Vraag Bespaarshop | Eneco Community
beantwoord

Vraag Bespaarshop

Reputatie 5
Badge +6
  • Lekker op st(r)oom (level 13)
  • 523 reacties
Past deze lamp:
http://speciaalvoorklanten.eneco.nl/philips-hue-losse-lamp.html

Op deze set:
http://speciaalvoorklanten.eneco.nl/philips-hue-kit.html

En zijn bovengemelde sets ook allemaal op 16 miljoen kleuren in te stellen?
En is bovengemelde kit met een E27 fitting?

Op deze vragen kan ik in de productomschrijvingen geen duidelijk antwoord vinden
icon

Beste antwoord door Yobotje 15 oktober 2016, 17:33

Alle Hue lampen passen in de starter kit. Kwestie van toevoegen in het menu.

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

15 Reacties

Reputatie 7
Badge +8
2e link is voor mij niet te openen..

Zover ik uit andere staterspakketen opmaak, is het gewoon een E27 fitting, zoals ook de losse lamp.
Zou gewoon moeten kunnen.
Reputatie 5
Badge +6
Raar, als ik op de link klik, werkt deze gewoon. zou ook voor jou als klant moeten werken
De 2e link geeft een inlogscherm dus dat schiet niet op!
Is logisch uiteraard want je moet eerst inloggen.
Dus in zo'n geval is plaatsing van een printscreen makkelijker.
Reputatie 7
Badge +8
Brandje wrote:

De 2e link geeft een inlogscherm dus dat schiet niet op!

Dat krijg ik dus ook, dat bedoelde ik ook!

Thanks Ton!
Reputatie 5
Badge +6
Product omschrijving

Koppel de nieuwste Philips Hue kit aan Toon®️
Met de Philips Hue kit haal je slimme verlichting in huis. Het is nu mogelijk om je verlichting te bedienen met je smartphone of tablet én te koppelen met de slimme thermostaat Toon. Plaats de Philips Hue lampen in je bestaande lichtbronnen, sluit de bridge aan op je internetrouter, download de Philips Hue app en ontdek de eindeloze mogelijkheden. En het mooie is: de lampen zijn ook via jouw Toon thermostaat aan de muur of de Toon app voor smartphone en tablet te bedienen.

Toon en Philips maken je huis nóg slimmer
Je kunt je lampen in verschillende kleuren aanzetten en je kunt ze dimmen, allemaal in een handomdraai. En niet alleen wanneer je thuis bent, maar overal ter wereld. Je kunt controleren of je lampen aan of uit staan en je kunt ze alvast aanzetten als je moet overwerken. Met geofencing- technologie gaan je lampen automatisch aan als je thuiskomt en uit wanneer je weggaat. Toon maakt je huis samen met de Philips Hue kit nóg slimmer.

Sla favoriete lichtinstellingen ook op in de Toon app
Speel met licht en kies uit 16 miljoen kleuren in de Philips Hue app om het licht aan te passen aan je stemming. Sla, óók op Toon, je favoriete lichtinstellingen op en activeer ze wanneer je maar wilt. Met de schemafunctie van de Philips Hue app kun je het laten lijken alsof je thuis bent wanneer je niet thuis bent. Stel de lampen in om in te schakelen op een vooraf ingestelde tijd, zodat de lichten aan zijn wanneer je thuiskomt. Je kunt zelfs per kamer het licht op verschillende tijden laten aangaan. En natuurlijk kun je het licht 's avonds geleidelijk laten uitgaan, zodat je je geen zorgen hoeft te maken dat er nog lampen aan zijn.

Philips Hue lampen zijn onbeperkt te koppelen aan Toon
Je kunt timers, meldingen, wekkers en nog veel meer instellen voor de volledige Philips Hue ervaring. Je kunt je verlichting zelfs synchroniseren met je TV en muziek. Philips Hue is een verlichtingssysteem dat je kunt uitbreiden. Er zijn diverse lampen en accessoires beschikbaar zodat je je hele huis kunt voorzien van slimme verlichting. Maar ook van slimme bediening, want er zijn schakelaars en sensoren die werken met het Hue systeem. Je kunt tot wel 50 lampen en 10 accessoires verbinden met de Philips Hue bridge. Voor de slimme thermostaat Toon geldt dat er geen beperking is aan het aantal lampen dat je kunt koppelen. Alle soorten Philips Hue lampen zijn te koppelen aan Toon.

Inhoud van de kit
Twee nieuwste Philips Hue lampen, inclusief Bridge.
De bridge is geschikt voor de Apple home kit

Uit Toon nieuwsbrief van oktober 2016

Wil je net als Buurman en Buurman je verlichting bedienen met Toon?
We hebben iets speciaals voor je! Je haalt nu de allernieuwste Philips Hue lampen in huis voor maar €109.- in plaats van €159.- Het speciale lichtpakket bestaat uit twee lampen en een bridge, waarmee je oneindig veel sfeermogelijkheden creëert. Je bedient ze eenvoudig via je Toon‑app op smartphone of tablet. Zo kom je altijd thuis in een gezellig huis.
Het actie‑aanbod geldt t/m 31 oktober 2016 en alleen voor Toon‑klanten

Met dit plaatje
Reputatie 5
Badge +6
Ik wil weten of dit allemaal op elkaar past, en alle lampen ook 16 miljoen kleuren hebben.

Want het zijn geen lampen van 2 a 3 euro per stuk.
Heeft al een topic over gelopen.
@Yobotje heeft daar uitvoerig op gereageerd!
Reputatie 5
Badge +6
Kan je me ff hinten naar dat topic, ik heb van te voren een zoekactie gedaan en vond niets concreets
https://forum.eneco.nl/algemene-vragen-opmerkingen-over-toon-110/toon-welkomstcadeau-philips-hue-lampen-12121

En anders gewoon @Yobotje even een pbtje sturen.
Reputatie 5
Badge +6
Dat over de fittingen was ik wel tegengekomen, maar niet of de 'afgebeelde kleuren lampen' meer kleur geven, dan de alleen 'afgebeelde' kleur (geel & blauw)

En volgensmij is het aangeboden pakket, waar ik het over heb, een ander pakket als het 'welkomstcadeau' (ben al vanaf 1-1-2016 klant)
Vandaar dat ik de pb noem!
Badge +5
Juan wrote:

Dat over de fittingen was ik wel tegengekomen, maar niet of de 'afgebeelde kleuren lampen' meer kleur geven, dan de alleen 'afgebeelde' kleur (geel & blauw)

En volgensmij is het aangeboden pakket, waar ik het over heb, een ander pakket als het 'welkomstcadeau' (ben al vanaf 1-1-2016 klant)

De nieuwere Hue lampen kunnen meer kleuren weergeven dan de eerste versie. De vierkante bridge is geschikt voor Apple's HomeKit en verder geen meerwaarde als je geen HomeKit gebruikt. De hue app 2 is sinds vrijdag 15-10 uitgebreid en nu pas geschikt om in iedere kamer een aantal scenes zelf te maken met een eigen gekozen intensiteit.
Hue is echt een goede aanvulling en bespaarder op je energie.
Via Triggi zijn ze prima te koppelen en dat storingsvrij.
Zo, ben je meteen een beetje bijgepraat.
Reputatie 5
Badge +6
Dankje, maar de lampen die ik noem hebben alle kleuren, en passen op de starter kit?

Ze beelden geel en blauw af, maar die kunnen dus meer kleuren aan?
Het plaatje maakt het namelijk verwarrend
Badge +5
Alle Hue lampen passen in de starter kit. Kwestie van toevoegen in het menu.
Badge +5
De afgebeelde kleuren is puur voor de presentatie. Je koopt een kleurset of witte set.

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen