Tussenstand | Eneco Community
vraag

Tussenstand

• 17 december 2018
  • 21 reacties
  • 601 Bekeken

Badge
Hallo,

ik gebruik nu al een tijdje de Toon app en heb altijd de tussen stand kunnen zien.
Nu ongeveer twee weken geef de app geen tussenstand
zijn er meer die hier last van hebben en is er ene oplossing voor.

21 Reacties

Ja ik ook maar zodra het er weer staat maak in er een foto van.
Hallo,

ik gebruik nu al een tijdje de Toon app en heb altijd de tussen stand kunnen zien.
Nu ongeveer twee weken geef de app geen tussenstand
zijn er meer die hier last van hebben en is er ene oplossing voor.

Zit je misschien vlak voor opmaking jaarnota?
Badge
jaarnota zou 11 maart moeten komen
Dat xou binnen de 3 maanden vallen; ik begreep dat dszectetmijn tot 30 dagen zou worden terug gebracht.
Badge
maar wat heeft de jaarnota temaken met de tussenstand in de app?
dan zou je maanden niks kunnen zien en zeker nu de winter er is is het hele handig om de stand te kunnen zien of je goed loopt met de voorschotbetalingen.
De termijn is/was 3 maanden; juist dus om blak voor de jaarnota die aanpassing niet te kunnen doen.
We wachten gewoon even op nader onderzoek moderator om te horen of dat idd de reden is.
Badge
Heb het zelfde probleem. Alleen mijn tussenstand doet het al ruim 9 maanden niet. Dus is kwats dat er wordt gezegd dat het 3 maanden voor afrekening is. Zie op me toon dat er daar ook staat dat je via je toon ook een tussenstand jaarverbruik kan zien maar ook dat heb ik niet.
ik zou ook graag me tussenstand willen zien altijd leuk om te zien of je quitte speelt kwa teruggave als het jaar daarvoor
Reputatie 2
Badge
Hallo hier ook geen tussenstand op de app nooit gehad altijd oeps tegenwind zie hem nu ook niet staan op de app oeps hij is weg
Badge

Reputatie 2
Badge
Yvon1968 het tabje tussenstand is bij niet aanwezig
Badge
Yvon1968 het tabje tussenstand is bij niet aanwezig
Wat bedoel je ?
Heb het zelfde probleem. Alleen mijn tussenstand doet het al ruim 9 maanden niet. Dus is kwats dat er wordt gezegd dat het 3 maanden voor afrekening is. Zie op me toon dat er daar ook staat dat je via je toon ook een tussenstand jaarverbruik kan zien maar ook dat heb ik niet.
ik zou ook graag me tussenstand willen zien altijd leuk om te zien of je quitte speelt kwa teruggave als het jaar daarvoor

Bij jou speelt een geheel ander probleem.
Je hebt een PV en daardoor ontbreekt deze optie.😏🤔
Badge

Bij jou speelt een geheel ander probleem.
Je hebt een PV en daardoor ontbreekt deze optie.

En wat is een PV ?
Zonnepanelen😎😎
Hier nog even de uitleg:

Badge
Zonnepanelen😎😎

Ik heb geen zonnepanelen hahahhaha
Dan wordt het tijd dat Eneco dat nader voor je onderzoekt.
Daar kan je simpelweg de App voor gebruiken om je vraag daar rechtstreeks aan de ontwikkelaars te stellen😀😃
Gebruik de optie Feedback🤔🤔

Badge
Dan wordt het tijd dat Eneco dat nader voor je onderzoekt.
Daar kan je simpelweg de App voor gebruiken om je vraag daar rechtstreeks aan de ontwikkelaars te stellen😀😃
Gebruik de optie Feedback🤔🤔

Oké bedankt. Ben benieuwd. Hoop datik snel me tussenstand weer kan zien
Reputatie 2
Badge
Begrijp ik het nauw goed ik heb zonnepanelen dan ontbreekt de functie?
ik heb de functie wel gehad maar nooit gewerkt had altijd tegenwind.
Badge

Ja ze zeggen het. Maar inheb geen zonnepanelen en werkt bij mij ook niet

Hoi @Roontje

Jazeker dat heb je goed begrepen; ik schreef dat idd eerder!😎😢
De ontwikkelaars zien tot op heden nog geen mogelijkheden om deze optie werkend te krijgen in de App.
Je kan alle verhalen en uitleg hierover terug lezen bij:

https://forum.eneco.nl/mijn-eneco-en-eneco-app-129/kevins-app-update-05-de-laatste-ontwikkelingen-van-de-eneco-app-16835

De ontwikkelaars hebben aangegeven dat op termijn de PV eigenaren misschien zelf hun teruglevering mogen invoeren om in ieder geval bij de berekening met dat gegegeven rekening te houden. 😎😎
Reputatie 2
Badge
Ok dan is het duidelijk.

Reageer