vergoeding per KwH | Eneco Community
beantwoord

vergoeding per KwH

Reputatie 2
Badge +1
  • In een stroomversnelling (level 14)
  • 670 reacties
Wat is een redelijke vergoeding voor het gebruik van "mijn" stroom? p/Kwatt.
Aannemer in de straat gebruikt voor renovatie een stopkontakt van mij.
icon

Beste antwoord door Brandje 9 juni 2018, 16:46

Slimme stekker ertussen ….😁

Zou kunnen uiteraard, maar als een aannemer bezig gaat kan het verbruik oplopen......
En je moet 'm maar paraat hebben; ik zou met de aannemer afspreken, ik gebruik gemiddeld x-kwh per dag; het meerdere betaal jij.
Daarbij zou Toon idd een hulpmiddel kunnen zijn.

De aannemer heeft er zelf een meter tussen gezet, hij gebruikt +/- 10Kw per dag.Zou dus volgens Brandje maar om €2.- per dag gaan. Kratje bier is nog steeds de beste optie.
Overigens is de overlast groter (vroeg bed uit om stekker door de muur te duwen.

Een perfecte en vooral eerlijke methode!
Met die €0,20 per kWh speel je gewoon quitte.
Dit is de totale prijs per kWh incl btw.
Het lijkt wat overdreven, denk ik, om een deel vaste kosten “mee” te nemen in de prijs, maar dat is aan jou.
Bekijk origineel

10 Reacties

De gangbare prijs is €0,20 per verbruikte kWatt.
Hoe ga je meten wat hij verbruikt?
Reputatie 6
Badge +7
Reputatie 7
Badge +9

Zal ik er wel 1 pakken die grote vermogens aan kan.. Heb er 3 op witgoed zitten hier, die zijn speciaal ontworpen om grote vermogens aan te kunnen.

http://www.domotica-store.nl/Webwinkel-Product-25281505/Everspring-AN-158-Z-Wave-tussenstekker-schakelaar-met-verbruiksmeting.html

Geef ook kWh door aan Toon, kan maximaal 3000Watt aan.

Zou kunnen uiteraard, maar als een aannemer bezig gaat kan het verbruik oplopen......
En je moet 'm maar paraat hebben; ik zou met de aannemer afspreken, ik gebruik gemiddeld x-kwh per dag; het meerdere betaal jij.
Reputatie 6
Wat is een redelijke vergoeding voor het gebruik van "mijn" stroom? p/Kwatt.
Aannemer in de straat gebruikt voor renovatie een stopkontakt van mij.

@joep Kratje per dag
Hé Vinny, en je presenteert en steltook nog mijn favoriete merk voor!
Ik ben trots op jou!😎 👌
Dit moet @Joep een perfecte voorstel vinden, denk ik.
Even nog een bewijsje daarvan toevoegen uiteraard:

Reputatie 2
Badge +1

De aannemer heeft er zelf een meter tussen gezet, hij gebruikt +/- 10Kw per dag.Zou dus volgens Brandje maar om €2.- per dag gaan. Kratje bier is nog steeds de beste optie.
Overigens is de overlast groter (vroeg bed uit om stekker door de muur te duwen.

Een perfecte en vooral eerlijke methode!
Met die €0,20 per kWh speel je gewoon quitte.
Dit is de totale prijs per kWh incl btw.
Het lijkt wat overdreven, denk ik, om een deel vaste kosten “mee” te nemen in de prijs, maar dat is aan jou.
Reputatie 2
Badge +1
Wil er niets aan verdienen, dus als €020 een eerlijke prijs is dan hoop ik dat de aannemer ook 20 €cent betaald......anders trek ik de stekker er uit en vraag een kratje per dag.

Dank voor jullie leuke en snelle reacties! fijn weekend verder.

Reageer