Vergoeding voor Live updates 3,75? | Eneco Community

Vergoeding voor Live updates 3,75?

• 17 december 2012
  • 6 reacties
  • 647 Bekeken

Badge
Hi,

ik keek net in mijn Mijn Eneco overzicht, zie ik dit staan: vergoeding voor Live updates van Toon®️  € 3,75
Nu heb ik daar 2 vragen over:
  1. Ik krijg 3 maanden gratis updates, wordt dit nu al meegerekend dan?
  2. Is de prijs niet €3,50 max?
Ben benieuwd naar reacties.

Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

6 Reacties

Hoi 

Ik heb vorige maand contact opgenomen met eneco omdat ik van mening ben dat het niet leveren van live updates bij een digitale meter contractbreuk is, of in elk geval niet leveren wat is afgesproken. Ik krijg dus tot dat de live updates gefixed zijn voor de digitale meters geen kosten op mijn rekening.

Groet
Alex 
Reputatie 7
Badge +6
@Sandurtjuh

Je Live updates hadden nog niet in mogen gaan, dit gaan we herstellen voor je. De Live updates zijn € 3,50 in de maand, als deze bijvoorbeeld een maand nadat ze gestart worden in rekening worden gebracht, dan wordt deze 3,50 gedeeld over het aantal termijnen die je nog in rekening krijgt tot aan de de jaarnota. Dit is de reden dat je een hoger maandbedrag voor de Live Updates ziet.
Badge
Hi Folkert,

bedankt voor je reactie en oplossing.
Badge
@Sandurtjuh

Je Live updates hadden nog niet in mogen gaan, dit gaan we herstellen voor je. De Live updates zijn € 3,50 in de maand, als deze bijvoorbeeld een maand nadat ze gestart worden in rekening worden gebracht, dan wordt deze 3,50 gedeeld over het aantal termijnen die je nog in rekening krijgt tot aan de de jaarnota. Dit is de reden dat je een hoger maandbedrag voor de Live Updates ziet.

Folkert,

blijkbaar is het nog steeds niet opgelost. Heb net een automatische incasse bedrag van 3 (?, geen 3,75) euro gekregen voor Toon Services. Zie je vorige bericht dat dit zou worden aangepast. Graag even een status update hierover.

Alvast bedankt.
Reputatie 3
Badge
Bij mij wordt deze via de jaarnota meegenomen in het betalingstraject. 😞
Reputatie 7
Badge +6
@sandurtjuh

De Live Updates zijn 3 maanden opgeschoven. Ik heb ook een pb aan je gestuurd met meer info hierover.