Triggi heeft vanavond weer een nieuwe update | Eneco Community

Triggi heeft vanavond weer een nieuwe update

Toon eerste bericht

82 Reacties

Reputatie 1
Badge +1
Klopt dat laatste.
Als je Triggi Toon laat besturen moet je de programma schakelaar uitzetten anders overrulede Toon begrijpelijk de instelling weer. En vergeet je het een keer, je kan met de App op afstand dat alsnog even instellen.

In de nieuwere versie komt een uitleg hoe je de gezinsssmenstelling en hun diverse smartphones in samenhang met Triggi werkt en ingesteld moet worden.

In ieder geval is nu in deze beta versie het locatie gebeuren enorm verbeterd.

Het gaat de goeie kant op, zeker weten.

Kreeg bericht van Triggi: De knop "Programma" in Toon is in een trig in te programmeren. Je kunt nu instellen dat wanneer je weggaat je Toon op "weg" gaat en programma uit. Een trig die bij thuiskomst het toonprogramma weer activeert is zo gemaakt!

Een welkome aanvulling en maakt Triggi icm Toon nu echt bruikbaar.
Klopt dat laatste.
Als je Triggi Toon laat besturen moet je de programma schakelaar uitzetten anders overrulede Toon begrijpelijk de instelling weer. En vergeet je het een keer, je kan met de App op afstand dat alsnog even instellen.

In de nieuwere versie komt een uitleg hoe je de gezinsssmenstelling en hun diverse smartphones in samenhang met Triggi werkt en ingesteld moet worden.

In ieder geval is nu in deze beta versie het locatie gebeuren enorm verbeterd.

Het gaat de goeie kant op, zeker weten.

Kreeg bericht van Triggi: De knop "Programma" in Toon is in een trig in te programmeren. Je kunt nu instellen dat wanneer je weggaat je Toon op "weg" gaat en programma uit. Een trig die bij thuiskomst het toonprogramma weer activeert is zo gemaakt!

Een welkome aanvulling en maakt Triggi icm Toon nu echt bruikbaar.

Ja dat is een welkome aanvulling.
Programma Aan conditie is nu het enige wat nodig is.
Reputatie 7
Badge +8
Heerlijke conditie erbij gekregen. Maar even verzinnen, of er in mij situatie daar leuke trigs op te verzinnen zijn.
Heerlijke conditie erbij gekregen. Maar even verzinnen, of er in mij situatie daar leuke trigs op te verzinnen zijn.

Ja ga ik ook doen.
De jongens van Triggi hebben het “op verzoek” snel geregeld.
Vooral in de overlap tussen 2 programmakeuzes is het gebruik ideaal.

Gingen de verzoekjes bij Eneco maar zo snel. ??
Inmiddels zit ik op versie 2.2.2.

Dat is niet zo bijzonder, maar vandaag mijn 2 Neo Coolcam PowerPlus’s geïnstalleerd op Toon en ver af van Toon; 1 op 1e etage (18 meter + 1 vloer) en ander in schuur (16 meter + 2 muren) van Toon af.
Beiden zitten op die plaats vlakbij een Fibaro zWave plus slimme stekker.
Geeft geen enkel probleem; verbruik komt reëel binnen en prima schakelbaar.

Dus meteen weer 5 Triggs erbij gemaakt, waarbij 1 nieuwe Coolcam ook de conditie heeft: pas Aan als de temperatuur hoger dan 3 grd is.

Prachtig dat deze condities allemaal mogelijk zijn.
Scheelt toch mooi weer een stuk gevroren vijverpomp.❄️⛲️

Inmiddels lopen hier nu 31 Triggs.???

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen