Volgorde aanpassen van Philips Hue lampen | Eneco Community
beantwoord

Volgorde aanpassen van Philips Hue lampen

• 31 maart 2015
  • 9 reacties
  • 896 Bekeken

Reputatie 3
Badge +5
  • Kind aan huis (level 12)
  • 181 reacties
Ik heb meerdere hue lampen waardoor ik meerder subpagina's heb. Nu wil ik echter de volgorde daarvan aanpassen, zodat de meest gebruikte lampen op pagina 1 staan en de andere op pagina 2. Nu moet ik door 2 pagina's scrollen om de lampen aan te zetten.

Wat moet ik doen om de volgorde van de lampen aan te passen?
icon

Beste antwoord door jvp 31 maart 2015, 19:43

Dat kan maar op 1 manier en dat is je bridge en je hue pagina leeg maken (lampen dus verwijderen) en dan opnieuw aanmelden op de wijze zoals je dat wilt. Maar ik geef toe, het is geen prettige oplossing, maar kan echt niet anders. (Aldus philips)
Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

9 Reacties

Reputatie 6
Badge +1
Dat kan maar op 1 manier en dat is je bridge en je hue pagina leeg maken (lampen dus verwijderen) en dan opnieuw aanmelden op de wijze zoals je dat wilt. Maar ik geef toe, het is geen prettige oplossing, maar kan echt niet anders. (Aldus philips)
Reputatie 3
Badge +5
Ook niet echt gebruiksvriendelijk vind ik. Binnenkort maar eens even doen hier.
Reputatie 6
Badge +1
Dat vond ik ook, maar na contact met Philips klanten contact center, is er(nog) niet een andere mogelijkheid, maar in de app zat en feedback optie. Wie weet zou het dan ooit komen......
Reputatie 3
Badge +5
Ik kwam er trouwens achter dat na de laatste update van de android app van 2 dagen geleden en de update van de bridge het nu wel mogelijk is om lampen te verwijderen. Heb het getest zojuist en het werkt ook nog.
Reputatie 6
Badge +1
Oke,maar ik heb geen heu update wijziging gehad. Ga ik eens kijken ofdat bij mij ook is en ofdat Philps het spreekwoordelijke licht heeft geZien.

Maar waarrempel hier ook. Raar dat hij daar geen melding van geeft.
Badge +1
Hallo Jvp, Elaras.

Hebben jullie toevallig ook een philips tv met ambilight en de bijbehorende app?
Zoja hoe gaat Toon hiermee om?
Bij mij slaat toon op hol zodra ik de ambilicht app opstart en de verlichting meekleurt met de tv.
Ik heb dit een aantal maanden geleden aangegeven op dit forum en de moderators hebben dit aan de onwikkelaars meegegeven maar toe nu toe geen oplossing.
Het probleem is absoluut niet groot maar wel lastig.
Toon start opnieuw op en blijft in deze modus totdat ik de ambilicht app uitschakel.
Ik ben benieuwd.
Reputatie 3
Badge +5
Ik heb geen philips tv maar een samsung tv, kan je hier niet verder mee helpen.
Reputatie 6
Badge +1
Ik heb die ook niet. Sorry
Reputatie 7
Badge +6
@Ton VZM

Ik heb nogmaals geïnformeerd voor je, om na te gaan of er al een oplossing in zicht is. Dit probleem zal tot het verleden behoren wanneer Toon op QT gaat draaien. We verwachten dit aan het begin van de zomer uit te rollen. Voor de huidige flash omgeving verwachten we geen fix meer voor de Hue driver.