Tweedehands toon ontkoppelen van oude eigenaar | Eneco Community
beantwoord

Tweedehands toon ontkoppelen van oude eigenaar

Reputatie 1
Badge
Ik heb vandaag een tweedehands toon gekocht en lees op het forum dat ik mijn display code moet laten ontkoppelen van de vorige eigenaar.
wie zou mij daarmee kunnen helpen?
alvast bedankt!

Robin
icon

Beste antwoord door Folkert 9 mei 2019, 08:52

@Rdekker23

Welkom op het forum en bedankt voor je bericht. Ik heb de Toon ontkoppeld en wanneer je nu een fabrieksherstel uitvoert kun je Toon activeren met je eigen activatiecode. Mocht je verder nog vragen hebben, dan zie ik deze graag verschijnen!

Groet,

Folkert
Bekijk origineel

15 Reacties

Reputatie 1
Badge
Alles werkt nu! Hartstikke bedankt
Reputatie 1
Badge
Ja ik heb inderdaad een abonnement gekregen met activatiecode
Reputatie 1
Badge
@Rdekker23

Welkom op het forum en bedankt voor je bericht. Ik heb de Toon ontkoppeld en wanneer je nu een fabrieksherstel uitvoert kun je Toon activeren met je eigen activatiecode. Mocht je verder nog vragen hebben, dan zie ik deze graag verschijnen!

Groet,

Folkert

Super!
hartstikke bedankt!
Fijne dag verder

groet,

robin
Reputatie 1
Badge
Ook dat is gelukt! Duurt het nu even voordat ik in kan loggen in mijn toon? Of krijg ik nog een mail met inloggegevens aangezien ik geen energiecontract heb bij eneco
Hoi Robin,
Als je even wacht tot morgen, dan kan een moderator dat voor je regelen.
Heb je wel al een abo afgesloten?
Je hebt immers een eigen activatiecode nodig.
Perfect!👍👍
Dan dus zorgen dat je klantnummer in je profiel staat en dan komt het morgen vast goed.
Reputatie 7
Badge +6
@Rdekker23

Groet,

Folkert
Reputatie 1
Badge
Kan ik pas nadat de toon geactiveerd is inloggen in de toon app?
Reputatie 7
Badge +6
@Rdekker23

Dat klopt, je kunt de Toon app gebruiken nadat de Toon geactiveerd is.
Reputatie 1
Badge
@Folkert hij geeft aan dat mijn activatiecode onjuist is
Soms is meerdere keren een fabrieksherstel doen de oplossing.
Het duurt soms wat langer voordat de server bij Eneco bijgewerkt is.
Reputatie 7
Badge +6
@Rdekker23

We hebben vernomen dat dit kan spelen wanneer je op het toetsenbordje klikt nadat je de code hebt ingevoerd. Kun je de code nogmaals invoeren en dan eerst op het vinkje drukken. Ik verneem graag van je of dit helpt.
Reputatie 7
Badge +6
@Rdekker23

Je kunt via Mijn Eneco een gebruikersnaam en wachtwoord aanmaken. Inloggen op Mijn Eneco lukt hiermee niet, maar zodra je deze gegevens hebt aangemaakt, kun je hiermee inloggen op de Toon app.
Reputatie 1
Badge
Dan geeft hij aan dat het mailadres/ wachtwoord niet klopt. Als ik dan mijn gegevens opnieuw wil opvragen dan kent hij mijn mail adres niet
Reputatie 7
Badge +6
@Rdekker23

Ik heb je een privébericht gestuurd met je gebruikersnaam.

Reageer