Uitnodiging Toon klantenavond | Eneco Community

Uitnodiging Toon klantenavond

Toon eerste bericht
Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

67 Reacties

Reputatie 3
Badge
Samenvatting van de avond?

Leuke avond waarin veel duidelijk is geworden. Uitgebreide reactie volgt vanavond.
Ik heb een leuke en leerzame avond gehad! Allen die zich voor deze avond hebben ingezet (ook achter de schermen), bedankt!
Als alle wensen ook daadwerkelijk de produktie halen, dan wordt Toon DE thermostaat die je aan de muur wilt hebben hangen.
Nu bezig met updaten naar versie 2.3.17
Reputatie 3
Badge
@eneco, enorm bedankt voor de leuke, interessante en verhelderende avond. Veel problemen zijn toch kleine dan ze lijken. Verder ook leuk om niet alleen iets over toon te benoemen maar over energie in het algemeen.

Fijn idee dat er echt naar ons geluisterd wordt en dat de ideeen ook echt besproken gaan worden.

Voor de moderators nog even alle complimenten. jullie inzet werd en wordt nog steeds enorm gewaardeerd vanuit mijn optiek maar zoals al besproken vanavond willen klanten steeds meer als het om internetcommunicatie gaat.

bedankt en tot ziens op het forum.
Ja echt super bedankt! Was echt een top avond. Veel geleerd en hoop dat er wat ideeën de eind streep halen! 
Reputatie 2
Badge
Ja sluit me hier volledig bij aan. Was idd een top avond. Leerzaam en erg gezellig. Leuk om iedereen in het echt te ontmoeten.
ik bedank allen die met het organiseren van deze avond zijn bezig geweest. 

Groeten, Paul
Beste Forumleden en TOON Team,

Goed om te ervaren dat Eneco en met name het TOON team zich zo open stelt en de gelegenheid biedt om persoonlijk contact te maken met de early adapters 😉  Vond het een leerzame avond en interessant om de toekomstvisie van Eneco te zien voor 2030 en hun rol daarin. Naar mijn mening zijn de eerste stappen gezet!  Tevens leuk om mede forumleden te ontmoeten welke voor mij allemaal 'nieuw' zijn dus een betere start kan niet. 

Jeroen
Badge
@allen Bedankt voor jullie positieve berichten! Wij vonden het ook een geslaagde avond. En leuk om elkaar eens te ontmoeten.
Ik probeer ergens vandaag nog een kort verslagje te tikken, uiteraard met foto. Heb een redelijk volle agenda dus wellicht volgt hij uiterlijk morgen.
Reputatie 3
Badge +2
Ook ik sluit mij volledig aan bij alle voorgaande reacties. Zeer informatieve en constructieve avond.
Dank aan alle medewerkers voor het organiseren van deze avond.
Vandaag het bespaarpakket opengemaakt en dat is niet mis. Verwachte wat informatie en zo maar geen daadwerkelijke bespaar apparaten. Bedankt, de sluimer knop is nu al een favoriet 
Badge
You're welcome Jeroen!
Hallo Marijn,

Het pakket is een welkome aanvulling op de wens om proberen te besparen. Niet alleen nuttig, maar ook hilarisch. Mijn dochter vloog deze ochtend tegen het plafond. Die laat de koelkast nooit meer openstaan ;). 
Nogmaals bedankt!
Reputatie 2
Badge
@Aaipad Die is leuk, kijk je wel uit als je vannacht gaat slaapeten cq wandelen :D
Zeker een leuk pakket! Vandaag eens kijken waar ik het allemaal ga gebruiken! 
Reputatie 3
Badge +4
Had ook een uitnodiging gehad maar helaas kon ik niet. Vindt het leuk om te lezen dat het zeer interessant was . Hoop er de volgende keer wel bij te zijn .
Hoi Marijn en de vele andere Eneco'ers,

Vanmorgen heb ik het verrassingspakket uitgepakt. En ik moet zeggen ik was verrast. Vooral het stekkerblok voor de PC en alle andere stroomverbuikers die gelijktijdig met het afsluiten van de PC ook automatisch stroomloos gemaakt worden!
Jammer dat de spaarlamp geen LED-lamp was; niet om te zeuren, maar in het kader van duurzaamheid uiteraard..............
Grappig die USB-aansluiting voor standby, maar (eigenwijs als ik ben) vind ik gewoon de klep van de laptop dicht doen eigenlijk veel makkelijker.
De laptop gaat meteen slapen en even de klep op richten en de laptop is weer gebruiksklaar.
Maar weggeven aan een ander kan uiteraard ook.
Nogmaals een verschrikkelijk leuke geste van jullie zijde!

De avond vond ik heel interessant en vooral leuk om nu de gezichten van een paar forummers eens te zien en uiteraard ook die van de Eneco'ers!
Ik ben jaloers op de werkplek die jullie in jullie mooie gebouw hebben in vergelijking met mijn werkzame leven...............
Ik vond het een leerzame presentatie en hoop dat er ook een vervolg aan gegeven zal worden.
Reputatie 3
Badge
Wat een *#$# geluid zeg uit die koelkast vanmorgen. ik zet hem dus al 3x per dag zolang open. 🙂 hahaha ik ben ontzettend blij me de producten. maar uiteindelijk ging het om de gezelligheid met elkaar en de avond die toch ook iets heeft opgebracht.
Badge
@allen, hierbij een beknopt verslag van de avond: https://forum.eneco.nl/algemene-vragen-opmerkingen-over-toon-110/verslag-de-toon-klantenavond-op-11-maart-5629-new/.

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen