Uitrol app | Eneco Community

Uitrol app

• Komt hier vaker (level 8)
  • 90 reacties
Vandaag zou de app beschikbaar komen of de update..
maar nog niks te zien,

Gr kevin

Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

184 Reacties

Nee nog niets,

nog even geduld dan ! Vandaag is nog maar net begonnen.

ben benieuwd 
Reputatie 3
Badge
Had dit niet in een bestaand topic kunnen staan? Zowiezo is in amerika de dag nog niet begonnen. Ik denk eerder in de avond. Maar als eneco vandaag de app indient kan het nog weken duren. Ik heb het hier dan over Apple app.

PS ben ook al de hele dag aan het kijken. had al plek gemaakt op mijn ihpone 😉
Hoi Jeroen,

ik mag toch hopen dat de app al aangevraagd is, ik vermoed als het nog weken gaat duren Eneco een hoop boze klanten gaat krijgen.

ze hebben deze datum zelf doorgegeven, het kan natuurlijk wel zo zijn dat alles niet meteen vlekkeloos werkt, maar dat is altijd een risico.
Reputatie 3
Badge
BIj apple wordt alles gecontoleerd. Indienen vooral in de feestmaand kan lang duren. ook ivm de nieuwe iphone. er is ook altidj een stop op controle van apps eind december dus vandaar.

Ik ga er vanuit dat eneco woord houd dus we wachten netjes af. heb de zakelijke energiemanager op de plek gezet waar ik de app wil neerzetten.
Ja, we gaan het zien,

maar dit is geen excuus voor klanten, hier kan je rekening mee houden. Je moet zulk soort dingen gewoon op tijd aanleveren, dan heb je deze problemen niet.

maar voordat we gaan klagen , eerst maar eens zien , toch?
Apple heeft de gewoonte om 19:00 uur (Nederlandse tijd uiteraard) releases te doen.
Dus misschien rond die tijd???
Reputatie 3
Badge
Met Apps is dat anders volgens mij. Maar iedereen zit dus te wachten 
Badge
Kevin, jeroen, tonaatje, ik heb zojuist in het topic 'Betatesters voor nieuwe producten en diensten' een update geplaatst. Op die manier krijgen alle reageerders een melding van mijn reactie.
Reputatie 3
Badge
Jammer, als we een datum willen is dit misschien niet haalbaar en als jullie alleen december zeggen dan zijn wij niet tevreden met het antwoord. 😉 blijt teleurstelling. Vooral met dit koude weer.
Ik denk dat een weekje niet echt een probleem is voor deze systemen, het is wel jammer. Dit weekje is uiteraard geen garantie, maar als de app de kachel continu blijft uitsturen, als voorbeeld, zou dit ook niet echt gewenst zijn.

we moeten nog eventjes wachten.
Nog steeds geen app of update in toon?

Weet iemand of er een andere data is aangegeven.
In een ander topic / forum word er over een week gesproken
Reputatie 3
Badge +2
We wachten af. Ik zie wel (volgens mij sinds kort), via de browser van Apple, 2 apparaten in het netwerk verschonen 1 met de naam toon en de ander met de naam toon-XXXX-XXXX
is dat de voorbereiding op de app ?
We wachten af. Ik zie wel (volgens mij sinds kort), via de browser van Apple, 2 apparaten in het netwerk verschonen 1 met de naam toon en de ander met de naam toon-XXXX-XXXX
is dat de voorbereiding op de app ?

wat bedoel je precies, met in de browser? Waar precies? Ik kon het apparaat toon al wel in mijn netwerk zien, alleen benaderen lokaal(via browser) moet je eerst op toon een knop indrukken.
Reputatie 3
Badge
@bernard, dat was al vanaf dag 1 dat ik toon hangen had. Ik begrijp wat jij bedoeld, maar kan het hier niet goed uitleggen. Je kunt deze mappen verder niet benaderen.

Is er al een update voor Toon? Deze zou vandaag komen.
Reputatie 1
Badge
Bernard bedoelt dat de Toon zicha aankondigt in het netwerk als Toon en als eneco-00x-00xxx (Dit is de "Displaycode" die je terugvindt in het menu "systeem")
Hiermee kan je Toon in een browser benaderen als http://toon of als http://eneco-00x-00xxx (Displaycode) Dit heeft nu nog iets te maken met het openen van de gelimiteerde z-wave functionaliteit op de Toon maar het zal ook vast te maken hebben met de aankomende update voor de app denk ik zo maar.
Reputatie 3
Badge
Bij compuers met OSX software com de melding zoals Bernard beschrijft in een venster te staan met snelkoppelingen. Ook onder het kopje netwerk. Dit is bij mij al sinds dag 1 dat ik toon heb. Los van de update die geweest is. Na de eerste update is gezegd dat je toon kan benaderen via internet. Dit heb ik nog niet geprobeerd.
Reputatie 2
Badge
Een afbeelding van de iPhone app is opgenomen in de recente presentatie van Quby: http://www.slideshare.net/dirktewinkel1/quby-brochure-2012
Trouwens een interessante presentatie in mijn ogen.
Reputatie 3
Badge
Hij mag nu echt wel komen. Niet alleen als gadgets maar ook omdat ik hem goed kan gebruiken.
Reputatie 3
Badge +2
@Jeroen : Exact 🙂
Badge
Het enige wat ik hoop is dat ze ook gelijk met de Android app komen!
Het enige wat ik hoop is dat ze ook gelijk met de Android app komen!
Of belangrijker, geschikt voor het scherm van de iPhone 5 :o. Op de Quby site staat volgens mij een afbeelding van de app voor Android (HTC meen ik).
Reputatie 7
Badge +6
@Dressie & @Vern

De app voor de Android en I-phone zullen tegelijkertijd uitkomen.
Badge
@Dressie & @Vern

Thanks! Daar word ik vrolijk van 😉
Badge
@Dressie & @Vern

Ik denk dat het ook een leuk idee is om windows phone te gaan ondersteunen. Er zijn namelijk tekenen dat dit os super hard gaat groeien. Blackberry daarin tegen zouden jullie even op hold moeten zetten want daar gaat het niet zo goed mee. 😉

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen