Waarom geen gratis Toon voor vaste klanten? | Eneco Community

Waarom geen gratis Toon voor vaste klanten?

Toon eerste bericht
Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

115 Reacties

Badge
Maar het is toch het proberen waard toch? Kan Eneco bevestigen of een constructie zoals bij Kaat ook werken kan?

Eneco heeft al elders gereageerd en uitgelegd dat het bij deze meters niet kan. Ik ben nu bezig om toch inzicht in het stroomverbruik te krijgen met een youless.
Volgens de reclame op de tv krijgen nieuwe en bestaande klanten gratis  en montage een toon  maar als ik er een wil ontvangen als een berstaande klant kom ik niet in aanmerking   ik ben al jaren klant  en ben niet zo loper  maar dit slaagt nergens op  en  goedkoper dan de andere maatschappijnen  zijn jullie ook beslist niet   dit wou ik maar even zeggen want als je eenmaal in het bestand zit ben je maar een nummer  ge paul
Reputatie 6
Badge +1
Hallo pabuijs,

Welkom op dit forum.  Heb je hier dan ook naar  gekeken. Als je een abbo afsluit voor 4 jaar ecostroom en aardgas kun jij ook een Toon en instalatie gratis krijgen.  Wat zou dan de reden zijn dat deze aanbieding niet voor jou zou gelden? Ik zelf ben nu 1 jaar pas bij Eneco en ik kan zelfs gebruik maken van deze aanbieding. Het is voor mij niet zinvol, want ik heb Toon al, maar ik wordt wel door het systeem geaccepteerd.
Ik ben sinds dat ik in Nieuwegein woon, dus vanaf 1983 klant bij Eneco, vroeger Remu.
Waarom krijgen alleen nieuwe klanten TOON en vaste klanten niet?
Reputatie 3
Badge +1
Hallo Rita,

De actie voor Toon geldt zowel voor nieuwe als bestaande klanten.
Wel moet je voor het gratis verkrijgen van Toon een nieuw energiecontract afsluiten wat voldoet aan de gestelde eisen.
Zie hier de geldende aanbiedingen voor Toon.
Ik ben al 36 jaar bij Eneco, de laatste jaren steeds met een contract van 3 jaar vast.
Ik heb me al voorgenomen om het niet meer vast te zetten en de aanbiedingen van andere energieleveranciers goed in de gaten te houden.
Want kennelijk loont het om over te stappen.
Reputatie 4
Badge +4
@Lenny,

We willen je natuurlijk graag behouden als klant. Wellicht kunnen we een passende aanbieding doen. Er wordt contact met je opgenomen.
@Lenny,

We willen je natuurlijk graag behouden als klant. Wellicht kunnen we een passende aanbieding doen. Er wordt contact met je opgenomen.

Hoi RA Raven,

Wat ben je allemaal aan het doen.
Maak je niet steeds fouten bij het quoten????????:@

Het wordt zo wel erg onleesbaar............
Reputatie 7
Badge +7
weet ook niet wat hij aant doen is Ton
reageerd met niks alleen een quote in verschillende topic,s
en ook in topic,s van 1 jaar oud ?
weet ook niet wat hij aant doen is Ton
reageerd met niks alleen een quote in verschillende topic,s
en ook in topic,s van 1 jaar oud ?

Hoi Jan,

En het vervelende is Jan, dat topic's daardoor heel slecht te lezen zijn en je de draad kwijt raakt.:@
Ik hoop dat Raven zijn werkwijze verbetert...............
Ik zat fout, zal niet meer gebeuren...

Hoi Raven,

Bedankt voor de terugkoppeling!
Als je verder nog tips wilt, laat het dan even weten.
We zijn er om hulp te bieden.
Reputatie 7
Badge +7

Kijk dat is mooi ,
en zoals Ton al schreef vragen , stel ze gerust.
we zijn er om te helpen.
mvg,
jan