Vrije dag en zondagsprogramma | Eneco Community
vraag

Vrije dag en zondagsprogramma

• 11 juni 2013
  • 4 reacties
  • 305 Bekeken

Wie weet hoe ik de thermostaat van Toon kan laten weten dat hij op een doordeweeksedag een zondagsprogramma moet draaien omdat ik een dag thuis ben. Op mijn vorige Honeywell thermostaat zat een knopje "morgen als zondag". Deze heb ik nog niet kunnen vinden!

Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

4 Reacties

Reputatie 6
Badge +1
Hallo,

Welkom op dit Forum. We, als forumleden, hebben jou idee en vraagstelling al eens eerder breed uitgemeten in een topic op dit forum. De link naar dat topic is hier te vinden. Toon heeft deze stand (nog) niet. Misschien dat ze dat nog ontwikkelen

Er zijn een aantal opties maar dat zijn 'lapmiddelen".
  • temperatuur handmatig aanpassen. Let op bij het volgend schakelmoment zal hij terug springen in het programma.
  • Het programma kiezen waar je hem op wilt hebben en dubbel klikken. Er komt nu een slotje op dat programma. Let wel op, zolang het slotje blijft staan zal toon ook niet schakelen naar een andere programma tijdens een schakelmoment.
  • Of programma tijdelijk uitzetten en dan de temperatuur handmatig instellen op de gewenste stand. Ook hier geld, dat als je toon niet terug zet hij in die stand en modus blijft functioneren.

Maar kijk ook maar eens in het andere topic. daar is een hele discussie te vinden.
Dank voor je antwoord. Ik had de forums al doorzocht maar kon het antwoord niet vinden.
Reputatie 6
Badge +1
Dank voor je antwoord. Ik had de forums al doorzocht maar kon het antwoord niet vinden.

Geeft niets. We zijn hier om elkaar te helpen, om zo toch tot een goed en bevredegend antwoord te komen. Veel suc6 en als er nog wat is horen we het graag van je.  :)
Reputatie 3
Badge
Hou het forum ook goed in de gaten. Nieuwe updates worden door medewerkers van Eneco uitgelicht. Mogelijk zit jou idee in de volgende update.