Uitnodiging Toon klantenavond | Eneco Community

Uitnodiging Toon klantenavond

Badge
  • oud Community Manager
  • 381 reacties
Beste forumleden,

Het lijkt ons, het Eneco forumteam en het Toon-team, interessant en leuk om een aantal van onze actieve forumleden persoonlijk te ontmoeten. Wij willen jou daarom van harte uitnodigen op onze klantenavond die in het teken zal staan van Toon.
Tijdens de avond nemen we je graag mee in de roadmap van Toon en wisselen we graag met jullie van gedachten over suggesties en verbeteringen. Je krijgt tijdens de avond ook een rondleiding door ons duurzame pand.

Vooraf aan dit topic is al een aantal zeer actieve forumleden via een persoonlijk bericht benaderd. Een tiental leden heeft al aangegeven aanwezig te zijn!

Datum en tijd:
Woensdag 30 januari van 17.00 – 21.00 uur (incl. avondmaaltijd)

Marten Meesweg 5, Rotterdam (Alexandrium)

We hebben nog plaats voor 10 personen. Laat in een reactie weten of je erbij wilt zijn. Daarna ontvang je van ons een bericht met meer informatie over de avond.

Namens het Toon-team van Eneco,
Marijn, Folkert, Joep, Danielle, Anneke, Tako, Igor en Karin

Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

67 Reacties

Badge
Lijkt me leuk
Hg
Hans
Daar zou ik ook wel bij willen zijn!
Groeten,
Eric van Loon
Reputatie 3
Badge
Ik ben er ook bij. 🙂
Hij staat in de agenda. Ben benieuwd.

ps. Ik lijk niet op mijn avatar  🆒
Reputatie 3
Badge
Ik ben benieuwd wie er allemaal komen. Van een aantal weet ik dat ze bericht hebben gehad. 🙂 Heb wel een drukke dag achter de rug dus hopelijk geen file. Dan moet ik het redden. haha
Badge
Hans, Eric, Jeroen, Aaipad, jullie staan op de lijst!
Anderen die inmiddels op de lijst staan zijn Bernard, Jacob, Kevin, PaulP, Michael en Brandje.

Deze week volgt meer informatie.
Reputatie 3
Badge
We wachten af. Wel mooi en goed initiatief van Eneco. 🙂
Beste Marijn,

Ik heb interesse in deze klantenavond. Kun je mij een uitnodiging sturen?

mvg Pieter
Ik ben ook graag aanwezig!

Jeroen vd Burg
Het lijkt mij heel leuk om daar bij te zijn! 

Wil het gebouw wel eens zien! Gaan we ook naar de tradevloer? 
Badge
@allen, ik heb jullie zojuist een persoonlijk bericht met meer informatie gestuurd.

@maarten, ik zal vragen of we naar de trade vloer kunnen maar ik denk het niet. Eerlijk gezegd valt daar 's avonds niet zo heel veel te zien, behalve de mensen die daar dag en nacht werken. Zij kunnen uiteraard wel een toelichting geven. Maar dan moet er echt tijd over zijn.
Reputatie 3
Badge
Ik heb er ontzettend veel zin in. Ik ga dit weekend nog even een mailtje opstellen met wat belangrijke punten. Tot volgende week. Bedankt.
Hij staat in de agenda. Mocht er iemand uit Zoetermeer komen (of wellicht op traject Z'meer - R'dam), laat het me weten. Wellicht kunnen we carpoolen. Ik heb mijn kenteken zojuist aangemeld.
Badge
@jeroen Ik begin me wel een beetje zorgen te maken. Het wordt toch geen vragenvuur he?! 🙂
Badge

Ik heb er ontzettend veel zin in. Ik ga dit weekend nog even een mailtje opstellen met wat belangrijke punten. Tot volgende week. Bedankt.

ja, fijn dat jij dat initiatief (weer) neemt; zo ken ik je!
Als er nog plaats is, zou ik ook graag willen komen om meer informatie te ontvangen over TOON.

Met vriendelijke groet,
Ramon Verburg
Badge
@Ramon (VT-1100c) Ik zet je bij deze op de lijst. Ik stuur je zo een persoonlijk bericht met meer informatie.
Badge
@allen, ik heb jullie allen zojuist een PB gestuurd met, zeer spijtig, een annulering van de Toon-klantenavond. Dit vanwege diverse zieke collega's. Bekijk daarom je inbox even. We gaan kijken naar een nieuwe datum!

@allen, ik heb jullie allen zojuist een PB gestuurd met, zeer spijtig, een annulering van de Toon-klantenavond. Dit vanwege diverse zieke collega's. Bekijk daarom je inbox even. We gaan kijken naar een nieuwe datum!

Jammer en helaas. We zien graag de uitnodiging voor de nieuwe avond tegemoet.
Beterschap aan al je collega's!
Badge
Beterschap!
Reputatie 3
Badge
Geachte medewerkers van Eneco,

Van harte beterschap voor allen die helaas ziek zijn geworden. Hier in mijn directe omgeving veel zieken en die griep is niet mis. Ik begrijp daarom de annulering ook wel. Als geïnteresseerde in Toon en overige energiezaken heb ik veel moeten doen om van mijn late dienst af te komen. Ruilen ging moeizaam en grote kans dat ik de volgende keer niet mee kan praten. Op zich jammer maar geen ramp.

Wel vind ik het heel vervelend dat er zoveel vragen zijn waarop Eneco geen antwoorden geeft. Waarom??? Ik moet zeggen dat ik de laatste tijd als het om Toon gaat steeds negatiever begin te worden en dit juist niet probeer te laten zien op het forum. Ik kwam morgen niet om antwoorden op de vragen te krijgen, zou namelijk om een gezellige avond gaan maar had wel gehoopt te horen waarom het zo stil blijft.

Ik trek niet in twijfel dat de medewerkers ziek zijn, maar dan mag ik misschien een zak zijn. Ik geloof namelijk opk wel dat dit heel goed uitkomt bij Eneco. Ik blijf me inzetten op het forum omdat ik steeds meer leer via de leden of jullie als moderators maar ik heb op dit moment wel een beetje een rare bijsmaak van dit alles.

ik hoop dat dit snel mag verdwijnen
Badge
Ik kon helaas niet omdat ik mijn avonddienst niet weggeruild kreeg. Ik lees nu dat het niet doorgaat. Misschien een volgende datum wel meer geluk.
Maar toch jammer dat ineens medewerkers ziek worden. Ben geen dokter, maar toch.....
Had later deze week graag een antwoord gelezen mbt enige compensatie voor het vele gas verstoken door falen van de TOON.
En net zoals Jeroen deel ik de mening dat het weer verdacht stil blijft nu er wederom grote problemen zijn met de TOON.
Mijn gevoel zeg dat dit forum niet serieus genoeg genomen wordt. Wat wel serieus genomen wordt door Eneco is klantenwinning gezien de hoeveelheid aan tv reclame op dit moment voor Eneco en TOON. Moeten ze soms van hun voorraad af?
Ze vergeten er helaas in die reclame wel bij te vertellen dat TOON geen advies geeft over je jaarnota als je een slimme meter hebt! Misleidende reclame dus.

Ik kon helaas niet omdat ik mijn avonddienst niet weggeruild kreeg. Ik lees nu dat het niet doorgaat. Misschien een volgende datum wel meer geluk.
Maar toch jammer dat ineens medewerkers ziek worden. Ben geen dokter, maar toch.....
Had later deze week graag een antwoord gelezen mbt enige compensatie voor het vele gas verstoken door falen van de TOON.
En net zoals Jeroen deel ik de mening dat het weer verdacht stil blijft nu er wederom grote problemen zijn met de TOON.
Mijn gevoel zeg dat dit forum niet serieus genoeg genomen wordt. Wat wel serieus genomen wordt door Eneco is klantenwinning gezien de hoeveelheid aan tv reclame op dit moment voor Eneco en TOON. Moeten ze soms van hun voorraad af?
Ze vergeten er helaas in die reclame wel bij te vertellen dat TOON geen advies geeft over je jaarnota als je een slimme meter hebt! Misleidende reclame dus.

en dat je gasverbruik maar eens per uur wordt vernieuwd. Daar wordt je ook niet echt gelukkig van. Maar daar is vast al een ander Topic voor geopend.
Reputatie 3
Badge
Daarvoor is een bestaand topic en is niet een urgent probleem waarvoor er een klantenavond is georganiseerd. Wel als het gaat om onduidelijke informatie hierover.
Helaas, wacht met spanning op de volgende uitnodiging.
Mijn antwoord aan Marijn via de mail:

Wat in het vast zit verzuurt niet. Wel jammer, ik had me er op verheugd. Maar, zoals een beroemd man ooit zei: "Ieder nadeel heeft zijn voordeel". Dit geeft jullie meer tijd om met antwoorden te komen op de vele vragen die het forum nu overspoelt met betrekking tot Toon! Ik ben benieuwd naar de nieuwe uitnodiging en zal daar uiteraard gebruik van maken.

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen