Waarom geen gratis Toon voor vaste klanten? | Eneco Community

Waarom geen gratis Toon voor vaste klanten?

Toon eerste bericht
Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

115 Reacties

Reputatie 7
Badge +7
Beste mede forumers , het beste  in deze is negeren en niet op reageren .
mvg,
jan
Reputatie 6
Badge +1
Nu dan terug op je vraag/ verzoek

ik vraag toch om een duidelijke uitleg.

Dus bestaande klanten kunnen een gratis Toon krijgen en gratis instalatie, maar dan zullen ze hun contract moeten oversluiten  (lees de actievoorwaarde) of vernieuwen naar een 4 jarig stroom/gas contract.

Duidelijker kan dus niet.

Als ik eerst een Toon moet bestellen voordat ik de algemene voorwaarden kan,lezen.

Je hoeft Toon niet te bestellen om bij de actievoorwaarde te komen. Eneco vraagt alleen je postcode en huisnummer om je een persoonlijk aanbod te geven. Je krijgt na het invoeren van de gegevens 2 aanbiedings opties. Bij de opties staan vervolgens de link naar de actievoorwaardes die voor dat product gelden.

p.s. Algemene voorwaarden, maar volgens mij bedoelde je dat niet, kun je vinden op Eneco.nl en dan de zoekopdracht algemene voorwaarde invoeren. Je komt dan bij het PDF bestand algemene voorwaarde uit.
Reputatie 6
Badge +1
mvg,
jan

weet ik, maar kon het toch niet laten. Sorry:p
mvg,
jan

Hoi Jan,

Dat deed ik inmiddels ook!
Wat @jvp deed, had ik ook willen doen, maar ik dacht al, ik haak af.....
Reputatie 6
Badge +1
Beste mede forumers , het beste in deze is negeren en niet op reageren .
mvg,
jan

Hoi Jan,

Dat deed ik inmiddels ook!
Wat @jvp deed, had ik ook willen doen, maar ik dacht al, ik haak af.....

ik nu ook.
Reputatie 7
Badge +7
mvg,
jan

Hee jurgen, tong uitsteken naar mij pas op hoor :D
Reputatie 6
Badge +1
mvg,
jan

Hee jurgen, tong uitsteken naar mij pas op hoor :D

Sorry, is niet zo bedoelt:o
Reputatie 7
Badge +7
mvg,
jan

:D snapte ik ook wel Jurgen , fijne avond 
nu gaan we weer ontopic.
Badge
Mag het wordt **** nu ook al niet meer. 

Het woord onzin mag wel en daar stoort niemand zich aan.
Badge
Quote verwijderd door moderator

Nou ja, het gaat bij energielevering toch om de energie die je geleverd krijgt. Om het inzicht van het verbruik dat je erbij krijgt. Wel of niet gratis Toon, ligt aan het feit of je je 4 jaar wilt vastleggen aan Eneco als leverancier.

Ja, een aantal vaste forummensen maakten even een paar grapjes, maar een blik in de spiegel is hier ook op z'n plaats. Een slechte woordkeuze is nooit op z'n plaats.
Reputatie 6
Badge +1

Ja, een aantal vaste forummensen maakten even een paar grapjes, maar een blik in de spiegel is hier ook op z'n plaats. 

wij, ik maken nooit geen grapjes:) en in de spiegel durf ik ook zeker niet te kijken. Ben erg bang dat hij kapot springt 🙂 en dan moet ik een nieuwe kopen. Dat geld kan ik beter aan energie besteden.:p.

Sorry Jan, gebruik ik toch weer mijn tong, maar niet tegen jou bedoeld hoor. 🙂

Ja, een aantal vaste forummensen maakten even een paar grapjes, maar een blik in de spiegel is hier ook op z'n plaats. Een slechte woordkeuze is nooit op z'n plaats.

Moet ik toch nog weer even reageren; ik had zelfs het abo op dit topic opgezegd.
Als je ziet hoe er gerageerd wordt dan denk ik dat dat veel zegt over @99......en minder over degenen die reageerden hierop.
De forumregels zijn simpel en begrijpelijk en het is een kwestie van fatsoen.
Overigens reageer ik nu op "een paar grapjes", als vaste forummer voel ik mij daar ook op aangesproken, maar een grapje heb ik niet gebruikt. Het was mij menes; vandaar dat ik afhaakte.
Reputatie 6
Badge +1
Ton,

Onderstaande was de enigste grap in de hele geschiedenis. De rest was bloed serieus en met de beste intensie bedoeld. Ook de verwijzing naar de forum gedrag regels. Maar dat is passé. Ik wil het er niet meer over hebben en ik neem aan dat maandag een moderator wel actie zal ondernemen.

:D snapte ik ook wel Jurgen , fijne avond 
nu gaan we weer ontopic.
Vind ik ook, maar ik moest natuurlijk ff reageren ivm de term "vaste"
Er moet maar gauw een slotje op dit topic....................
Reputatie 7
Badge +6
@996001

Ik heb een bericht van je verwijderd, dit bericht is niet conform de huisregels. Ik heb je een pb gestuurd waarin ik dit toelicht.
Badge
wij, ik maken nooit geen grapjes:) en in de spiegel durf ik ook zeker niet te kijken. Ben erg bang dat hij kapot springt  * en dan moet ik een nieuwe kopen. Dat geld kan ik beter aan energie besteden.:p.

Sorry Jan, gebruik ik toch weer mijn tong, maar niet tegen jou bedoeld hoor. :)

Hèhè, tegen mij zeker.... "nooit geen" is "altijd een"! 🆒  Heb één van jouw smileys moeten vervangen door een * anders heb ik teveel plaatjes 🙂
Badge
Moet ik toch nog weer even reageren; ik had zelfs het abo op dit topic opgezegd.
Als je ziet hoe er gerageerd wordt dan denk ik dat dat veel zegt over @99......en minder over degenen die reageerden hierop.
De forumregels zijn simpel en begrijpelijk en het is een kwestie van fatsoen.
Overigens reageer ik nu op "een paar grapjes", als vaste forummer voel ik mij daar ook op aangesproken, maar een grapje heb ik niet gebruikt. Het was mij menes; vandaar dat ik afhaakte.

Ik heb niemand willen beledigen, sorry dus als je je aangesproken voelde. Ik wilde alleen proberen om 99... iets te temperen. Gelukkig heeft een moderator ingegrepen.
Ik heb niemand willen beledigen, sorry dus als je je aangesproken voelde. Ik wilde alleen proberen om 99... iets te temperen. Gelukkig heeft een moderator ingegrepen.

Bedankt voor je nadere uitleg. Dat wordt gewaardeerd. 
Hèhè, tegen mij zeker.... "nooit geen" is "altijd een"!

Ja dat is een goeie, ik zeg altijd: "nooit geen" is "altijd".........
Het is een diepgewortelde fout, net als enigste, terwijl enige wordt bedoeld. 
"Enigst kind" kan bv wel. 
Let op: ik ben geen neerlandicus hoor. 
Ook ik maak fouten en veroordeel dan ook niemand daar mee. 

Oké dit was even off-topic nu weer gauw on-topic!!
Ik had eerst Toon besteld maar maar heb het niet gedaan omdat ik per maand ook moet betalen dat is weer bijna 40,- euro per jaar! het is wel een beetje bedrog als je nadenkt gewoon de termostaat een graatje lager en energie zuinige lampen dan gaan de kosten ook omlaag,voor de rest allemaal nep.beter was voor de reclame gewoon gratis dan wordt er meer gebruik van gemaakt,wel jammer!!
Badge
Ik had eerst Toon besteld maar maar heb het niet gedaan omdat ik per maand ook moet betalen dat is weer bijna 40,- euro per jaar! het is wel een beetje bedrog als je nadenkt gewoon de termostaat een graatje lager en energie zuinige lampen dan gaan de kosten ook omlaag,voor de rest allemaal nep.beter was voor de reclame gewoon gratis dan wordt er meer gebruik van gemaakt,wel jammer!!

Toon is natuurlijk een extra keuze, logisch dat daar apart voor betaald moet worden. Zouden ze die extra's gratis maken, dan zou de prijs over alle Enecoklanten verrekend moeten worden. Alle kosten die Eneco maakt moeten toch betaald worden, dus het is eerlijk om de kosten in rekening te brengen bij de daadwerkelijke gebruikers!

Het is geen nep, maar een luxe product! Met een gewone mobiel kun je ook bellen, als je veel meer wilt neem je een smartphone!!!
Reputatie 6
Badge +1
Ik had eerst Toon besteld maar maar heb het niet gedaan omdat ik per maand ook moet betalen dat is weer bijna 40,- euro per jaar!

Wat je ook doet en welk programma of product  je ook aanschaft, om je energie te kunnen meten, kost geld of een Abb. Alle bedragen zitten rond  de 3,50. Dus dat is op zich zelf niet schokkend.
Daarbij krijg je met Tóon veel meer in huis dan alleen een thermostaat. Jammer dat je hem geweigerd hebt.

voor de rest allemaal nep.beter was voor de reclame gewoon gratis dan wordt er meer gebruik van gemaakt,wel jammer!!

Een boute redenering!
Ervaringsdeskundige?
Nee uiteraard, want het is gewoon een apparaat wat een schat aan info qua stookgedrag verschaft, zodat je besparingen kunt bereiken. 
Een simpele thermostaat kan dat natuurlijk niet. 
Reputatie 3
Badge
Begrijp ik het goed dat je Toon dus gratis krijgt als vaste klant en daarbij je huidige contract opnieuw vastzet voor 4 jaar met de nieuwe tarieven? dan zouden ze mij wel 120 euro mogen terugstoren en me dan verlengen met een mooi premium contract die vele van jullie nu al hebben.
Ja Jeroen, je loopt achter. Lees de voorwaarden op de site maar na. 
Kort gezegd dien je als klant van Eneco met een Toon een vast contract gedurende 4 jaar te moeten afsluiten.