Waarom geen gratis Toon voor vaste klanten? | Eneco Community

Waarom geen gratis Toon voor vaste klanten?


Beste Eneco
wij zijn al zo`n 40 jaar lid van de Enco club.
wij hebben nooit een achterstand van betaling alles is altijd op tijd.
ik vind het wel heel gek dat trouwe klanten niet in aan merking komen
voor een gratis toon
ik wil wel de maandelijkse kosten betalen maar niet de toon
is daar bij jullie nog iets aan te doen
graag hoor ik nog wat van jullie
j.rijfkogel

Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

115 Reacties

Volgens de reclame op de tv krijgen nieuwe en bestaande klanten gratis  en montage een toon  maar als ik er een wil ontvangen als een berstaande klant kom ik niet in aanmerking   ik ben al jaren klant  en ben niet zo loper  maar dit slaagt nergens op  en  goedkoper dan de andere maatschappijnen  zijn jullie ook beslist niet   dit wou ik maar even zeggen want als je eenmaal in het bestand zit ben je maar een nummer  ge paul
@houten, Geen zorgen, je merkt op de jaarnota niets van de problemen rondom de foutieve weergave op 19 september 2012. De verbruiksgegevens op Mijn Eneco zijn informatief (als ze kloppen natuurlijk) en worden door ons niet gebruikt voor het maken van de jaarnota. Daarnaast zijn de werkelijk uitgelezen standen nog te achterhalen, dit komt dus helemaal goed. We hopen dat het probleem met de weergave volgende week is opgelost. We informeren iedereen wanneer het echt opgelost is via het topic stand van zaken rondom problemen met het nieuwe Mijn Eneco . Groet, Kelly


Beste Kelly,

Jullie zouden het boek 'zouuonsaanbevelen' eens moeten lezen, dan zal je er achter komen dat service verlenen aan bestaande klanten veel belangrijker is dan nieuwe klanten te werven! Tevreden klanten lopen niet weg voor een dubbeltje goedkoper!!!
@Lenny,

We willen je natuurlijk graag behouden als klant. Wellicht kunnen we een passende aanbieding doen. Er wordt contact met je opgenomen.


Hoi RA Raven,

Wat ben je allemaal aan het doen.
Maak je niet steeds fouten bij het quoten????????:@

Het wordt zo wel erg onleesbaar............
weet ook niet wat hij aant doen is Ton
reageerd met niks alleen een quote in verschillende topic,s
en ook in topic,s van 1 jaar oud ?


Hoi Jan,

En het vervelende is Jan, dat topic's daardoor heel slecht te lezen zijn en je de draad kwijt raakt.:@
Ik hoop dat Raven zijn werkwijze verbetert...............
Reputatie 3
Badge
Wil niet zeggen dat ik het niet me je eens bent. Vaste klanten moeten zelfs belangrijker zijn dan nieuwe. Zie het al voor me dat ik ga werken bij me nieuwe werkgever en direct 2500 extra euro extra krijg omdat ik nieuw binnen komt.
Precies, daarom ben ik voorlopig nog erg tevreden met mijne domme meters!
Want eens per uur data naar Toon sturen, vind ik gewoon nix.
Wat wel onprettig is dat ik de standen van de meters niet in Toon zie, maar daar kan ik mee leven.
Reputatie 4
Badge
Dus toch een vreemde benaming 😮
Badge
Allemaal niet interessant! Als op de nu bestaande meters plaksensoren kunnen die werken is het opgelost. 
Toon aanvragen en genieten maar!!
Daar heb je geen slimme meters voor nodig. 
En je gasverbruik zie je zelfs realtime!
@kaat heeft nu domme meters en wil die eigenlijk niet vervangen alleen maar voor Toon. 


Ik heb geen domme meters @Brandje ik heb ouderwetse slimme meters. Die kunnen ook niet met sensoren!
Allemaal niet interessant! Als op de nu bestaande meters plaksensoren kunnen die werken is het opgelost. 
Toon aanvragen en genieten maar!!
Daar heb je geen slimme meters voor nodig. 
En je gasverbruik zie je zelfs realtime!
@kaat heeft nu domme meters en wil die eigenlijk niet vervangen alleen maar voor Toon. 


Ik heb geen domme meters @Brandje ik heb ouderwetse slimme meters. Die kunnen ook niet met sensoren!


Ik heb ook ouderwetse domme digitale meter, maar wel met en knipperende led..
Het enige wat interessant dus is of een een knipperende led op de electra meter hebt............
Je mag dat ook ouderwetse slimme meters noemen hoor, vind ik niet erg, ik blijf dat domme meters vinden.
Badge
Allemaal niet interessant! Als op de nu bestaande meters plaksensoren kunnen die werken is het opgelost. 
Toon aanvragen en genieten maar!!
Daar heb je geen slimme meters voor nodig. 
En je gasverbruik zie je zelfs realtime!
@kaat heeft nu domme meters en wil die eigenlijk niet vervangen alleen maar voor Toon. 


Ik heb geen domme meters @Brandje ik heb ouderwetse slimme meters. Die kunnen ook niet met sensoren!


