Toon zonder abbo, maar met Homey | Eneco Community
beantwoord

Toon zonder abbo, maar met Homey

Badge
Ik heb sinds een aantal weken een Homey en deze bevalt me enorm goed! Helaas kan ik niet hetzelfde zeggen over Toon (heb dit heel lang vol proberen te houden, maar helaas is de frustratie te groot geworden). Ik heb al een aantal functies overgezet van mijn Toon naar Homey (slimme stekkers en rookmelders).

Ik zit er nu aan te denken om mijn Toon abonnement op te zeggen, maar is er iemand die mij kan vertellen wat ik dan ga missen wat ik niet met Homey op kan vangen? Kan ik bijvoorbeeld de temperatuur van Toon via de Homey app nog gewoon instellen op afstand?
icon

Beste antwoord door mAiden 22 november 2018, 09:16

Je zal de Toon API niet meer kunnen gebruiken zonder abonnement. Dit houd in dat Homey ook Toon niet meer zou kunnen besturen.

Voor wat je gaat missen op Toon, verwijs ik je graag even door naar onderstaande afbeelding.

Bekijk origineel

2 Reacties

Reputatie 7
Badge +8
Je zal de Toon API niet meer kunnen gebruiken zonder abonnement. Dit houd in dat Homey ook Toon niet meer zou kunnen besturen.

Voor wat je gaat missen op Toon, verwijs ik je graag even door naar onderstaande afbeelding.

Badge
Hoi mAiden,

Bedankt voor je duidelijke reactie! Helaas niet het antwoord wat ik hoopte.
Dat wordt in de toekomst toch maar eens investeren in een andere thermostaat.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen