Toon zonder activatiecode | Eneco Community
vraag

Toon zonder activatiecode

Hallo,

Ik heb een Toon hier aan de muur hangen(gekregen van de vorige bewoners die hier woonden) was even aan het kijken naar programma instelling om het huis bepaalde tijd warm te hebben en niet zeg maar, nu is het weer naar fabrieksinstellingen terug gezet. Nu wordt er gevraagd om een activatiecode die ik niet heb. Volgens Eneco moet dit met een Abonnement worden verkregen, ik wil geen abonnement om te kijken hoe ik geld kan besparen, ik neem juist geen abonnement om dat dat geld bespaard. Hele discussie met klantenservice gehad dat het alleen maar met abonnement kan en anders niet. Vind dit wel raar mooi apparaat maar je kan er geen kloot mee nu. Kan dit anders?

5 Reacties

Reputatie 5
Badge
@MrHans89

Welkom op het Toon forum! Leuk dat je gebruik maakt van Toon in je nieuwe woning. Zodra je een abonnement op Toon afsluit kun je gebruik maken van de slimme functies op Toon. Natuurlijk betaal je daar een klein bedrag voor per maand, maar je kunt er inderdaad ook mee besparen.

Op dit moment hebben we een mooie actie. Je kunt online een abonnement afsluiten waarbij je de eerste drie maanden gratis gebruik kan maken van Toon. Dan kan je in ieder geval de Toon activeren en uitproberen of dit iets voor je is.

is je vraag hiermee beantwoord?

Groet,
Mitchel
Ik heb die Toon al geprobeerd, wil alleen maar een planning in kunnen stellen en de 4 knoppen weg slapen thuis comfort gebruiken meer niet, daar heb ik geen 4,50€ per maand voor over is dit nou echt niet mogelijk?
Reputatie 5
Badge
@MrHans89

Je kunt een abonnement afsluiten om Toon te actriven dit is per maand opzegbaar. Dit is de enige mogelijkheid om de Toon te activeren en zo staat het display ook op jouw naam.

Groet,
Mitchel
Dus het is pas een slimme meter als je er voor betaald?
Stel ik betaal 1x is het menu dan toegankelijk?
Reputatie 5
Badge
@MrHans89

Als je een abonnement afsluit, dan pas kun je gebruik maken van alle slimme functies op Toon. Als je 1x betaald, dan heb je een opzegtermijn van een maand.

Groet,
Mitchel

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen