Unieke code Slimme Stekkers | Eneco Community

Unieke code Slimme Stekkers

Badge +1
Hi all,

We zijn nu bijna 2 maanden verder. Ben erg tevreden over de Toon. Heb alleen nog geen mailtje gehad om de Slimme stekkers goedkoper te kunnen krijgen. Krijg ik deze nog? Zou deze graag willen aanschaffen.

Alvast bedankt voor de reacties.

Groetjes Thomas

Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

52 Reacties

Reputatie 7
Badge +6
@Thommy023,

Ik ga achter de unieke code aan voor de Slimme Stekkers. Ik kom hier op terug.
Badge +1
Hoi Danielle,

heb je al een update?

Groet Thomas
Reputatie 7
Badge +6
Hoi Thommy,

Ja toevallig is begin van de middag de code voor je aangemaakt. Ik verstuur hem via een privébericht zodat je je bestelling kunt doen!
Hallo Moderator,

Ik heb toon besteld en zou graag ook hiervoor slimme stekkers met korting voor willen bestellen. Hoe kom ik aan de kortingscode die ik hiervoor nodig heb?

Kan jij me verder helpen?

Groet
Norbert
Reputatie 7
Badge +6
@Norbertdebot,

Welkom op het forum! En leuk dat je Toon hebt besteld.
De unieke code om de Slimme Stekker(s) te bestellen krijg je een maand na de installatie van Toon via de mail. Dit gaat automatisch, het is nog even afwachten.
Badge +5
@Norbert, da's weer mooi meegenomen toch?;)
@moderator @danielle Bedankt voor je reactie. Dan wacht ik het nog even af. Bedankt voor je reactie en een fijn jaarwisseling! @Yobotje dat is zeker mooi meegenomen 🙂
Reputatie 7
Badge +6
@Norbertdebot,

Graag gedaan en ik wens je hetzelfde!
Heb toon al een tijdje, zelf aangeschaft maar nooit een unieke code voor de slimme stekkers gehad en ook nooit voor de Philips Hue losse lamp.

Kunt u mij vertellen hoe ik daarvoor in aanmerking kan komen
Reputatie 1
Danielle, inmiddels is het meer dan 2 maanden geleden dat mijn Toon is geinstalleerd, maar ik heb nog steeds geen unieke code ontvangen....Kan die alsnog verstuurd worden ?

bedankt !

Martijn

@Norbertdebot,

Welkom op het forum! En leuk dat je Toon hebt besteld.
De unieke code om de Slimme Stekker(s) te bestellen krijg je een maand na de installatie van Toon via de mail. Dit gaat automatisch, het is nog even afwachten.
@moderator @daniell

Jammer geen antwoord gehad op me vraag. Inmiddels toon al meer dan 2 jaar, zelf aangeschaft nooit iets gehoord over een code van slimme stekkers en of iets anders. Zo jammer
@moderator @daniell

Jammer geen antwoord gehad op me vraag. Inmiddels toon al meer dan 2 jaar, zelf aangeschaft nooit iets gehoord over een code van slimme stekkers en of iets anders. Zo jammer

In september 2014 kon je via de nieuwsbrief inschrijven en zo'n unieke code voor oude Toon bezitters krijgen.
Als je er tot op heden dus nog geen code hebt ontvangen zal Danielle je alsnog zo'n unieke code verstrekken.
Reputatie 1
Badge
Mijn toon is ook 2 maanden terug geinstalleerd, en uiteraard nog langer daarvoor aangevraagd. Ik weet niet of ik op de rand van de actie zat, maar ik heb ook geen code ontvangen. Moderators, kunnen jullie uitsluitsel geven?
Al zit je op de rand van de actie, dan nog heb je recht op de unieke code.
Iedere Tooneigenaar krijgt deze eenmalige code.
Dus zal een moderator deze code maandag wel verstrekken per PB.
Ik heb Toon al ruim een half jaar, geen actie code ontvangen!
Ik heb Toon al ruim een half jaar, geen actie code ontvangen!

De nieuwsbrief aktie was in september 2014, dus dat klopt.
Heb je niet op de nieuwsbrief gereageerd of niet ontvangen dan kan het opvragen nog via het forum.
Dus ook voor jou zal een moderator ongetwijfeld maandag een unieke code ter beschikking stellen.
Reputatie 3
Badge +4
Ben benieuwd naar de mail, heb toon nu een kleine 3 weken zoiets denk ik. Wil mijn koelkast en diepvries via de slimme stekker monitoren vanaf het moment dat ik zo'n stekker heb, zijn toch een jaar of 6 a 7 oud denk ik.
Ben benieuwd naar de mail, heb toon nu een kleine 3 weken zoiets denk ik. Wil mijn koelkast en diepvries via de slimme stekker monitoren vanaf het moment dat ik zo'n stekker heb, zijn toch een jaar of 6 a 7 oud denk ik.

Ik zou het maar goed in de gaten houden. Er zijn hier meldingen van moderators dat gemiddeld na 1 maand na plaatsing/activering Toon, die mail zou komen.

Maar ik weet ook dat het vaak niet gebeurt; bewijs is de plaatsing van een Toon bij mijn Zoon 2 maanden geleden.............

Dus zou ik na 5 weken en je hebt geen mail gehad; er om vragen.
Reputatie 3
Badge +4
Ja dat was ik ook van plan om de mail in de gaten te houden omtrent de stekkers. Dit topic wees me erop om het in de gaten te houden.
Reputatie 7
Badge +6
@moderator @daniell

@E Rouwenhorst

Excuses dat je in eerste instantie geen antwoord hebt gehad van ons, we hebben je reactie op een of andere manier over het hoofd gezien. Ik ga achter je code aan en zal deze aan je verzenden zodra ik deze heb.

@Rulez
@Y. den Outer
@Marttijn

Ook voor jullie vraag ik de code op, zodra ik deze heb meld ik het in dit topic en stuur ik jullie allemaal een pb.
Reputatie 1
Badge
Dank je wel Folkert !
Toon al van begin af in bezit, zelf aangeschaft nooit een code ontvangen voor de stekkers.
kan ik alsnog een code ontvangen.
Reputatie 7
Badge +6
@J. Brouwer,

Ik ga voor je na wanneer en naar welk e-mailadres de unieke code is toegestuurd. Ik kan je nog niet zeggen of je een nieuwe code krijgt.
Zodra ik er meer van verneem dan laat ik het weten.
Beste danielle,

Wij hebben inmiddels de toon vanaf 15 jan 2015 en zouden graag gebruik willen maken van de unieke kortings code.
Vandaag zijn de slimme meters geplaats omdat gas en stroom uit elkaar zaten 3 meter echter stroom werkt maar gas nog steeds niet de toon geeft nog steeds storing dat gas meter niet aangesloten is echter gas meter zou dit aan de stroom meter door geven en die geeft wel stroom door aan de toon
Duurt dit een uur inmiddels bij ons 4 uur gelden
Alvast bedankt voor jullie hulp
Bij slimme meters dient de gasmeter gekoppeld te zijn aan de stroommeter.
Dus als deze koppeling niet gedaan is of nog gedaan moet worden dien je contact op te nemen met je Netbehherder.

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen