vraag

Toon zonder abonnement, werkt deze modulerend? (Topic gesloten, bezoek ons nieuwe Toon Forum https://forum.toon.nl/)

We hebben al een aantal jaren een Toon maar sinds kort zonder abonnement. Als thermostaat werkt hij op zich ook prima en het weekprogramma blijft handig en makkelijk instelbaar.

Onze huidige cv ketel is oud en kan niet modulerend worden aangestuurd. We gaan deze vervangen voor een ketel die dat wel kan. Ik weet dat toon via opentherm cv ketels modulerend kan aansturen. Mijn vraag is of dit ook werkt zonder abonnement op toon? Zo nee, dan moeten we waarschijnlijk toch een andere thermostaat aanschaffen of desnoods weer een abonnement nemen op toon?

Alvast bedankt voor de reacties.
Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

2 Reacties

Het abo ziet niet toe op een modulerende CV en Toon.

Dus als je een nieuwe CV hebt die geschikt is voor OpenTherm zal Toon keurig ook op OpenThetm werken, ook al heb je geen abo.

Hier is nog even een opsomming wat wel of niet in een abo zit:

Reputatie 2
Badge +1
Dag @Dubya-78,

Welkom op de Eneco community! Het abonnement van Toon staat inderdaad los van de aansturing van Toon, zoals @Brandje aangeeft. Er verandert dus niks aan het abonnement, maar het is wel de vraag of Toon straks jouw ketel modulerend kan aansturen.

Wist je overigens al dat Toon zijn eigen community heeft? In het vervolg mag je hier terecht voor al je Toon vragen. Bij deze sluit ik daarom dit topic.

Groet, Denise