Waarom geen gratis Toon voor vaste klanten? | Eneco Community

Waarom geen gratis Toon voor vaste klanten?

Toon eerste bericht
Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

115 Reacties

Precies, daarom ben ik voorlopig nog erg tevreden met mijne domme meters!
Want eens per uur data naar Toon sturen, vind ik gewoon nix.
Wat wel onprettig is dat ik de standen van de meters niet in Toon zie, maar daar kan ik mee leven.
Reputatie 4
Badge
Dus toch een vreemde benaming 😮
Badge

Allemaal niet interessant! Als op de nu bestaande meters plaksensoren kunnen die werken is het opgelost. 
Toon aanvragen en genieten maar!!
Daar heb je geen slimme meters voor nodig. 
En je gasverbruik zie je zelfs realtime!
@kaat heeft nu domme meters en wil die eigenlijk niet vervangen alleen maar voor Toon. 

Ik heb geen domme meters @Brandje ik heb ouderwetse slimme meters. Die kunnen ook niet met sensoren!

Allemaal niet interessant! Als op de nu bestaande meters plaksensoren kunnen die werken is het opgelost. 
@kaat heeft nu domme meters en wil die eigenlijk niet vervangen alleen maar voor Toon. 

Ik heb geen domme meters @Brandje ik heb ouderwetse slimme meters. Die kunnen ook niet met sensoren!

Ik heb ook ouderwetse domme digitale meter, maar wel met en knipperende led..
Het enige wat interessant dus is of een een knipperende led op de electra meter hebt............
Je mag dat ook ouderwetse slimme meters noemen hoor, vind ik niet erg, ik blijf dat domme meters vinden.
Badge

Ik heb ook ouderwetse domme digitale meter, maar wel met en knipperende led..
Het enige wat interessant dus is of een een knipperende led op de electra meter hebt............
Je mag dat ook ouderwetse slimme meters noemen hoor, vind ik niet erg, ik blijf dat domme meters vinden.

Waarom heeft Eneco het zelf dan over een reflecterend vakje naast de cijfers van de gasmeter! Ik heb drie ledjes zitten waarvan de bovenste brand en om de ongeveer anderhalve minuut ofzo 10 maal knippert. Er reflecteert niets op mijn gasmeter 😛
Kijk nou komen we wat verder. Een foto plaatsen van je electra meter is ook handig!!
Een knipperende LED is prima op de electra meter. Want wat doen die ander 2 led's?
Op de domme gasmeter zit op het meest rechtste cijfer reeks ergens tussen bv de 6, maar kan ook 9 of 0 zijn een klein zilver vlakje.
Met spreekt ook wel eens over een spiegeltje. Naar mijn weten heeft iedere domme gasmeter dat.
Daar gaat de plaksensor op en Klaar is Kees!
Reputatie 6
Badge +1

Let daar in wel meteen op dat het glas van de meter plat moet zijn en niet bol, want dan kunnen ze nog de sensor niet plaatsen. Hij heeft dan geen houvast, of je moet hem laten opvullen met dubbelzijdige tape.

Let daar in wel meteen op dat het glas van de meter plat moet zijn en niet bol, want dan kunnen ze nog de sensor niet plaatsen. Hij heeft dan geen houvast, of je moet hem laten opvullen met dubbelzijdige tape.

Laten we eerst maar even de reactie van Kaat afwachten op mijn gestelde vragen.
Jammer, dat er niets gedaan wordt voor trouwe klanten! Tijd om eens een voordeel bij een ander te gaan halen?
Reputatie 6
Badge +1

Jammer, dat er niets gedaan wordt voor trouwe klanten! Tijd om eens een voordeel bij een ander te gaan halen?

Dat isl een oude discussie. Trouwe klanten krijgen kortingen op uitjes en producten. Daarbij kun je altijd vragen naar een beter enecobod, dan dat je bij de concurrent hebt gezien.
En dan nu kun je ook als vaste klant, van dezelfde actie gebruik maken als nieuwe klanten. Namelijk een gratis toon en gratis instalatie. Zie voor de voorwaarde www.eneco.nl/toon

Heb je dit topic doorgelezen?
Kennelijk niet. 
Er zijn mogelijkheden. 
Reputatie 5
Badge +3
Hallo MJee,

Allereerst welkom op het forum! Wat jammer dat je de indruk hebt dat we niets voor onze trouwe klanten doen. Dat is namelijk niet het geval. Eneco hecht veel waarde aan trouwe klanten. Voor deze groep klanten hebben we daarom ook een speciaal aanbod samengesteld waarbij we een gratis Toon aanbieden. Niet alleen voor nieuwe klanten dus.

Onze klanten kunnen daarnaast ook gebruik maken van speciale acties en kortingen. Kijk maar eens op de website.

Ik zie dat je bij ons vorig jaar een contract hebt afgesloten met gunstige tarieven tot 1 juli 2015. Per die datum loopt het contract af en voor die tijd doen we je graag een nieuw aanbod!

Groet, Kelly
Badge

Kijk nou komen we wat verder. Een foto plaatsen van je electra meter is ook handig!!
Een knipperende LED is prima op de electra meter. Want wat doen die ander 2 led's?
Op de domme gasmeter zit op het meest rechtste cijfer reeks ergens tussen bv de 6, maar kan ook 9 of 0 zijn een klein zilver vlakje.
Met spreekt ook wel eens over een spiegeltje. Naar mijn weten heeft iedere domme gasmeter dat.

Zoals ik al zei, er reflecteert niks op mijn "domme" digitale gasmeter. Dus geen spiegeltje. Op de electrameter doet slechts één van de drie ledlichtjes iets (de anderen branden nooit).

Ik had reeds gelezen via de Toontest dat er zo'n spiegeltje op de gasmeter moest zitten, aangezien ik dat niet heb (wat dus volgens Eneco heel goed mogelijk is, vandaar dat ze die vraag stellen bij de Toontest) kan ik geen Toon hebben met deze configuratie.

Zoals ik al zei, er reflecteert niks op mijn "domme" digitale gasmeter. Dus geen spiegeltje. Op de electrameter doet slechts één van de drie ledlichtjes iets (de anderen branden nooit).

Ik had reeds gelezen via de Toontest dat er zo'n spiegeltje op de gasmeter moest zitten, aangezien ik dat niet heb (wat dus volgens Eneco heel goed mogelijk is, vandaar dat ze die vraag stellen bij de Toontest) kan ik geen Toon hebben met deze configuratie.

Hoi Kaat,

Zoals ik al zei: "het wordt ook wel eens een spiegeltje genoemd"
Ik vind het eigenlijk een verkeerde benaming.

Nou bij mij is dat een grijs vlakje.
Heb je daar bij jou ook naar gekeken of er ergens tussen de 0 tot 9 zo'n grijs vlakje zit?

Overigens op wiens reactie jij nu reageert is mijn niet duidelijk................
Reputatie 6
Badge +1

Hoi Kaat,

Zoals ik al zei: "het wordt ook wel eens een spiegeltje genoemd"
Ik vind het eigenlijk een verkeerde benaming.

Nou bij mij is dat een grijs vlakje.
Heb je daar bij jou ook naar gekeken of er ergens tussen de 0 tot 9 zo'n grijs vlakje zit?

Overigens op wiens reactie jij nu reageert is mijn niet duidelijk................

Ton

ze zegt: domme" digitale gasmeter. In mijn optiek heeft een digitale meter geen reflectorvakje, en zou je via een pulslampje moeten werken. Maar ofdat dat kan, dat weet ik niet. Bij de electrameter wel, maar we hebben het hier over gas, dus dat kan anders zijn.
Hoi Jürgen,

Je zou best eens gelijk kunnen hebben.

Ik zou van die digitale gas-meter wel eens een fotootje willen zien.
Dus Kaat schiet eens een foto en laat ons meedenken/meekijken
J.rijfkogel wrote:

Beste Eneco
wij zijn al zo`n 40 jaar lid van de Enco club.
wij hebben nooit een achterstand van betaling alles is altijd op tijd.
ik vind het wel heel gek dat trouwe klanten niet in aan merking komen
voor een gratis toon
ik wil wel de maandelijkse kosten betalen maar niet de toon
is daar bij jullie nog iets aan te doen
graag hoor ik nog wat van jullie
j.rijfkogel

Ik hoop dat Eneco eens goede, trouwe klanten gaat waarderen, het kriebelt bij mij om over te stappen, ENECO wees blij met je bestaande klanten, en zet ze eens in het zonnetje,
Reputatie 6
Badge +1

J.rijfkogel wrote:

Beste Eneco
voor een gratis toon
j.rijfkogel

Ik hoop dat Eneco eens goede, trouwe klanten gaat waarderen, het kriebelt bij mij om over te stappen, ENECO wees blij met je bestaande klanten, en zet ze eens in het zonnetje,

Hallo MnLeusden,

Welkom op dit forum. Op dit moment loopt er een actie voor een gratis toon. Ook voor vaste klanten geld dit aanbod, als je een contract aan gaat voor 4 jaar vast. Voor meer info kijk even op:
http://thuis.eneco.nl/energie-besparen/toon-thermostaat

let wel op. deze actie loopt nog tot 30 juni.

groet.
volgens mij willen ze echt niet dat ik klant blijf,

Doordat uw browser geen cookies accepteert kan de aanmeldpagina niet geladen worden.  U dient de instellingen van uw browser te veranderen indien u gebruik wilt maken van de aanmeldpagina.

Klik hier om de aanmeldpagina in een nieuw scherm te openen.

J.rijfkogel wrote:

Beste Eneco
voor een gratis toon
j.rijfkogel

Hallo MnLeusden,

Welkom op dit forum. Op dit moment loopt er een actie voor een gratis toon. Ook voor vaste klanten geld dit aanbod, als je een contract aan gaat voor 4 jaar vast. Voor meer info kijk even op:
http://thuis.eneco.nl/energie-besparen/toon-thermostaat

let wel op. deze actie loopt nog tot 30 juni.

groet.

Het kan wel, maar dan moet ik een actiecode hebben, blijft ingewikkeld en hoe kom ik aan een actiecode
ze willen echt geen Toon voor me regelen::

Er is een stroring opgetreden. De aanvraag kan niet verder worden behandeld.
Reputatie 3
Badge
Laat Eneco morgen even contact met je opnemen. Kijken naar de mogelijkheden die ze voor je hebben. De moderators zijn er morgen weer en zullen je bericht vast lezen.
Reputatie 2
Badge +1
@mnleusden

Welkom op het forum.
Er is op dit moment geen storing bekend op de website.
Stuur me via een privébericht het telefoonnummer waar je goed op te bereiken bent, dan zorg ik ervoor dat een collega je terugbelt.
Badge

Hoi Jürgen,

Je zou best eens gelijk kunnen hebben.

Ik zou van die digitale gas-meter wel eens een fotootje willen zien.
Dus Kaat schiet eens een foto en laat ons meedenken/meekijken

Ik schrolde wat gemopper omhoog en zag je verzoek om foto.... http://img713.imageshack.us/img713/4676/pbx8.jpg

zonder spiegeltje....wel beetje reflectie op het ruitje door de flitser.
Reputatie 3
Badge
Maar het is toch het proberen waard toch? Kan Eneco bevestigen of een constructie zoals bij Kaat ook werken kan?

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen