Vandaag zijn er weer nieuwe duimpjes uitgedeeld! | Eneco Community

Vandaag zijn er weer nieuwe duimpjes uitgedeeld!

Toon eerste bericht
Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

74 Reacties

Op Eneco zelf niet, maar er wordt genoeg over geschreven op het forum!!
We zijn er weer het is inmiddels 02-02-2014 en geen duimpje!
Ik ga Eneco maar weer contacten, want zeg dan niet dat het per 01-02-2014 erbij staat als het er toch niet bijstaat.
Hier werden gieter ook weer (regulier) duimpjes uitgedeeld.
Stroom is nu 7% minder
Gas is nu 8% minder

Het gaspercentage had ik toch wat hoger verwacht........................
Ik baal er een beetje van, toen het aanschafte was het december, toen januari en als laatste februari.
Nu nog steeds niks!
Reputatie 3
Badge
Bij ons is ook het duimpje weg sinds 1 feb
Reputatie 6
Badge +1
Ik heb ook iets bijzonders. In November de afrekening gehad. Ik heb een duimpje, maar ik heb geen overzicht van januari en februari. Na december 2013 gaat Toon niet verder 😕
Daarbij, als ik mijn geschatte rode lijn zie dan staat die op 0. Ik denk dat Toon niet alles goed heeft binnengekregen.
Bij ons is ook het duimpje weg sinds 1 feb

Heb je de jaarnota dan gehad?
Ik heb inmiddels antwoord dat het niet eerder als voor 01-05-2014 gaat werken :S
Badge
Bij mij stond er eerst 1april. Ik dacht al dat het een grapje was. Nu staat er maart! 
Lucky you!
Dus nog 23 nachtjes slapen.:p
Reputatie 3
Badge
Heb je de jaarnota dan gehad?

Nee nog geen jaarnota gehad.
Reputatie 1
Wow... na maanden lang elke maand de datum te zien opschuiven wanneer de functie beschikbaar zou komen, is het dan nu toch gebeurd; het duimpje is zichtbaar :)

Sinds mijn eigen fabrieksreset op 1 januari is de datum altijd op maart gaan staan, en zowaar: het werkt...

En positief: dik 20% minder electra, en dik 30% minder gas... 🆒
Reputatie 1
Badge +1
ook hier dik tevreden, 52% minder gas, en 22% minder electra...goed bezig🆒
Toonlief heeft mij vanmorgen verblijd met zijn duimpjes. Na eenmalig voor 2 sec ooit eens in beeld geweest is het nu dus gelukt
hulde aan ene co 

30% minder gas en 35% minder stroom
Reputatie 3
Badge
Hier ook vanochtend een duimpje gehad 😃
Ik moet nog even wachten..........
Reputatie 1
Badge
Ik heb in feb jaarnota ontvangen. Ik vind het vreemd dat je elke keer na de jaarnota weer twee maanden moet wachten op de duimpjes.
Dat vinden wij allemaal vreemd, maar rekening houdende met weer een nieuwe periode die moet worden opgebouwd van 2 maanden om een duimpje te kunnen afgeven, vind ik het wel weer logisch, toch..........
Reputatie 1
Badge
Ton,
als ik naar mijn maandgrafiek kijk op Toon dan zie wel dat het nieuwe ingeschatte verbruik van de maand februari zichtbaar is. Voor het duimpje moet ik een extra maand wachten. Voor mij zal dan altijd gelden dat ik in april  pas het duimpje zie, maw tijdens de twee maanden met het hoogste verbruik kan ik eventueel niet corrigeren.

remy
Hoi Remy,

Uiteraard maar Eneco en de Queby ICTérs hebben in hun wijsheid besloten die minimale periode op 2 maanden te stellen.............
Ik moet nog even wachten..........

Al duimpjes gehad 🙂 hier heeft het ja let op 9mnd geduurd
Badge +5
Ben sinds 25 februari (week 9) in bezit van Toon en heb gisteren, 5 weken later op 31 maart, m'n eerste duimpje ontvangen. Niet slecht! :8
Badge
Ik heb er ook 1 🙂 Maar van nov 2013 tot maart 2014:

Op toon staat: verbruikt: 277 kuub, door eneco geschat op 326.
Email van eneco staat 378 kuub
Als ik de grafiekjes van nov, dec, jan, feb, maart optelt, kom ik op 592 kuub.

Wie heeft nu gelijk? Dit is mijn gasverbruik.

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen