Sticky

Vrienden gezocht voor Vergelijk (Topic gesloten, bezoek ons nieuwe Toon Forum https://forum.toon.nl/)

Toon eerste bericht
Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

384 Reacties

Reputatie 3
Badge +1
Ik heb hem dat gisteren in een PB nog eens nagevraagd en hij zei dat het wel goed stond. Maar het kan idd zo zijn dat ernog geen gegevens zijn heen en weer gestuurd, omdat we nog geen meetdag van 24 uur hebben. Dus dat het morgen, na het heen en weer sturen van meetgegevens het wel corrigeerd. We wachten wel af.
Reputatie 3
Badge +1
Vera wrote:

Dat wil ik wel.
Heb ook een hoek eensgezinswoning en met 2 persoonshuishouden.
Ik wil ook graag vergelijken,want ken niemand met een toom.

Stuur maar even een PB tje met je Toon gegevens en postcode. Zal ik je er bij mij inzetten. Kun je kijken ofhet wat is. Hoe meer zielen hoe meer vreugde. Hihi

krijg zo veel "vrienden"  :) Net facebook 🙂
Reputatie 2
Badge
Gisteren jvdl ook toegevoegd maar had direct zijn nickname in mijn toon staan alleen hij niet die van mij tot dat ik hem veranderde in mijn scherm daarna kwam hij bij jvdl ook goed in zijn scherm.
Badge
Je hebt gelijk Ton, ikwas afwezig, ik heb je nu toegevoegd!
Mocht iemand willen vergelijken, stuur me gerust een berichtje! Mijn situatie: rijwoning, 125m2, bj 2009, 2volw/2kinderen.
Ook hier geen vergelijking mogelijk. Er is natuurlijk ook nog geen 24 uurs historie opgebouwd. 
Vanavond na 24:00 uur zal als het goed is de 1 e vergelijking gegenereerd kunnen worden. 
Hans H wrote:

Je hebt gelijk Ton, ikwas afwezig, ik heb je nu toegevoegd!

Hoi Hans,

Je bent inmiddels opgenomen en afgevinkt dus ik ben nieuwsgierig hoe het gaat. 
Reputatie 3
Badge +1
Net gekeken. Bij mij staat Jan (jvdl) nog steeds er in als display code.  Raar maar waar. Straks misschien hem er een keer uitgooien en opnieuw aanmaken. Ik denk dat er dan iets niet goed gegaan is met de koppeling. De rest staat er wel goed in en komt goed binnen

Jan, zou jij jouw gegevens nog een keer via een pb willen zenden. Ik heb je verwijderd. Ben ik nu toevallig ook uit Jou Toon, of blijf ik er dan bij jou instaan. Ik hoor het wel.
Reputatie 2
Badge
mikkelnl wrote:

Mocht iemand willen vergelijken, stuur me gerust een berichtje! Mijn situatie: rijwoning, 125m2, bj 2009, 2volw/2kinderen.

heb je een pb gestuurd voor uitnodiging.
Reputatie 3
Badge +1
@folkert,

Ik heb jvdl net verwijderd uit de vergelijker en vervolgens heeft hij me weer toegevoegd. Desondanks blijft hij in mijn vriendenlijst zichtbaar als eneco 001-..........
Bij andere blijkt hij wel als naam in de vriendenlijst te komen. 
Wat gaat hier fout?

externe toegang staat aan.
Reputatie 2
Badge
jvp wrote:

Stuur maar even een PB tje met je Toon gegevens en postcode. Zal ik je er bij mij inzetten. Kun je kijken ofhet wat is. Hoe meer zielen hoe meer vreugde. Hihi

krijg zo veel "vrienden"  :) Net facebook :)

;) de toon word nog een tweede comunicatie scherm op deze manier helaas geen chat functie aanwezig misschien een koppeling naar facebook om te laten zien wat je verbruikt aan vrienden in toekomst.
Reputatie 3
Badge +1
Wie weet is dat de volgende stap. Een bagde op een social media waat je kunt laten zien hoe zuinig of onzuinig je bent. 
Reputatie 2
Badge
jvp wrote:

@folkert,

Ik heb jvdl net verwijderd uit de vergelijker en vervolgens heeft hij me weer toegevoegd. Desondanks blijft hij in mijn vriendenlijst zichtbaar als eneco 001-..........
Bij andere blijkt hij wel als naam in de vriendenlijst te komen. 
Wat gaat hier fout?

externe toegang staat aan.

Is raar om te horen heb gisteren zowel jvdl als jvp uitgenodigd en allebei correct weer gegeven in mijn toon dan zal er waarschijnlijk toch nog een fout in programma zitten.
maar hier wert hij goed nog geen vergelijk beschikbaar maar dat zal wel goed komen er is nog geen volle dag gedraaid met de vergelijk functie.
Reputatie 2
Badge
jvp wrote:

Wie weet is dat de volgende stap. Een bagde op een social media waat je kunt laten zien hoe zuinig of onzuinig je bent. 

Dat wilde ik zeggen bedankt voor je verbetering jvp ;)
Badge
Ben op zoek naar nog 2 vrienden voor de toom.
Wie wil mij toevoegen,hoekwoning 2 personen.
Reputatie 4
Badge +6
@jvp

Bedankt voor het melden, ik geef het door aan de software beheerders.
Badge
Mij kunnen jullie ook toevoegen. Gezin met 1 kind , tussenwoning. Hoor het wel 
Reputatie 3
Badge +4
Hier wil ik ook wel aan de vergelijking doen. wie wil mij in de lijst en wie mag ik toevoegen 2 persoonshuishouden, hoek eensgezinswoning
Badge
Mij mag je toevoegen,hoekwoning 2 personen.
Badge
Ook ik zoek een vergelijking. Helaas geen familie of vrienden met een Toon aan de muur.
samenstelling is 2 personen in een hoekwoning (wel met openhaard) 
Masionette (tussen) woning uit 2001. Huishouden twee personen. Postcode 3763. Stuur pb als je in de zelfde wijk woont of het leuk vindt om te weten wat mijn verbruik is.
Nu na 1 dag is de vergelijkingsmodule aan het werk bij mij.
Heeft iemand van jullie al een resultaat??
Reputatie 2
Badge
Jacob wrote:

Masionette (tussen) woning uit 2001. Huishouden twee personen. Postcode 3763. Stuur pb als je in de zelfde wijk woont of het leuk vindt om te weten wat mijn verbruik is.

Maar jij heb graag stokende buren, hebben die geen toon? 🙂
Badge
Gisterenavond stond in net scherm dat ie gegevens aan het verwerken is.
vanochtend was die melding weg, nu staat ie weer op verwerken.
ik heb trouwens bij het tabblad vrienden een icoon staan met een poppetje met uitroepteken, als ik daarop klik staat er "toon heeft uw gegevens niet ontvangen"
ik wacht nog eventjes af???? 
Hoi Mack,

Hier precies hetzelfde.
Enerzijds zegt ie aan het verwerken te zijn en anderzijds inderdaad ik heb niets ontvangen.

Ik begin "bang" te worden dat er een bugje in zit.........................

De tijdbalk die onder het poppetje staat is nu volgelopen tot het midden en volgens mij gebeurt er verder niets meer!