Toon zonder Live Updates | Eneco Community
beantwoord

Toon zonder Live Updates

• 4 december 2012
  • 60 reacties
  • 13790 Bekeken

Toon eerste bericht
Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

60 Reacties

Zelfs de plak sensoren werken niet zonder een acktivatie code.
De eigelijke vraag was dus ook waarom krikg je die niet zoals eerder in dit toppic vermeld is door een moderator.
Gewoon even kort door de bocht. Geen aktivatie code is nog minder als een beperkt werkende toon.
Activatie code alleen verkrijgbaar als je alsnog klant word van eneco en niet zoals eerder vermeld.
Maar als je ergens niet voor betaald dan kun je toch verwachten dat iets niet meer doet zal mooi zijn ik ga van KPN naar Vodafoon maar blijf wel op het netwerk van KPN bellen kan toch niet 🙂
Goede morgen willem

Het ging zich om toon te aktiveren.
Er word hier terug in dit toppic beweerd dat het kan zonder klant te worden bij eneco.
Zonder aktivatie werkt zelfs de thermostaat funktie niet. Je kan geen energie verbruik aflezen.
Kijk dat ik moet betalen voor updates dat is normaal. Eneco is geen welvaarts instelling en doet er alles aan om toon verder te ontwikkelen. Dat kost geld en daar ben ik best bereid om voor te betalen.
Als je een toon gekocht hebt al dan niet bij eneco mag je toch verwachten dat de basisfunktie werkt. Thermostaat en live inzicht hebben in energie verbruik.
Deze gegevens kloppen bij benadering en dus niet precies.
Als iemand hier genoegen mee neemt is dat zijn keuze en moet dan niet via een omweg alsnog gedwongen worden om klant te worden om die acktivatie code te krijgen.
Dat klopt maar dat is een bericht van 2jaar terug en wat er in de tussen tijd niet allemaal verandert is kijk als ze nu nog beweerde dat het wel kan dan is het een ander verhaal maar dat lees ik hier niet
Reputatie 7
Badge +6
@Gladiator,

We maken een activatiecode aan als je klant bent. Toon is zonder activatiecode te gebruiken als thermostaat en het momentane verbruik is zichtbaar, mits Toon up to date is en alles goed is aangesloten. Mogelijk is inderdaad de meteradapter niet goed of de Z-Wave verbinding niet naar behoren, het kan natuurlijk meerdere oorzaken hebben. Dat is het nadeel als Toon niet door een installateur geïnstalleerd is, want dan kan dit voorkomen.
Ik adviseer de kennis waar je het over hebt telefonisch contact op te laten nemen, dan kunnen we beter achterhalen wat precies de situatie is en wat we eventueel kunnen doen.
Kijk daar is het al up-to-date dat is die niet hij is terug gezet en je weet niet hoe oud die is op marktplaats is alles nieuwer dan in het echt
Inmiddels al klant geworden en er word een aktivatie code verzonden.
Hopelijk dan probleem opgelost
Inmiddels al klant geworden en er word een aktivatie code verzonden.
Hopelijk dan probleem opgelost

Inmiddels heeft Danielle ook bevestigd wat ik je 14 uur geleden schreef!
Ook het verbruik had je moeten zien!
Maar goed je hebt nu een activatiecode aangevraagd en nu maar hopen dat alles goed is aangesloten, maar eigenlijk betwijfel ik dat.
We wachten wel af op je verdere reacties!
Badge
...Kijk dat ik moet betalen voor updates dat is normaal...
Updates naar nieuwere versies blijven overigens wel werken met een kale Toon (mits geactiveerd). Die zijn dus wel gratis.
Reputatie 7
Badge +6
@EJ van Loon,

De updates kennen we inderdaad ook toe als je geen abonnementskosten betaalt, aangezien er vaak ook updates zijn voor een betere werking van Toon zelf. Nieuwe functies e.d. zijn uiteraard niet te gebruiken.