Waarom geen gratis Toon voor vaste klanten? | Eneco Community

Waarom geen gratis Toon voor vaste klanten?


Beste Eneco
wij zijn al zo`n 40 jaar lid van de Enco club.
wij hebben nooit een achterstand van betaling alles is altijd op tijd.
ik vind het wel heel gek dat trouwe klanten niet in aan merking komen
voor een gratis toon
ik wil wel de maandelijkse kosten betalen maar niet de toon
is daar bij jullie nog iets aan te doen
graag hoor ik nog wat van jullie
j.rijfkogel

Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

115 Reacties

Reputatie 7
Badge +7
Ik zat fout, zal niet meer gebeuren...

Kijk dat is mooi ,
en zoals Ton al schreef vragen , stel ze gerust.
we zijn er om te helpen.
mvg,
jan
Ik zat fout, zal niet meer gebeuren...

Hoi Raven,

Bedankt voor de terugkoppeling!
Als je verder nog tips wilt, laat het dan even weten.
We zijn er om hulp te bieden.
Ik zat fout, zal niet meer gebeuren...
weet ook niet wat hij aant doen is Ton
reageerd met niks alleen een quote in verschillende topic,s
en ook in topic,s van 1 jaar oud ?


Hoi Jan,

En het vervelende is Jan, dat topic's daardoor heel slecht te lezen zijn en je de draad kwijt raakt.:@
Ik hoop dat Raven zijn werkwijze verbetert...............
Reputatie 7
Badge +7
weet ook niet wat hij aant doen is Ton
reageerd met niks alleen een quote in verschillende topic,s
en ook in topic,s van 1 jaar oud ?
@Lenny,

We willen je natuurlijk graag behouden als klant. Wellicht kunnen we een passende aanbieding doen. Er wordt contact met je opgenomen.


Hoi RA Raven,

Wat ben je allemaal aan het doen.
Maak je niet steeds fouten bij het quoten????????:@

Het wordt zo wel erg onleesbaar............
Reputatie 4
Badge +4
@Lenny,

We willen je natuurlijk graag behouden als klant. Wellicht kunnen we een passende aanbieding doen. Er wordt contact met je opgenomen.
Ik ben al 36 jaar bij Eneco, de laatste jaren steeds met een contract van 3 jaar vast.
Ik heb me al voorgenomen om het niet meer vast te zetten en de aanbiedingen van andere energieleveranciers goed in de gaten te houden.
Want kennelijk loont het om over te stappen.
Reputatie 3
Badge +1
Hallo Rita,

De actie voor Toon geldt zowel voor nieuwe als bestaande klanten.
Wel moet je voor het gratis verkrijgen van Toon een nieuw energiecontract afsluiten wat voldoet aan de gestelde eisen.
Zie hier de geldende aanbiedingen voor Toon.
Ik ben sinds dat ik in Nieuwegein woon, dus vanaf 1983 klant bij Eneco, vroeger Remu.
Waarom krijgen alleen nieuwe klanten TOON en vaste klanten niet?
Reputatie 6
Badge +1
Hallo pabuijs,

Welkom op dit forum.  Heb je hier dan ook naar  gekeken. Als je een abbo afsluit voor 4 jaar ecostroom en aardgas kun jij ook een Toon en instalatie gratis krijgen.  Wat zou dan de reden zijn dat deze aanbieding niet voor jou zou gelden? Ik zelf ben nu 1 jaar pas bij Eneco en ik kan zelfs gebruik maken van deze aanbieding. Het is voor mij niet zinvol, want ik heb Toon al, maar ik wordt wel door het systeem geaccepteerd.
Volgens de reclame op de tv krijgen nieuwe en bestaande klanten gratis  en montage een toon  maar als ik er een wil ontvangen als een berstaande klant kom ik niet in aanmerking   ik ben al jaren klant  en ben niet zo loper  maar dit slaagt nergens op  en  goedkoper dan de andere maatschappijnen  zijn jullie ook beslist niet   dit wou ik maar even zeggen want als je eenmaal in het bestand zit ben je maar een nummer  ge paul
Badge
Maar het is toch het proberen waard toch? Kan Eneco bevestigen of een constructie zoals bij Kaat ook werken kan?


Eneco heeft al elders gereageerd en uitgelegd dat het bij deze meters niet kan. Ik ben nu bezig om toch inzicht in het stroomverbruik te krijgen met een youless.
Reputatie 3
Badge
Maar het is toch het proberen waard toch? Kan Eneco bevestigen of een constructie zoals bij Kaat ook werken kan?
Badge
Hoi Jürgen,

Je zou best eens gelijk kunnen hebben.

Ik zou van die digitale gas-meter wel eens een fotootje willen zien.
Dus Kaat schiet eens een foto en laat ons meedenken/meekijken


Ik schrolde wat gemopper omhoog en zag je verzoek om foto.... http://img713.imageshack.us/img713/4676/pbx8.jpg

zonder spiegeltje....wel beetje reflectie op het ruitje door de flitser.
Reputatie 2
Badge +1
@mnleusden

Welkom op het forum.
Er is op dit moment geen storing bekend op de website.
Stuur me via een privébericht het telefoonnummer waar je goed op te bereiken bent, dan zorg ik ervoor dat een collega je terugbelt.
Reputatie 3
Badge
Laat Eneco morgen even contact met je opnemen. Kijken naar de mogelijkheden die ze voor je hebben. De moderators zijn er morgen weer en zullen je bericht vast lezen.
ze willen echt geen Toon voor me regelen::
 