Ik heb ook ouderwetse domme digitale meter, maar wel met en knipperende led..
Het enige wat interessant dus is of een een knipperende led op de electra meter hebt............
Je mag dat ook ouderwetse slimme meters noemen hoor, vind ik niet erg, ik blijf dat domme meters vinden.


Waarom heeft Eneco het zelf dan over een reflecterend vakje naast de cijfers van de gasmeter! Ik heb drie ledjes zitten waarvan de bovenste brand en om de ongeveer anderhalve minuut ofzo 10 maal knippert. Er reflecteert niets op mijn gasmeter 😛
Kijk nou komen we wat verder. Een foto plaatsen van je electra meter is ook handig!!
Een knipperende LED is prima op de electra meter. Want wat doen die ander 2 led's?
Op de domme gasmeter zit op het meest rechtste cijfer reeks ergens tussen bv de 6, maar kan ook 9 of 0 zijn een klein zilver vlakje.
Met spreekt ook wel eens over een spiegeltje. Naar mijn weten heeft iedere domme gasmeter dat.
Daar gaat de plaksensor op en Klaar is Kees!
Reputatie 6
Badge +1

Daar gaat de plaksensor op en Klaar is Kees!


Let daar in wel meteen op dat het glas van de meter plat moet zijn en niet bol, want dan kunnen ze nog de sensor niet plaatsen. Hij heeft dan geen houvast, of je moet hem laten opvullen met dubbelzijdige tape.

Daar gaat de plaksensor op en Klaar is Kees!


Let daar in wel meteen op dat het glas van de meter plat moet zijn en niet bol, want dan kunnen ze nog de sensor niet plaatsen. Hij heeft dan geen houvast, of je moet hem laten opvullen met dubbelzijdige tape.


Laten we eerst maar even de reactie van Kaat afwachten op mijn gestelde vragen.
Jammer, dat er niets gedaan wordt voor trouwe klanten! Tijd om eens een voordeel bij een ander te gaan halen?
Reputatie 6
Badge +1
Jammer, dat er niets gedaan wordt voor trouwe klanten! Tijd om eens een voordeel bij een ander te gaan halen?


Dat isl een oude discussie. Trouwe klanten krijgen kortingen op uitjes en producten. Daarbij kun je altijd vragen naar een beter enecobod, dan dat je bij de concurrent hebt gezien.
En dan nu kun je ook als vaste klant, van dezelfde actie gebruik maken als nieuwe klanten. Namelijk een gratis toon en gratis instalatie. Zie voor de voorwaarde www.eneco.nl/toon
Jammer, dat er niets gedaan wordt voor trouwe klanten! Tijd om eens een voordeel bij een ander te gaan halen?


Heb je dit topic doorgelezen?
Kennelijk niet. 
Er zijn mogelijkheden. 
Reputatie 5
Badge +3
Hallo MJee,

Allereerst welkom op het forum! Wat jammer dat je de indruk hebt dat we niets voor onze trouwe klanten doen. Dat is namelijk niet het geval. Eneco hecht veel waarde aan trouwe klanten. Voor deze groep klanten hebben we daarom ook een speciaal aanbod samengesteld waarbij we een gratis Toon aanbieden. Niet alleen voor nieuwe klanten dus.

Onze klanten kunnen daarnaast ook gebruik maken van speciale acties en kortingen. Kijk maar eens op de website.

Ik zie dat je bij ons vorig jaar een contract hebt afgesloten met gunstige tarieven tot 1 juli 2015. Per die datum loopt het contract af en voor die tijd doen we je graag een nieuw aanbod!

Groet, Kelly
Badge
Kijk nou komen we wat verder. Een foto plaatsen van je electra meter is ook handig!!
Een knipperende LED is prima op de electra meter. Want wat doen die ander 2 led's?
Op de domme gasmeter zit op het meest rechtste cijfer reeks ergens tussen bv de 6, maar kan ook 9 of 0 zijn een klein zilver vlakje.
Met spreekt ook wel eens over een spiegeltje. Naar mijn weten heeft iedere domme gasmeter dat.
Daar gaat de plaksensor op en Klaar is Kees!


Zoals ik al zei, er reflecteert niks op mijn "domme" digitale gasmeter. Dus geen spiegeltje. Op de electrameter doet slechts één van de drie ledlichtjes iets (de anderen branden nooit).

Ik had reeds gelezen via de Toontest dat er zo'n spiegeltje op de gasmeter moest zitten, aangezien ik dat niet heb (wat dus volgens Eneco heel goed mogelijk is, vandaar dat ze die vraag stellen bij de Toontest) kan ik geen Toon hebben met deze configuratie.
Kijk nou komen we wat verder. Een foto plaatsen van je electra meter is ook handig!!
Een knipperende LED is prima op de electra meter. Want wat doen die ander 2 led's?
Op de domme gasmeter zit op het meest rechtste cijfer reeks ergens tussen bv de 6, maar kan ook 9 of 0 zijn een klein zilver vlakje.
Met spreekt ook wel eens over een spiegeltje. Naar mijn weten heeft iedere domme gasmeter dat.
Daar gaat de plaksensor op en Klaar is Kees!


