verhuizen met overbrugging 2.5 maand | Eneco Community
beantwoord

verhuizen met overbrugging 2.5 maand

• 17 november 2018
  • 2 reacties
  • 123 Bekeken

Goedendag,
ik zit met een moeilijk geval.
ik ga maandag verhuizen. omdat wij 2.5 maand bij familie gaan inwonen hebben wij ons contract stop gezet.
hiervoor moeten wij een boete betalen die als wij ons in januari weer aanmelden kwijt gescholden word. geen probleem ook.
maaaaar wat moet ik nu met toon doen. lees verschillende dingen op de site.
weet ook niet of ons contract doorloopt dan of dat we weer een nieuw contract moeten aan gaan.

ik heb net gebeld en daar wisten ze het niet en kreeg ik dus het advies hem mee te nemen.
maar wat moet ik dan allemaal meenemen?
de ketelmodule, toon zelf en ook dat witte ding in de meter kast? de meteradaptor en metersensor?

bedankt alvast voor jullie antwoord.
wilde vanmorgen de oude thermostaat terug plaatsen maar zonder ketelmodule lukte dat nog niet echt helaas. dus hoop stiekem dat toon kan blijven hangen en we gratis recht hebben op een nieuwe
icon

Beste antwoord door TinaC 17 november 2018, 15:56

@denanja

Welkom op het Toon Forum! Goede vraag ook. Als je je inderdaad aanmeldt in Januari 2019 schelden wij de in rekening gebrachte boetes op de eindnota kwijt. Er worden dan wel nieuwe contracten aangeboden omdat jouw contract er dan niet meer is 😔

Sowieso beginnen we in Januari 2019 weer met een nieuwe campagne dus wie weet ben je weer voordeliger uit met de tarieven van dat moment. Daar zit vast een goede aanbieding tussen met Toon. Neem gewoon tegen die tijd contact met ons op!

Mijn advies om Toon in de oude woning te laten hangen. Dit i.v.m. de garantie. Voorwaarde is dat Toon door een Eneco monteur moet worden geïnstalleerd.

Kan je je klantnummer toevoegen aan je profiel? Dan laten we een aantekening achter bij jouw klantgegevens.

Alvast succes met de verhuizing !!!!

Tina
Bekijk origineel

2 Reacties

Reputatie 6
Badge +1
@denanja

Welkom op het Toon Forum! Goede vraag ook. Als je je inderdaad aanmeldt in Januari 2019 schelden wij de in rekening gebrachte boetes op de eindnota kwijt. Er worden dan wel nieuwe contracten aangeboden omdat jouw contract er dan niet meer is 😔

Sowieso beginnen we in Januari 2019 weer met een nieuwe campagne dus wie weet ben je weer voordeliger uit met de tarieven van dat moment. Daar zit vast een goede aanbieding tussen met Toon. Neem gewoon tegen die tijd contact met ons op!

Mijn advies om Toon in de oude woning te laten hangen. Dit i.v.m. de garantie. Voorwaarde is dat Toon door een Eneco monteur moet worden geïnstalleerd.

Kan je je klantnummer toevoegen aan je profiel? Dan laten we een aantekening achter bij jouw klantgegevens.

Alvast succes met de verhuizing !!!!

Tina
bedankt voor u duidelijke antwoord!
ik heb mijn klantnummer in mijn profiel neergezet 🙂.
in januari ga ik weer contact opnemen 🙂.

groetjes Denise

Reageer