Verslag van de Toon klantenavond op 11 maart | Eneco Community

Verslag van de Toon klantenavond op 11 maart

• 13 maart 2013
  • 32 reacties
  • 1666 Bekeken

Toon eerste bericht
Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

32 Reacties

@jacob, het was niet zozeer dat we onder de indruk waren, we wilden ons enthousiasme nav de avond graag met collega's delen. En daar zijn nou juist de koffieautomaatschermen voor in het leven geroepen.

Hierbij de foto, met dank aan moderator Kelly.

Dank Marijn. 
Zo zag ik het ook. Vroeger toen ik werkte, kwam je ook samen bij het koffieapparaat en werden zaken doorgesproken. 
Dus nu kunnen ze ook eens over de klanten praten en die hebben er nu zelfs een gezicht bij!
Leuk hoor!
Badge
@jacob, het was niet zozeer dat we onder de indruk waren, we wilden ons enthousiasme nav de avond graag met collega's delen. En daar zijn nou juist de koffieautomaatschermen voor in het leven geroepen.

Welke koffieautomaat is het als ik zo vrij mag zijn #dtv
Reputatie 3
Badge
Mogelijk alle automaten in het pand

Welke koffieautomaat is het als ik zo vrij mag zijn #dtv

Hoi Jeroen,

Bedoelt ie niet misschien het merk??
Zo niet, is het dan niet de automaat op de etage van het Groenteam?
Reputatie 5
Badge +3
@pvanheumen,
Op de foto gaat het om de koffie automaat op de verdieping waar het Groenadvies team zit, maar het was inderdaad te zien op alle automaten. Was dat ook wat je wilde weten, of ging het om het merk? Ik zie 'Spengler' staan op de automaat 😉
Badge
@Kelly,

Ik bedoel inderdaad het merk van de automaat, volgens mij is "Spengler" niet echt een automaten fabrikant hehe. Wilde gewoon even weten welke automaten er staan bij Eneco.

Aangezien mijn vriendin bij een fabrikant werkt. Maar dank voor je reply.
Reputatie 5
Badge +3
In dat geval moet het Maasinternational zijn...