Zoals ik al zei, er reflecteert niks op mijn "domme" digitale gasmeter. Dus geen spiegeltje. Op de electrameter doet slechts één van de drie ledlichtjes iets (de anderen branden nooit).

Ik had reeds gelezen via de Toontest dat er zo'n spiegeltje op de gasmeter moest zitten, aangezien ik dat niet heb (wat dus volgens Eneco heel goed mogelijk is, vandaar dat ze die vraag stellen bij de Toontest) kan ik geen Toon hebben met deze configuratie.


Hoi Kaat,

Zoals ik al zei: "het wordt ook wel eens een spiegeltje genoemd"
Ik vind het eigenlijk een verkeerde benaming.

Nou bij mij is dat een grijs vlakje.
Heb je daar bij jou ook naar gekeken of er ergens tussen de 0 tot 9 zo'n grijs vlakje zit?

Overigens op wiens reactie jij nu reageert is mijn niet duidelijk................
Reputatie 6
Badge +1

Hoi Kaat,

Zoals ik al zei: "het wordt ook wel eens een spiegeltje genoemd"
Ik vind het eigenlijk een verkeerde benaming.

Nou bij mij is dat een grijs vlakje.
Heb je daar bij jou ook naar gekeken of er ergens tussen de 0 tot 9 zo'n grijs vlakje zit?

Overigens op wiens reactie jij nu reageert is mijn niet duidelijk................


Ton

ze zegt: domme" digitale gasmeter. In mijn optiek heeft een digitale meter geen reflectorvakje, en zou je via een pulslampje moeten werken. Maar ofdat dat kan, dat weet ik niet. Bij de electrameter wel, maar we hebben het hier over gas, dus dat kan anders zijn.
Hoi Jürgen,

Je zou best eens gelijk kunnen hebben.

Ik zou van die digitale gas-meter wel eens een fotootje willen zien.
Dus Kaat schiet eens een foto en laat ons meedenken/meekijken
Beste Eneco
wij zijn al zo`n 40 jaar lid van de Enco club.
wij hebben nooit een achterstand van betaling alles is altijd op tijd.
ik vind het wel heel gek dat trouwe klanten niet in aan merking komen
voor een gratis toon
ik wil wel de maandelijkse kosten betalen maar niet de toon
is daar bij jullie nog iets aan te doen
graag hoor ik nog wat van jullie
j.rijfkogel


Ik hoop dat Eneco eens goede, trouwe klanten gaat waarderen, het kriebelt bij mij om over te stappen, ENECO wees blij met je bestaande klanten, en zet ze eens in het zonnetje,
Reputatie 6
Badge +1
Beste Eneco
wij zijn al zo`n 40 jaar lid van de Enco club.
wij hebben nooit een achterstand van betaling alles is altijd op tijd.
ik vind het wel heel gek dat trouwe klanten niet in aan merking komen
voor een gratis toon
ik wil wel de maandelijkse kosten betalen maar niet de toon
is daar bij jullie nog iets aan te doen
graag hoor ik nog wat van jullie
j.rijfkogel


Ik hoop dat Eneco eens goede, trouwe klanten gaat waarderen, het kriebelt bij mij om over te stappen, ENECO wees blij met je bestaande klanten, en zet ze eens in het zonnetje,


Hallo MnLeusden,

Welkom op dit forum. Op dit moment loopt er een actie voor een gratis toon. Ook voor vaste klanten geld dit aanbod, als je een contract aan gaat voor 4 jaar vast. Voor meer info kijk even op:
http://thuis.eneco.nl/energie-besparen/toon-thermostaat

let wel op. deze actie loopt nog tot 30 juni.

groet.
volgens mij willen ze echt niet dat ik klant blijf,

Doordat uw browser geen cookies accepteert kan de aanmeldpagina niet geladen worden.  U dient de instellingen van uw browser te veranderen indien u gebruik wilt maken van de aanmeldpagina.

Klik hier om de aanmeldpagina in een nieuw scherm te openen.
Beste Eneco
wij zijn al zo`n 40 jaar lid van de Enco club.
wij hebben nooit een achterstand van betaling alles is altijd op tijd.
ik vind het wel heel gek dat trouwe klanten niet in aan merking komen
voor een gratis toon
ik wil wel de maandelijkse kosten betalen maar niet de toon
is daar bij jullie nog iets aan te doen
graag hoor ik nog wat van jullie
j.rijfkogel


Ik hoop dat Eneco eens goede, trouwe klanten gaat waarderen, het kriebelt bij mij om over te stappen, ENECO wees blij met je bestaande klanten, en zet ze eens in het zonnetje,


Hallo MnLeusden,

Welkom op dit forum. Op dit moment loopt er een actie voor een gratis toon. Ook voor vaste klanten geld dit aanbod, als je een contract aan gaat voor 4 jaar vast. Voor meer info kijk even op:
http://thuis.eneco.nl/energie-besparen/toon-thermostaat

let wel op. deze actie loopt nog tot 30 juni.

groet.


Het kan wel, maar dan moet ik een actiecode hebben, blijft ingewikkeld en hoe kom ik aan een actiecode