Er is een stroring opgetreden. De aanvraag kan niet verder worden behandeld.
Beste Eneco
wij zijn al zo`n 40 jaar lid van de Enco club.
wij hebben nooit een achterstand van betaling alles is altijd op tijd.
ik vind het wel heel gek dat trouwe klanten niet in aan merking komen
voor een gratis toon
ik wil wel de maandelijkse kosten betalen maar niet de toon
is daar bij jullie nog iets aan te doen
graag hoor ik nog wat van jullie
j.rijfkogel


Ik hoop dat Eneco eens goede, trouwe klanten gaat waarderen, het kriebelt bij mij om over te stappen, ENECO wees blij met je bestaande klanten, en zet ze eens in het zonnetje,


Hallo MnLeusden,

Welkom op dit forum. Op dit moment loopt er een actie voor een gratis toon. Ook voor vaste klanten geld dit aanbod, als je een contract aan gaat voor 4 jaar vast. Voor meer info kijk even op:
http://thuis.eneco.nl/energie-besparen/toon-thermostaat

let wel op. deze actie loopt nog tot 30 juni.

groet.


Het kan wel, maar dan moet ik een actiecode hebben, blijft ingewikkeld en hoe kom ik aan een actiecode
volgens mij willen ze echt niet dat ik klant blijf,

Doordat uw browser geen cookies accepteert kan de aanmeldpagina niet geladen worden.  U dient de instellingen van uw browser te veranderen indien u gebruik wilt maken van de aanmeldpagina.

Klik hier om de aanmeldpagina in een nieuw scherm te openen.
Reputatie 6
Badge +1
Beste Eneco
wij zijn al zo`n 40 jaar lid van de Enco club.
wij hebben nooit een achterstand van betaling alles is altijd op tijd.
ik vind het wel heel gek dat trouwe klanten niet in aan merking komen
voor een gratis toon
ik wil wel de maandelijkse kosten betalen maar niet de toon
is daar bij jullie nog iets aan te doen
graag hoor ik nog wat van jullie
j.rijfkogel


Ik hoop dat Eneco eens goede, trouwe klanten gaat waarderen, het kriebelt bij mij om over te stappen, ENECO wees blij met je bestaande klanten, en zet ze eens in het zonnetje,


Hallo MnLeusden,

Welkom op dit forum. Op dit moment loopt er een actie voor een gratis toon. Ook voor vaste klanten geld dit aanbod, als je een contract aan gaat voor 4 jaar vast. Voor meer info kijk even op:
http://thuis.eneco.nl/energie-besparen/toon-thermostaat

let wel op. deze actie loopt nog tot 30 juni.

groet.
Beste Eneco
wij zijn al zo`n 40 jaar lid van de Enco club.
wij hebben nooit een achterstand van betaling alles is altijd op tijd.
ik vind het wel heel gek dat trouwe klanten niet in aan merking komen
voor een gratis toon
ik wil wel de maandelijkse kosten betalen maar niet de toon
is daar bij jullie nog iets aan te doen
graag hoor ik nog wat van jullie
j.rijfkogel


Ik hoop dat Eneco eens goede, trouwe klanten gaat waarderen, het kriebelt bij mij om over te stappen, ENECO wees blij met je bestaande klanten, en zet ze eens in het zonnetje,
Hoi Jürgen,

Je zou best eens gelijk kunnen hebben.

Ik zou van die digitale gas-meter wel eens een fotootje willen zien.
Dus Kaat schiet eens een foto en laat ons meedenken/meekijken
Reputatie 6
Badge +1

Hoi Kaat,

Zoals ik al zei: "het wordt ook wel eens een spiegeltje genoemd"
Ik vind het eigenlijk een verkeerde benaming.

Nou bij mij is dat een grijs vlakje.
Heb je daar bij jou ook naar gekeken of er ergens tussen de 0 tot 9 zo'n grijs vlakje zit?

Overigens op wiens reactie jij nu reageert is mijn niet duidelijk................


Ton

ze zegt: domme" digitale gasmeter. In mijn optiek heeft een digitale meter geen reflectorvakje, en zou je via een pulslampje moeten werken. Maar ofdat dat kan, dat weet ik niet. Bij de electrameter wel, maar we hebben het hier over gas, dus dat kan anders zijn.
Kijk nou komen we wat verder. Een foto plaatsen van je electra meter is ook handig!!
Een knipperende LED is prima op de electra meter. Want wat doen die ander 2 led's?
Op de domme gasmeter zit op het meest rechtste cijfer reeks ergens tussen bv de 6, maar kan ook 9 of 0 zijn een klein zilver vlakje.
Met spreekt ook wel eens over een spiegeltje. Naar mijn weten heeft iedere domme gasmeter dat.
Daar gaat de plaksensor op en Klaar is Kees!


Zoals ik al zei, er reflecteert niks op mijn "domme" digitale gasmeter. Dus geen spiegeltje. Op de electrameter doet slechts één van de drie ledlichtjes iets (de anderen branden nooit).

Ik had reeds gelezen via de Toontest dat er zo'n spiegeltje op de gasmeter moest zitten, aangezien ik dat niet heb (wat dus volgens Eneco heel goed mogelijk is, vandaar dat ze die vraag stellen bij de Toontest) kan ik geen Toon hebben met deze configuratie.


Hoi Kaat,

Zoals ik al zei: "het wordt ook wel eens een spiegeltje genoemd"
Ik vind het eigenlijk een verkeerde benaming.

Nou bij mij is dat een grijs vlakje.
Heb je daar bij jou ook naar gekeken of er ergens tussen de 0 tot 9 zo'n grijs vlakje zit?

Overigens op wiens reactie jij nu reageert is mijn niet duidelijk................