Verschil tussen Toon op Tablet en Toon op Afstand | Eneco Community
beantwoord

Verschil tussen Toon op Tablet en Toon op Afstand

• 8 mei 2017
  • 6 reacties
  • 287 Bekeken

Reputatie 7
Badge +9
Beste Moderators,

Waarom is het verschil zo groot tussen deze 2 apps? Ik ben op de hoogte van de samenvoeging (Die al bijna en jaar duurt.) Zie screenshots hieronder.

Dit zijn functies die op de telefoon uitstekend geschikt zijn, die Toon bezitters absoluut willen hebben..
Die nogsteeds niet aanwezig zijn.. Lieve Moderators ik snap dat jullie er nietveel mee kunnen.. Ik baal gewoon van het verschil tussen Toon tablet en de Toon op telefoon..

Toon is opzich zelfstand wonder, die veel meer kan dat dat er nu word gedaan. Zo ook de apps.
Voeg deze opties toe aan de telefoon versie, geloof me. Heelveel mensen gaan jullie dankbaar zijn.
Dit zijn de functies die je als Toon bezitter en slimme stekkers bezitter wil hebben in je Telefoon app.
Zo ook het schakelschema (Ben werderom op de hoogte van Triggi en de Toon API).
Dit moet gewoon via Toon op Afstand app kunnen? Of hebben jullie daar een andere mening over? Dan hoor ik die graag!
icon

Beste antwoord door EvavdZ 8 mei 2017, 15:34

@mAiden,

De wens, om de app voor de smartphone uit te breiden, is bij ons bekend. We hebben de afgelopen periode ook nieuwe functies aan de app toegevoegd en zijn zeker van plan dit te blijven doen. Zowel Toon als de apps, blijven in ontwikkeling.
Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

6 Reacties

Reputatie 7
Badge +9
Naam van mij Vaatwasser stekker heb ik aangepast. Dit word inderdaad ook aangepast op Toon. Ideaal.

Het was VTWS is nu Vaatwasser.
Als ik het verbruik van een slimme stekker op de App Toonnop Afstand wil zien:

Reputatie 7
Badge +9
Dat kan ik ook wel Ton. Niet zo uitgebreid als op de Toon op Tablet app..
Oké, en dit is ook per uur mogelijk.
Ja en scenes is uiteraard ook van mij een wens.
Misschien horen we 24/5 daar meer over.
Reputatie 4
Badge +4
@mAiden,

De wens, om de app voor de smartphone uit te breiden, is bij ons bekend. We hebben de afgelopen periode ook nieuwe functies aan de app toegevoegd en zijn zeker van plan dit te blijven doen. Zowel Toon als de apps, blijven in ontwikkeling.
Reputatie 7
Badge +9
@mAiden,

Als ik zo beide scripts bekijk Eva, dan moet het niet zo moeilijk zijn deze in te voegen.. Script is er al, moet alleen overgeplaatst worden. Zou nog mooier zijn als er in de toekomst 1 app komt, voor beide device's, tablet en telefoon. Ik weet je zit met de schermafmetingen van Tablet en Telefoon. Toon apps tablet en telefoon hebben al de vereiste om minimaal Android 4.1 te draaien (Goede zaak!)
Dan kunnen de afmetingen via SDK van Android worden aangepast op scherm groote, als ik me niet vergis kan dit zelfs automatisch.. Zodat de app kijk naar hoeveel inch het scherm is, pas zich eigen daarop aan.