Uitschakelen scherm | Eneco Community
beantwoord

Uitschakelen scherm

• 2 augustus 2015
  • 29 reacties
  • 860 Bekeken

Toon eerste bericht
Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

29 Reacties

Scherm dimstand op 3 minuten gezet en bij het overgaan naar slapen nog een uur display dan op uit.

Wat mij betreft niets meer aan veranderen of evt. die 60 minuten ook instelbaar maken.

Werkt wat mij betreft nu ook goed.

Precies, die minuut of iets langer is nu al instelbaar en daarna nog 60 minuten.
Werkt perfect en inderdaad zo laten; en daar zijn vele Toon gebruikers het mee eens, gezien de terechte "stampij", die we kregen toen na de overgang naar versie 3.0 die 60 minuten opeens weg was.
Badge
Goedendag, ook ik heb de nieuwe versie van de software, helaas weer met een fout. Nu is de optie dim na een uur toegevoegd en dat is goed. Hulde dat men goed naar de gebruikers luistert.

Helaas heeft men verzuimd een andere bug te repareren. Als ik instel: scherm uit bij weg en slapen, blijft Toon nadat hij het programma heeft gedaan en naar slapen gaat toch weer een uur branden, ondanks dat ik heb ingesteld: scherm uit bij slapen en weg. Moderator: kan je bevestigen dat deze bug er in de volgende versie uitgehaald wordt? Kortom graag een Toon die ook daadwerkelijk doet zoals ik hem instel. En Ton...ook fijne feestdagen en laten we het gezellig houden🆒
Badge +5
Niets aan veranderen en gezellig houden. Een uur na het programma is prima, in de tussentijd ga ik weg of naar bed en zie ik of ik nog energie teveel heb in verbruik. Zoals het oorspronkelijk was moet het blijven en hooguit meer keuze geven.
Badge
Mijn idee gewoon zo houden anders is het straks weer gewijzigd na een update.
En prettige jaarwisseling voor een ieder want de kerst hebben we nu gehad.