begrijp ik, maar daarom laat ik je dit scherm zien.
Ik weet het niet meer 100% zeker, maar volgens mij verschijnt in dit scherm deze melding.
Reputatie 1
Badge +1
Hoi Marcel,

Nou nog even geduld en het zou er toch zo uit moeten zien.
Wat een scheve foto had jij gemaakt? Ik kon 'm amper bekijken...................
Of was dat om het reflectielicht weg te krijgen...................

Klopt, had hem er eerst recht voor maar dan werd het een witte vlek, daarom dus ietswat schuin, oo niet perfect maar wel redelijk te zien.
Ik hield m'n iphone er kaarsrecht voor en dan flitst ie ook niet.
De lichtopbrengst van Toon is meer dan voldoende.