Verbruikinzicht Toon | Eneco Community
beantwoord

Verbruikinzicht Toon

Heb mijn Voorschotbedrag gewijzigd, word dit ook naar mijn Toon gestuurd?
icon

Beste antwoord door Rodney 11 april 2016, 12:09

Hai @M.A. Kuipers,

De Toon houdt geen rekening met een aanpassing van alleen het maandbedrag. Ik help je hier graag mee en pas het ingeschatte verbruik voor je aan naar het bedrag wat je maandelijks wil voorschieten.

Op deze manier houdt ook de Toon rekening met de aanpassing en kan onze thermostaat jou een juist inzicht geven in de kosten van jouw energieverbruik. Als het nog niet is verwerkt via onze telefonische klantenservice, wil je mij dan laten weten wat je liever betaalt?

Groet,

Rodney

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

4 Reacties

Dit gebeurd niet automatische, dit kan middels dit topic en 1 van de modurators zal morgen of anders maandag reageren zodat het nieuwe termijnbedrag naar toon word gepusched
oke ik wacht deze ractie dan maar even af, en anders ga ik wel even bellen met eneco.

bedankt
Reputatie 5
Badge +3
Hai @M.A. Kuipers,

De Toon houdt geen rekening met een aanpassing van alleen het maandbedrag. Ik help je hier graag mee en pas het ingeschatte verbruik voor je aan naar het bedrag wat je maandelijks wil voorschieten.

Op deze manier houdt ook de Toon rekening met de aanpassing en kan onze thermostaat jou een juist inzicht geven in de kosten van jouw energieverbruik. Als het nog niet is verwerkt via onze telefonische klantenservice, wil je mij dan laten weten wat je liever betaalt?

Groet,

Rodney
Heb een voorschot nu van €130 is aangepast nu, maar graag naar toon pushen

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen