Vergoeding Toon abonnement | Eneco Community
vraag

Vergoeding Toon abonnement

  • 25 februari 2019
  • 3 reacties
  • 108 Bekeken

Klant (klantnummer verwijderd door moderator)

Ik heb al vier jaar geen werkende toon keer 48 x 4,50 abonnent kosten dit is in totaal €216 euro
we hebben heel vaak gebeld naar de klantenservice nu na 4 jaar is er eindelijk een monteur geweest met als conclusie dat er eerst een slimme meter moet worden geplaatst dit is aangevraagd kosteloos bij liander
inmiddels hebben we ook een mail gekregen waar in staat dat er gratis een slimme meter komt
en dat daarna pas de abbonements kosten van toon in gaan a €4,50 per maand

Ik heb achteraan gebeld omdat ik dit al vier jaar betaal ik krijg maximaal een vergoeding van 50 euro terwijl ik 216 euro heb betaald hier ben ik het niet mee eens en zie graag die 216 gecrediteerd.
Mvg.
Jacob Lap

3 Reacties

Reputatie 7
Badge +6
@jacob lap

Welkom op het forum en bedankt voor je bericht. Het klantnummer dat je had ingevuld klopt niet. Zou je dit willen controleren en dit willen aanpassen?
Ik hoor graag van je wanneer dit is aangepast.

Groet,

Folkert
sorry dat moet dan (klantnummer verwijderd door moderator) zijn
Reputatie 7
Badge +2
@jacob lap

Er is een verzoek ingeschoten voor een eventuele vergoeding. Ik raad je aan om het antwoord hierop af te wachten.

Groeten Chantal

Reageer