Uitrol app | Eneco Community

Uitrol app

Toon eerste bericht
Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

184 Reacties

Folkert wrote:

Software update 2.1.0 01-11-2012
Deze update wordt gefaseerd uitgerold, uitrol duurt 2 weken.

Vorige keer dus 2 weken ;)

Geweldig :mad:  :(
Badge +1
Hallo Allen,

vandaag laat thuis, nieuwschierig of de update voor mij ook klaar stond en dat was het geval.
effe de app geprobeerd en hij werkt, heel prettig deze app.
Ik werk zelf met Android. App werkt op zich redelijk alleen geeft de app bij opstarten
de standaard waarde weer van de 4 temperatuur waardes.

Alleen als ik even wissel van 2 waardes, bijvoorbeeld werk en thuis geeft ie wel het juiste weer.

Iemand hier ook last van?
Reputatie 2
Badge
@eriks1805 Het was mij niet eerder opgevallen maar toen ik het net even probeerde stonden er idd de fabrieks temperaturen van de Toon, terwijl hij hier aan de muur toch echt anders is. Wisselen tussen slapen en comfort deed niets. Ik heb de app afgesloten en opnieuw gestart en toen stonden er wel de juiste waardes.
ik denk dat er bij de start van de app soms niet goed de gegevens opgehaald worden
Na ongeveeer 60 minuten geen gebruik van de App (iphone), als je dan de App opstart komt er een fractie van 1 sec het bericht dat er geen verbinding is.
Logisch want de Eneco server gooit je er na een x-aantal minuten uit.
Maar wat wel aangenaam is, dat de app meteen (automatisch) weer verbinding gaat maken en 1 seconde later staat dezelfde info van Toon op de App Toon op afstand.
Het maakt daarbij niet uit of je op Thuis - Stroom of Gas staat.

Met Android mag daar toch geen verschil in zitten?
Reputatie 2
Badge
@bbrandje Ik had het ook  niet eerder gezien maar toen ik het daarnet probeerde zag ik echt de fabrieks temperatuur waardes van Toon. Geen idee waar die vandaan gehaald worden. Lijkt een initialisatie bugje. Zojuist nogmaals geprobeerd en toen stonden er gewoon de juiste waarden. De verbinding zal wel eerst een timeout moeten krijgen. Ik hou het in de gaten
Badge
Vandaag bij thuiskomst geen bericht boven in mijn Toon voor een update, maar eigewijs dat ik ben heb ik de software pagina gecontroleerd en daar stond de update button. Na een update van de software kan ik nu eindelijk genieten van de app op de Android phone. Het werkt tot nu toe goed. Zag wel dat zo nu en dan de draadloze verbinding even weg is. Verders draaid ie lekker op een Samsung GS2. Wat mij betreft een leuk cadeautje voor de kerst :o
Weer vol verwachting opgestaan vandaag checken voor update maar nee weeeer niet wanneer dan wel ik wil graag een datum weten ?
Reputatie 3
Badge
In een ander tocip heeft iemand net gebeld vanmorgen en het kon wel tot maandag duren. Ik heb gisteren verteld dat de vorige keer het wel 2 weken kon duren.

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen