Sticky

Vrienden gezocht voor Vergelijk (Topic gesloten, bezoek ons nieuwe Toon Forum https://forum.toon.nl/)

Toon eerste bericht
Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

384 Reacties

Badge
Brandje

heb jij ook hetzelfde poppetje bij vrienden staan? Juist omdat ie daar de melding geeft "niks ontvangen" lijkt het idd op een bugje
(of we willen te snel???? )
Ik heb het over het poppetje wat meteen komt als je vergelijk in drukt.
Ik heb zelfs een driehoekje nu met uitroep teken dat er een probleem met de energiemeter zou zijn, ja aan m'n hoela..............
Badge
Betwijfel of die balk wel een voortgangsbalk is, staat mij iets te mooi in het midden.
Wil je eens kijken brandje bij vergelijk-->vrienden of je een icoontje heb staan naast "vrienden"
Naast vriende staat dat poppetje met een uitroepteken!
En dan wordt er doodleuk gemeld dat mijn Toon geen gegevens van mijn 4 aangevinkte vrienden heeft ontvangen.............
Reputatie 4
Badge +4
hoi allemaal,
ik geloof dat het nog ni goed gaat met het vergelijk.
hier is i nog bezig met verwerken van de gegevens 😕
mijn toegang staat aan dus kijken maar software ontwikkelaars 
Reputatie 2
Badge
Ik lees het al,blij dat ik daar nog niet aan begonnen bent. Ik wacht nog wel even.
Reputatie 1
Badge
Na de update op dag 1 nog geen resultaten hier ? Ik ga vandaag maar eens bellen.
Reputatie 3
Badge +1
Ik heb hier ook nog geen waardes ontvangen van iemand of van mijn zelf. 😞 Zou het niet kunnen zijn dat we een week moeten wachten, voordat er vergelijk kan plaats vinden?

In ieder geval hier ook nog helemaal niks. En als ik het zo lees op het forum dan ben ik niet de enigste, dus heeft bellen ook geen zin.

Ik denk dat een moderator vandaag wel zal gaan reageren, over binnen welk termijn hij eerst gegevens moet verzamelen ( net als bij het duimpje) voordat jij het gaat weergeven.
Na de update ben ik ook eens gaan kijken met het vergelijk, maar zodra ik op het tabblad vergelijk kom zie ik een poppetje met een uitroepteken staan. Als ik doorga naar het vergelijk (waar je ook de grafieken enzo zou kunnen zien in het vergelijk) staat het poppetje in het midden met een uitroepteken. Als ik op het uitroepteken druk komt er een pop-up met "GEEN GEGEVENS ONTVANGEN". Daaronder staat een heel bericht dat Toon geen gebruikersgegevens heeft kunnen verzamelen en versturen en dat Toon misschien offline was of de verbinding met de energiemeters verbroken was. Ik heb meerdere keren gecontroleerd, maar er is een goede verbinding met internet, de ketel, energiemeters, enz. Ik lees hier meer van deze berichten, dus ook ik krijg het gevoel dat het 'probleem' niet bij mij ligt. Ik dacht ook dat het misschien een dag zou duren, omdat er informatie over die dag verzameld moet worden, maar inmiddels is er bijv. gisteren een volle 24 uur overheen gegaan, dus dat is het ook niet. Ik ben benieuwd naar de reacties en hopelijk de oplossing(en).
http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/163/0k9h.jpg
Hier ook geen info beschikbaar na (ruim) 24 uur gekoppeld te zijn aan iemand.

Zou het dan echt waar zijn? Een BUG in Toon? Kán toch haast niet? 😉

Ja, dat was sarcasme. 😉
Badge
Toon heeft wel geprobeerd om data op te halen, maar bij mij is er tot nu toe ook geen data zichtbaar bij de vergelijkingsoptie.
Is er iemand op het forum die op dit moment wel relevate data zichtbaar heeft?
Reputatie 4
Badge +6
@Allen

Ik heb gemeld aan de softwarebeheerders dat er geen data zichtbaar is. Zodra er meer informatie is laat ik dit aan jullie weten.
Bedankt voor de reactie Folkert, we zijn benieuwd naar de verder info 🙂
Folkert wrote:

@Allen

Ik heb gemeld aan de softwarebeheerders dat er geen data zichtbaar is. Zodra er meer informatie is laat ik dit aan jullie weten.

Aiii jammer, maar Folkert bedankt voor de terugkoppeling!!
Reputatie 2
Badge
Brandje wrote:

Naast vriende staat dat poppetje met een uitroepteken!
En dan wordt er doodleuk gemeld dat mijn Toon geen gegevens van mijn 4 aangevinkte vrienden heeft ontvangen.............

hier precies het zelde nu goede 1 1/2 dag actief en nog geen vergelijk met vrienden zichtbaar.
ljr75 wrote:

hier precies het zelde nu goede 1 1/2 dag actief en nog geen vergelijk met vrienden zichtbaar.

Vandaar dat Folkert daar een antwoord op heeft gegeven!
Reputatie 2
Badge
Brandje wrote:

Vandaar dat Folkert daar een antwoord op heeft gegeven!

ik heb het gelezen heel goed van folkert nu ff afwachten
Okie do!
Inderdaad het is nu in onderzoek.
Jammer dat het niet werkt; je zou toch zeggen dat het vooraf getest is??
Badge
Brandje wrote:

Okie do!
Inderdaad het is nu in onderzoek.
Jammer dat het niet werkt; je zou toch zeggen dat het vooraf getest is??

Lijkt mij niet goed getest, want volgens mij werkt het bij niemand!
Reputatie 3
Badge +1
Er zal wer ergens een of ander vinkje niet goed staan in de servicecentrale, waardoor de gegeven niet uitgewisseld en vergeleken worden tussen de Toons onderling. Maar het is en blijft jammer, maar nu is er wel duidelijkheid 😞

we w8-ten wel af. Zit niks anders op. Ik vermoed dat het vanzelf gaat werken.
Badge
Bij mij werkt het ook niet.
Vera wrote:

Bij mij werkt het ook niet.

Hoi Vera,

Het werkt bij niemand hoor!
Folkert heeft het in onderzoek gegeven en nu zullen we daar op moeten afwachten!!
Reputatie 1
Badge
De gevleugelde uitdrukking is: "Het gaat goedkomen" 😃
Reputatie 3
Badge +1
Maar toch is het wrang 😞  Hebben we eindelijk een "nieuwe lolly" gekregen, kunnen we hem niet gebruiken. :p
Nou laat ik nou net gister bij C1000 een hele zak van die Chupa Chups gekocht hebben, lekker joh................:p
Aardbeien; appel enz.
Ik was er dus helemaal op voorbereid.