Toon vanavond offline 13-12-2017 | Eneco Community
vraag

Toon vanavond offline 13-12-2017

• 13 december 2017
  • 6 reacties
  • 306 Bekeken

Dit kreeg ik via derden...
Dankjewel @Frank van Triggi

"Hi there,

We streven naar een 100% uptime van onze diensten, maar soms zijn we afhankelijk van onze partners. Toon meldt ons dat ze vanavond 13 december tussen 23:45 en 0:00 uur werkzaamheden hebben aan hun service. Dit betekent dat de koppeling met Triggi in die periode niet zal werken. De verwachting is dat na middernacht alles weer naar behoren werkt. 

Je hoeft geen triggs aan te passen of uit te zetten. Alles zal na de werkzaamheden weer gewoon werken zoals je gewend bent. Dit geldt voor zowel de thermostaat als de slimme stekkers.

Mocht je na middernacht toch hinder ondervinden met je triggs, laat het ons dan weten via de in-app chat functie. Deze vind je onder Meer > Support. 

Met vriendelijke groet,
Frank Meeuwsen
Community Architect Triggi"

Mooi hè, dat de Triggi team meer aandacht aanbesteed aan zijn klanten dan de Toon team zelf...

6 Reacties

Klopt Pedro!
Ik kreeg die mail van Frank ook.
Bij Eneco dachten ze kennelijk: "Ach een kwartiertje, so what".............😡

Maar Triggi dacht even verder en dat had Eneco ook moeten doen.
Er zijn legio Triggi gebruikers en dat had Eneco zich moeten realiseren.😡
Het is toch schandalig dat zoiets niet tegen de klanten gecommuniceerd wordt. Maar een email met het abonnementsverhoging aankondiging, dat gaat wel ruim op tijd de deur uit.
En stiekem heb je toch hoop dat een verbetering komt met de geleverde Toon diensten, Toon software en app's ontwikkelingen, maar helaas... ik zie het alleen maar achteruitgaan.
😡
Ik kreeg net een melding op mijn Toon display dat 4.10 update beschikbaar is, en de mijn Eneco app op de play store. Ook nergens geen uitrol aankondiging topic van de mods te vinden.
Klopt Pedro!
Die update is vanmiddag live gegaan.
Een aankondiging van een mod heb ik niet gezien.
Reputatie 6
Badge +2
nou ik wacht ff met de update van toon zelfde geld is het ook z.n halve update als bij toonapp

en zoveel bijzonders zit er niet in de nw update
Reputatie 7
Badge +5
@Allen

Er is gisteren inderdaad onderhoud geweest aan de Open API kant. Dit betekent dat bijvoorbeeld Triggi hier iets van gemerkt kan hebben. Wat betreft Toon zelf en de oude Toon app waren er geen gevolgen. Onze excuses voor het niet informeren hierover, dit kan in de toekomst inderdaad beter.

Wat betreft de releasenotes/aankondiging voor softwareversie 4.10: deze zijn in de maak en worden zo snel mogelijk geplaatst!

Groet, Denise

Reageer